معماریمعماری و دکوراسیون

مدل پرده اتاق خواب 1402

بی شک یکی از بخش های مهم و پر تاثیر در ظاهر فضای دکوراسیون شما پرده است. پرده ها علاوه بر اینکه در نقش حائل و حریم به شخصی سازی فضای داخلی شما کمک می کنند در تنظیم نور ورودی به فضای شما و ایجاد هویت مشخص برای هر فضا نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. به همین منظور در این مطلب از املاک آنلاین قصد داریم شما را با پاسخ سوال یکی از کاربران در رابطه با انتخاب مناسب مدل پرده اتاق خواب آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سوال: ما به تازگی به خانه جدید نقل مکان کرده ایم، فضای اتاق خواب ما دارای یک پنجره کوچک است، اما اتاق خواب ما نورگیر نیست، برای چنین فضایی چه مدل پرده ای مناسب است؟پاسخ: در ابتدا پیش از انتخاب مدل پرده اتاق خواب باید به مدل سایر مبلمان فضای اتاق خوابتان توجه کنید تا بتوانید بر مبنای سبک کلی فضای اتاق خواب تان سبک پرده مورد نظرتان را انتخاب کنید، به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب شما مدرن است، پس انتخاب پرده ی والان دار با طرح و نقش  های کلاسیک برای فضای شما ابدا مناسب نیست.

مدل پرده اتاق خواب کوچک

وقتی فضای اتاق خواب شما کوچک است، باید از انتخاب طرح و نقش های شلوغ برای جزییات آن خودداری کنید، بنابراین برای پرده ی اتاق خواب های کوچک از طرح های شلوغ و یا رنگ های نسبتا تند و گرم صرف نظر کنید و از پرده های ساده با طرح هایی در حاشیه های آن استفاده کنید. پرده هایی با نقش های عمودی می تواند سقف فضای شما را بلند تر و در نتیجه فضای شما را بزرگ تر نشان دهد.

مدل پرده برای اتاق های کم نور

وقتی فضای اتاق خواب شما کم نور است باید به سراغ پرده های نازک و حریر و تور مانند بروید، این جنس از پرده ها نور را به خوبی از خود عبور می دهند و تا حد زیادی در روشنایی اتاق خواب شما در طول روز موثرند، این نوع از پرده ها به دلیل  جنس و نوع بافتشان معولا حائل خوبی محسوب نمی شوند، بنابراین اگر پنجره اتاق خوابتان مشرف است و یا محرمیت فضای اتاق برای شما حائز اهمیت است حتما از یک پرده ی ضخیم تر به عنوان پرده دوم برای فضای خود در نظر بگیرید.

 پرده مناسب را از کجا بخریم؟

اگر زمان گشت و گذار در بازار را ندارید کافی است به مطلب  فروشگاه‌‌های اینترنتی خرید پرده، آسان انتخاب کنید!مراجعه کنید و با فروشگاه های مطرح خرید اینترنتی پرده آشنا شوید و به سادگی خرید خود را انجام دهید. برای خرید پارچه پرده ای می توانید به بورس خرید آن در خیابان مولوی تهران بروید و سفارش دوخت آن را در همان جا انجام دهید. همچنین مطلب راهنمای خرید پرده منزل، جدول قیمت مدل های متنوع بازار مولوی!در این زمینه شما را بهتر راهنمایی خواهد پس پیش از خرید حتما به آن سری بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا