آموزش املاک

مشاور املاک، ترفندهایی برای حل پیچیده ترین معاملات!

 اگر یک مکعب روبیک به‌هم‌ریخته نشده را فقط با چهار حرکت به هم بریزیم و از کسی که حل کردن آن را بلد نباشد بخواهیم آن را حل کند، حتی اگر او شخصی فوق‌العاده سخت‌کوش و بسیار باهوشی باشد، بدون تردید آن‌قدری طول خواهد کشید که خسته و ناامیدانه از حل کردن مکعب صرف نظر کند. اما اگر کسی اصول حل کردن مکعب را یاد بگیرد، حتی اگر یک فرد کم‌هوش، کم استعداد و بی‌اراده باشد، حل کردن مکعب روبیک برایش آب خوردن خواهد بود و در کمتر از چند دقیقه آن را پیروزمندانه حل خواهد کرد.کار مشاور املاک دقیقا مانند حل کردن مکعب روبیک کاری ساده است به این شرط که راه درست را بدانید و کار بسیار سخت و ناامید‌کننده‌ای است اگر راه درست آن را یاد نگیرید. در این مطلب از وبسایت املاک آنلاین اصول حل کردن مکعب روبیک مشاوره املاک را به شما یاد خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.

تشابه های کار مشاوره املاک با مکعب روبیک!

در حل مکعب روبیک، اگر حرکت اشتباهی برای حل کردن مکعب انجام دهید، در مرحله بعد کار چندین برابر سخت‌تر می‌شود. در تلاش برای متقاعد کردن متقاضیان ملک نیز، هر تلاش اشتباهی که انجام دهید، پروسه نوشتن قرارداد را در آینده برایتان سخت‌تر می‌کند.

بهتر است قبل از هر تلاش اشتباهی راه درست را بیاموزید. پس از یادگیری راه درست، دیگر نیازی به اراده قوی برای زیاد کار کردن، محدود کردن تفریحات با دوستان و خانواده و نگرانی بابت میزان کسب درآمد عالی و دائم فکر کردن به معاملات املاک نخواهید داشت.

تفکر شطرنج‌ وار در کار مشاوره املاک

کار مشاوره املاک اگرچه ازنظر جسمانی کاری سنگین و خسته‌کننده نیست، اما از نظر فکری دقیقا مانند شطرنج، انرژی زیادی را از مغز انسان می‌گیرد. گاهی اوقات برای جفت‌وجور کردن یک قرارداد ساعت‌ها به فکر کردن نیاز خواهید داشت تا بتوانید برای حل اختلاف نظر به وجود آمده بین مالکان و متقاضیان راه‌حل مناسبی پیدا کنید.

البته تماس‌های تلفنی، مشورت با مدیر و همکاران برای انتخاب استراتژی‌های مناسب و از همه دشوارتر گفتگو با طرفین معامله و استفاده از ترفندهای مختلف برای جلب نظر آن‌ها نیز انرژی فراوانی می‌طلبد. البته با استمرار در این کار رشته‌های مغز مانند عضلات یک ورزشکار که هرروز ورزش می‌کند، قوی‌تر شده و راه‌حل‌های مناسب و دقیق‌تری را با سرعت بیشتر در اختیار شما می‌گذارد؛ اما نکته جالب اینجاست که با افزایش قدرت ذهنی، شما با لذت بردن از حل این مسائل، سود قابل‌توجهی نیز به دست می‌آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا