معماریمعماری و دکوراسیون

بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک ، این ۱۰ رنگ معجزه می کند!

اضافه کردن رنگ، بهترین روش برای تغییر در آشپزخانه است، نه به نوسازی و نه به ساخت و ساز نیاز است، فقط رنگ و قلم مو کافیست. این که آیا شما رنگ های خنثی را دوست دارید و یا عاشق رنگ های پر انرژی هستید تفاوتی ندارد، ما ده رنگ عالی که مناسب آشپزخانه هستند را جمع آوری کردیم تا در شروع کار به شما کمک کنیم. ممکن است شما کابینت های رنگ های آبی و یا قرمز روشن را انتخاب کنید ، یا فضای بزرگی از زمین را به رنگ خاکستری یا سبز آرامش بخش در آورید. در ادامه ایده هایی برای انتخاب رنگ آشپزخانه را برای شما آورده ایم. پس بدون توجه به اینکه رنگ های مورد علاقه شما چیست همراه با املاک آنلاین باشید و راهنمایی انتخاب بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک را مطالعه کنید.

مرجانی (coral)

آشپزخانه صورتی مرجانی حس خوبی دارد و مانند این است که تمام سال در تعطیلات هستید. با داشتن چوب های خیزران و بامبو و یک لایه رنگ صورتی شاد ، آشپزخانه جذاب ، جالب و بی نظیری خواهید داشت بدون اینکه این رنگ بیش از حد و زیادی دیده شود.

آبی کم رنگ (baby blue)

آبی کمرنگ را می توان بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک دانست. آشپزخانه ای با کابینت هایی به رنگ آبی کم رنگ بسیار آرامش بخش است. سینک ظرفشویی که کناره های منحنی دارد بر آرامش و زیبایی آشپزخانه می افزاید.

مشکی مات (matte black)

هیچ رنگی به جذابیت رنگ مشکی مات برای آشپزخانه وجود ندارد. اگر در پایین کابینت های ردیف بالا از نوارهای فلزی طلایی و آینه ای نیز استفاده کنید جذابیت آن بیشتر می شود.

زرد ملایم (pale yellow)

از فضای طراحی شده در این تصویر ایده بگیرید و آشپزخانه خود را با رنگ زرد ملایم، رنگ کنید. سپس فرشی که در آن از رنگ مرجانی نیز استفاده شده است را در آشپزخانه پهن کنید تا جذاب تر شود. چراغ آویزی بزرگ سفید و طلایی نیز برای داشتن فضایی لطیف و دلنشین بسیار عالیست.

کرم (cream)

اگر رنگ سفید برای شما بیش از حد سرد است ، رنگ کرم را انتخاب کنید. این رنگ همانند سفید روشن و درخشان است، اما ته رنگ گرم تر آن به آشپزخانه شما کمک می کند تا جذابیت بیشتری داشته باشد. این که چگونه این رنگ عناصر صنعتی آشپزخانه را نرم و ملایم می کند، بسیار جالب است.

صورتی (blush pink)

رنگ صورتی روشن و لطیف که در عین حال زیبا و دلربا است و می توان آن را بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک شناخت، هنگامی که با قطعات هندسی مدرن و ساده کنار هم قرار می گیرند بسیار شگفت آور به نظر می رسد. در این آشپزخانه که در تصویر می بینید، خطوط مدرن و رنگ های مشابه احساس طراوت و مدرن بودن دارد در حالی که رنگ صورتی باعث بازتر شدن و روشن تر شدن آن می شود.

ورق طلا  (gold leaf)

هیچ چیزی مانند فلز به فضای داخلی شما جلوه نمی دهد. برای آشپزخانه تان ورق های طلایی براق را انتخاب کنید و آن ها را روی کابینت ها بچسبانید. برای آنکه آشپزخانه خیلی براق و درخشان دیده نشود می توانید از قالیچه های یا فرش های کوچک کنفی استفاده کنید.

سبز نعنایی کم رنگ (pale mint green)

وجود یک میز کوچک بسیار جالب تر از وجود جزیره کلاسیک در آشپزخانه است و حتی هنگامی که صندلی ها را به رنگ سبز نعناعی رنگ کنید و یک چراغ آویزی مسی در آن قرار دهید باعث می شود تا آشپزخانه جذاب تر و شاداب تر شود. در حقیقت می توان گفت رنگ سبز نعنایی به بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک معروف است.

خاکستری تیره (dark gray)

اگر شما به رنگ ها علاقه ای ندارید ولی از تنوع خوشتان می آید، از یک پالت تک رنگ و خنثی استفاده کنید و با آن بازی کنید. در آشپزخانه ای که در تصویر می بینید از درجه های مختلف خاکستری استفاده شده است، از تیره تا روشن گرفته تا مات و براق.

زرد آفتابی (sunny yellow)

استفاده از کاشی های زرد رنگ به عنوان دیوارپوش، آشپزخانه شما را بسیار جذاب می کند و قرار دادن صندلی های قرمز احساس نشاط و طراوت بیشتری را در آن ایجاد می کند، پس از این رنگ به عنوان بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک حتما استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا