گردشگریجهان‌گردی

جاهای دیدنی کلن

در این مقاله از سایت مجله اینترنتی املاک آنلاین شمارا با جاهای دیدنی کلن آلمان آشنا خواهیم کرد حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید

موزه‌ کولمبا در کلن

موزه‌ کولمبا که با نام موزه کولومبا نیز شناخته می‌شود، در محل کلیسای سابق سنت کولمبا قرار دارد و همراه با موزه والراف ریچاردز، یکی از قدیمی‌ترین موزه‌های کلن به‌شمار می‌رود. مجموعه موزه شامل نقاشی‌ها، طراحی‌ها، آثار هنر چاپ، مجسمه‌ها و آثار هنرهای تزیینی و مذهبی از دوران باستان متاخر تا عصر حاضر می‌شود. موزه کولمبا در طول زمان جوایز زیادی کسب کرده است و برای هنردوستان مقصدی مهم و ارزشمند محسوب می‌شود.

پرستشگاه‌ یهودیان در کلن آلمان

پرستشگاه‌ یهودیان در کلن برای معماری زیبایش مورد توجه قرار گرفته و گویی درست از شهر گاتهام سر برآورده است. کتاب توراتی که درون این کنیسه قرار دارد از پرستشگاه دیگری که در طول دوران نازی از بین رفت توسط یک کشیش کاتولیک نجات داده شده است. در سال ۲۰۰۵ پاپ بندیکت شانزدهم برای عبادت از این مکان بازدید کرد.

خیابان شیلدرگاسه

خیابان شیلدرگاسه خیابان خرید در کلن آلمان است که ۵۰۰ متر بعد از خیابان هوهی قرار دارد. در خیابان شیلدر‌گاشه همیشه بازدیدکننده‌گان محلی و خارجی وجود دارد. مردم در این جا می‌توانند به راحتی جاذبه‌های اصلی؛ خانه مییروایلر، داروخانه قدیمی و کلیسا گلدهاف‌پوتکه را ببینید. خیابان شیلدرگاسه نماینده بخش کاملی از فروشگاه‌های اصیل المان است.

کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین کلیسا‌های گوتیک در سراسر آلمان به‌شمار می‌رود. زیبایی این کلیسا بی‌نهایت تاثیرگذار است. منظره‌ای که از بالای برج جنوبی مشاهده‌ خواهید کرد، نفس‌گیر و به‌یاد‌ماندنی است. البته برای این کار می‌بایست ۵۰۹ پله را بالا بروید. ورود به بنای اصلی کلیسا رایگان است؛ اما برای دسترسی به برج جنوبی باید پول پرداخت کنید.

کلیسای سنت کونبرت

کلیسای سنت کونبرت هم یکی از بهترین‌ کلیساها در کلن محسوب می‌شود‌. پنجره‌های شیشه‌ای و رنگ آمیزی شده‌ای این کلیسا بسیار پیچیده و دقیق هستند. می‌شود ساعت‌ها به این بنا نگاه کرد و از دیدنش خسته نشد.

ناحیه‌ ریورساید کلن

ناحیه‌ ریورساید کلن

ناحیه‌ی ریورساید کلن (riverside) هم تعدادی ساختمان مدرن را در خود جای داده است، البته این ناحیه همیشه مرکزی تاریخی برای گشت و گذار محسوب می‌شود.

موزه‌ شکلات آلمان

موزه‌ی شکلات در کلن به تاریخ و تولید شکلات اختصاص داده شده است! در این مکان می‌توانید از تولیدات آزتک‌ها گرفته تا تولید کاکائو در عصر حاضر اطلاعات بدست آورید.

ناحیه اگنس

ناحیه اگنس (Agnesviertel) در شمالی‌ترین قسمت شهر کلن قرار دارد و پیرامون کلیسای اگنس را که دومین کلیسای بزرگ شهر به‌شمار می‌رود، دربرمی‌گیرد. این منطقه شیک و ممتاز، مکانی عالی برای سپری کردن روز در مرکز شهر است. با کافه‌های دنج، رستوران‌های عالی و بوتیک‌های متعدد، ناحیه اگنس ارزش بازدید را دارد. همچنین کتاب‌فروشی‌ها و گالری‌های هنری زیادی در این محدوده قرار گرفته‌اند. 

ایستگاه قدیمی آتش نشانی

ایستگاه قدیمی آتش نشانی که با نام آلته فویرواخه نیز شناخته می‌شود، محل سابق یک ایستگاه آتش نشانی بوده و امروزه به محلی برای برگزاری بازار، گذاشتن قرارهای ملاقات و برپایی نمایشگاه‌های هنری کوچک تبدیل شده است. در محوطه این مجموعه، بازاری با اجناس هیجان‌انگیز و جالب برگزار می‌شود که برای اطلاع از زمان آن باید به سایت مراجعه کنید. فضای خاص آلته فویرواخه و قرارگیری‌اش در مرکز شهر از جذابیت‌های آن برای گردشگران محلی است. رستوران آن نیز با سرو غذاهای بین‌المللی و منحصر‌به‌فرد، گزینه‌ای درخور توجه برای چشیدن طعم‌های متفاوت در کلن محسوب می‌شود. 

موزه‌ لودویک

موزه‌ی لودویک از آن دست نقاطی است که بازدید از آن به همه توصیه می‌شود. در این موزه یک نمایشگاه فوق‌العاده مربوط با آثار اکسپرسیونیسم آلمانی وجود دارد اما عمده جذبه‌ی آن مربوط به آثار هنری پست مدرن است. اساسا در این موزه از همه‌ی سبک‌های هنری قرن بیستم آثاری وجود دارد. تماشای آثار اصل هنرمندانی که تاکنون تنها اسم‌شان را شنیده‌اید، در این مکان بسیار هیجان‌انگیز است.

خیابان هوهی‌ استراب

خیابان هوهی‌استراب خیابان خرید در شهر قدیمی کلن آلمان و یکی از قدیمی‌ترین و شلوغ‌ترین خیابان‌ها است. ۶۸۰ متر طول دارد و بین محله والراپلتز و دروازه هوهی قرار گرفته است. در اولین نگاه مانند یک خیابان رومی باستانی به نظر می‌رسد و اما حالا به عنوان یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های تجاری در المان به شمار می‌آید. در یک ساعت از روز شنبه ۱۰‌,۳۵۰  نفر بازدید کننده دارد و جزو ۱۰ خیابان برتر کشور آلمان و یکی از دو بازار اصلی شهر کلن هم نیز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا