معماریمعماری و دکوراسیون

مدل پرده اتاق کودک 2023

مدل پرده اتاق کودک تا حد زیادی بستگی به جنسیت فرزند، سن، ابعاد اتاق و سایر اکسسوری های موجود در فضای اتاق کودک دارد که باید بر مبنای تمام این موارد انتخاب شود، در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین مدل و جنس پرده اتاق کودک آشنا کنیم.

پرسش و پاسخ: همواره انتخاب پرده برای بخش های مختلف دکوراسیون منزل حائز اهمیت است و انتخاب پرده مناسب یکی از چالش ها و دغدغه های اصلی طراحی و دکوراسیون داخلی منزل بخصوص در اتاق کودک است؛ به همین منظور در این مطلب از املاک آنلاین قصد داریم شما را با پاسخ سوال یکی از کاربران در مورد مدل پرده اتاق کودک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سوال: برای پرده اتاق کودک دختر و پسر چه مدلی را پیشنهاد می دهید، منزل ما 70 متر است و اتاق خواب های آن نسبتا کوچک است، به نظر شما بهترین مدل پرده اتاق کودک کدام است ؟پاسخ: در انتخاب پرده اتاق کودک مانند هر فضای دیگری باید ابتدا به هماهنگی آن با سایر مبلمان منزل توجه کنید، به طور مثال بهتر است پرده انتخابی شما حتما با روتختی اتاق کودکتان هماهنگی داشته باشد، این موضوع به شما کمک می کند تا یکپارچگی خاصی را در فضای دکوراسیون اتاق کودک خود ایجاد کنید.

مدل پرده اتاق دخترانه

برای مدل پرده اتاق دخترانه حتما سن فرزندتان را در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که پرده انتخابی دست کم 3 سال قرار است برای شما کارایی داشته باشد پس طرح های بسیار فانتزی برای اتاق کودکان در حال رشد چندان مناسب نیست، بهتر است از پرده های ساده و  تک رنگ مطابق با ترکیب رنگ مورد علاقه فرزندتان استفاده کنید و ما بقی تغییرات را به اکسسوری های اتاق خواب او بسپارید.

مدل پرده اتاق پسرانه

برای پرده اتاق پسرانه توجه داشته باشید که هرگز به دنبال طرح های شلوغ و رنگ های تند مانند قرمز نروید بخصوص اگر اتاق مورد نظر ابعاد کوچکی دارد، چرا که بیش از بیش فضای اتاق فرزندتان را گرفته می کند،  بنابراین بهتر است از طیف رنگ های نسبتا متعادل نه رنگ های خیلی سرد و خنثی و نه رنگ های خیلی گرم در کنار طرح های کارتونی و شخصیت های مورد علاقه فرزندتان استفاده کنید.

جنس پرده اتاق کودک

در رابطه با جنس پرده اتاق کودک بهتر است از جنس های طبیعی که ایجاد حساسیت و آلرژی نمی کنند با ضخامتی که نور را بهتر در فضا منعکس می کنند استفاده کنید، به طور مثال می توان به پرده های از جنس کتان و پنبه اشاره کرد که پر طرفدارترین نوع پرده اتاق کودک محسوب می شوند.

قیمت پرده اتاق کودک

قیمت انواع پرده بسته به اندازه، دوخت و جنس آن متفاوت است و به طور متوسط حدود قیمت برای پارچه های زیر اینچنین تعیین می شود:

  • پارچه حریر: از متری 18 تا 48 هزار تومان (بسته به نوع حریر و طرح آن امکان افزایش نیز دارد)
  • پارچه تور: از متری 32 تا 37 هزار تومان
  • پارچه ساده: از متری 70 تا 110 هزار تومان (بسته به نوع و طرح آن امکان افزایش نیز دارد)
  • پارچه کتان: از متری 35 تا 40 هزار تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا