بازارچه ساختمانمعماری و دکوراسیون

جدیدترین مدل پرده 1402

دکوراسیون پنجره ها مهمترین بخش از دکوراسیون یک اتاق است که اغلب نادیده گرفته می شود. این کار بسیار کاربردی است و بین فضا و مقدار نور طبیعی که وارد آن می شود تعادل برقرار می کند. با املاک آنلاین همراه باشید و از جدیدترین مدل پرده های 2018 برای دکوراسیون منزلتان الهام بگیرید.

جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده

جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده
جدیدترین مدل پرده

جدیدترین مدل پرده های حصیری

اگر فضای شما کوچک است، از پرده های نازک استفاده کنید تا نور طبیعی وارد شود. استفاده از پرده های حصیری فضا را روشن و زنده نگه می دارد و برای فصل تابستان انتخاب بسیار مناسبی است.

جدیدترین مدل پرده رومن

پرده های رومن از جدیدترین مدل پرده هایی است که امروزه در دکوراسیون منزل به کار می روند، استفاده از پرده های رومن به اتاق مدل می دهد. اگر دوست ندارید این پرده ها به چشم بیایند، از رنگ های خنثی استفاده کنید.

جدیدترین مدل پرده های حریری

اگر تعداد پنجره کمی دارید، از پرده های حریری استفاده کنید تا بیشترین نور ممکن وارد اتاق شود. این کار باعث می شود تا بسته بودن فضا زیاد احساس نشود.

جدیدترین مدل پرده های طرح دار

حتی اگر در شهر زندگی می کنید، می توانید با استفاده از پرده های با طرح گیاه، به طبیعت احساس نزدیکی کنید. در انتخاب پارچه ها رنگ های سبز و آبی و رنگ های زنده گل ها را مد نظر قرار بدهید.پرده هایی با طرح طبیعت از جدیدترین مدل های پرده است که امروز به فروش می رسد.

جدیدترین مدل پرده های به رنگ خنثی

استفاده از پرده باعث ایجاد امنیت در فضا می شود و آن را دنج می کند. پس برای ایجاد فضایی آرام و راحت از پرده هایی به رنگ حنثی استفاده کنید.

جدیدترین مدل پرده های بلند

پرده های بلند در فضا تضاد ایجاد می کنند و باعث بزرگ تر شدن اتاق می شوند. در این اتاق پرده های سبز رنگ با تابلوی بالای تخت هماهنگ است.

جدیدترین مدل پرده های طرح گورخری

ممکن است طرح گورخری سلیقه شما نباشد اما اگر رنگ های آبی روشن و سفید جایگزین رنگ های سیاه و سفید شوند، پرده هایی بسیار شیک خواهید داشت. این مدل از جدیدترین پرده های موجود در بازار است.

جدیدترین مدل پرده های انتزاعی شکل

اگر در فضای مورد نظر شما، دیوارهای ساده ای دارد، از پرده هایی که اشکال انتزاعی دارند استفاده کنید. برای زیباتر شدن فضا، رنگ های متضاد با رنگ دیوار را انتخاب کنید.

جدیدترین مدل پرده های کتان صورتی

پرده های کتان ممکن است با زمین مرمری شطرنجی متناسب نباشد اما احساس آرامش و حس لب دریا را القا می کنند. پرده هایی با طیف رنگ صورتی در کنار دیوارهایی به رنگ خنثی بسیار به چشم می آیند.

جدیدترین مدل پرده های راه راه‌

اگر تا به حال از پارچه های راه راه استفاده نکرده اید، باید بگوییم این طرح از جدیدترین مدل پرده های دنیا است، پس این طرح را برای پرده هایتان انتخاب کنید. رنگ های سرد انتخاب مناسبی برای این طرح است زیرا بجای شلوغی و بی نظمی، حس آرامش ایجاد می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا