معماریمعماری و دکوراسیون

مشاوره رایگان دکوراسیون منزل

باید قبول کرد که هیچ خانه ای کامل نیست و این مسئله هم هیچ ربطی به اینکه ابعاد آن چقدر بزرگ و یا کوچک است ندارد! ممکن است شما مشکلات خانه خود را در نداشتن فضای ذخیره سازی کافی، نورپردازی و روشنایی و یا سایر مسائل ببینید. تمامی این مسائل ممکن است برایتان به یک چالش تبدیل شود و ندانید که با آنها چه کنید. با این حال باید این نوید را بدهیم که بسیاری از مشکلات دکوراسیونی قابل حل هستند و می توانید آنها را در چند ساعت و یا تعطیلات آخر هفته تان به کلی درست کنید. در این مطلب از املاک آنلاین تصمیم دارید به چند نمونه از شایع ترین و رایج ترین مشکلات دکوراسیونی بپردازیم و راه های آن ها را در غالب مشاوره رایگان دکوراسیون منزل برایتان بیان کنیم. پس تا انتهای مطلب همراهمان باشید.

دکوراسیون خانه های کوچک

فضای خانه من بسیار کوچک و تنگ است!

 اگر فکر می کنید که یکی از بزرگ ترین مشکلات دکوراسیونی شما کوچک بودن فضای منزلتان است باید بگوییم که ما در اینجا راهکارهایی را برایتان داریم که پیشنهاد می کنیم نگاهی به آنها بیندازید:

  1. خانه را سبک کنید: باید گفت که استفاده بیش از اندازه از وسایل، قاب عکس، لوازم تزئینی، مبلمان و… باعث می شود که فضای منزل شما کوچک تر به نظر برسد. پس بهتر است که وسایلی را که ضروری نیستند را جمع کنید و آنها را از خانه بیرون ببرید. سعی کنید قفسه ها و سایر سطوح را تا جای ممکن خلوت و مرتب نگه دارید.
  2. دیوارها را رنگ کنید: سعی کنید دیوارهای منزل خود را رنگ آمیزی کنید و با این کار فضا را تمیزتر جلوه دهید. البته باید این را هم بگوییم که بهتر است از رنگ های شلوغ و سخت استفاده نکنید و تا جای ممکن سعی کنید که رنگ هایی را به کار بگیرید که فضا را روشن تر جلوه می دهند.
  3. آینه بزرگ اضافه کنید: آینه در منزل می تواند منعکس کننده نور باشد و علاوه بر این فضا را هم بزرگ تر نشان بدهد. پیشنهاد ما این است که به سراغ آینه های بزرگ بروید و آنها را بر روی دیوار نصب نمایید. اینکه آینه را در کدام قسمت خانه قرار دهید کاملا به انتخاب شما بستگی دارد، ولی بهتر است آن را در جایی قرار دهید که نمایش خوب و مناسبی به همراه داشته باشد.

دکوراسیون خانه های مدرن

دکوراسیون منزل من احتیاج به به روز رسانی دارد ولی من بودجه کافی برای این کار را ندارم!

مشاوره رایگان دکوراسیون منزل به شما می گوید که برای به روز رسانی کردن دکوراسیون نشیمن شما مجبور نیستید که هزینه بسیار گزافی را پرداخت نمایید تا به هدف خود برسید. شما می توانید با کمک راه هایی مبلمان و وسایل خود را تازه کنید و نشیمن خود را چیدمان نمایید. حالا این راه ها کدامند؟

  1. اگر مبلمان شما قدیمی و کهنه هستند برای آنها یک روکش و یا رومبلی مناسب و درخور پیدا کنید.
  2. هزینه خود را صرف خرید میز جلومبلی منلسب کنید و در انتخاب رنگ و طرح آن هم دقت زیادی به کار بگیرید.
  3. به دنبال اضافه کردن رنگ های برجسته و تازه باشید. برای این کار می توانید به سراغ کوسن، گلدان، پرده های تازه و یا یک فرش ارزان قیمت بروید و این رنگ ها را در آنها به کار بگیرید.

دکوراسیون های شلوغ و نا منظم

دکوراسیون اتاق خواب من شلوغ و به هم ریخته است و مهمانانی دارم که می خواهند بمانند!

همه ما چنین موقعیتی را تجربه کرده ایم. حالا وقت آن رسیده که زمان تعطیلات آخر هفته خود را صرف این کار کنیم. احتمالا وقتی اتاق خوابتان تمیز و مرتب باشد مهمان ها لذت بیشتری خواهند بود. برای اینکه چنین موقعیتی را فراهم کنید این مراحل را پیش بگیرید:

  1. اتاق را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را دور بریزید.
  2. از شر همه وسایل و مبلمان اضافی به استثنای تخت خواب راخت شوید و فقط هر چیزی را که ضروری است نگه دارید.
  3. قفسه هایی به اتاق اضافه کنید تا کتاب ها و سایر وسایل کوچک را با نظم بر روی آنها جای دهید.
  4. فضای کمد خود را تا جای ممکن افزایش دهید. برای این کار می توانید از گیره، چوب لباسی، آویز و یا چیزهایی از این دست کمک بگیرید.
  5. میز کار را مرتب کنید و فضای مناسبی را برای مهمانتان ایجاد کنید تا وسایل مورد نیاز خود را بر روی آن قرار دهد.
  6. تخت خواب خود را با یک کالای خواب و روتختی مناسب مرتب کنید تا قابل تحسین شود.

دکوراسیون خانه های مینیمال

دیوارهای سفید خانه ما کسل کننده هستند و من نمی دانیم که با آنها چه کنم!

این مسئله برای خیلی ها پیش آمده است. باید بگوییم راه حل چنین چیزی بسیار ساده است. در ادامه آنها را مطالعه کنید:

  1. تابلوهای پارچه ای سبک و بدون قابلی را از دیوار آویزان کنید.
  2. یک دیوار تنها را کاغذ دیواری کنید. برای این کار می توانید از کاغذ دیواری هایی استفاده کنید که به راحتی برداشته می شوند.
  3. یک دیوار تنها را با رنگی برجسته و مشخص رنگ آمیزی کنید.
  4. یک گالری دیواری بسازید و از تعدادی تابلو بر روی این دیوار استفاده نمایید.
  5. یک شلف بر روی دیوار نصب کنید و وسایل مورد علاقه خود را بر روی آن قرار دهید.

کفپوش مناسب برای خانه اجاره ای

از کفپوش و موکت خود متنفرم، ولی چون در خانه اجاره ای زندگی می کنم نمی تواند کاری کنم!

اگر شما هم این دغدغه را دارید و نمی دانید با کفپوش خود چه کنید می توانید از یک فرش بزرگ کمک بگیرید و بر روی آن قرار دهید و کفپوش خود را پوشش دهید.

علاوه بر این ، امروزه کاشی هایی در بازار هستند که به راحتی قابل برداشت هستند و دائمی به شمار نمی روند. به همین دلیل شما می توانید به سراغ این نوع کفپوش ها بروید و از شر کفپوش های قبلی خلاص شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا