محوطه سازیمعماری و دکوراسیون

مبلمان باغی ویلایی ، از کاناپه راحتی تا ست ناهارخوری!

احتمالا تصمیم دارید که فضای بیرونی منزل خود را برای فصل های بهار و تابستان آماده کنید. فرقی نمی کند که یک حیاط خلوت معمولی داشته باشید یا یک حیاط دلباز، یا حتی یک بالکن شما می توانید با کمک ایده های ما ، فضایی فوق العاده برای اوقات فراغت خود فراهم آورید. در این مطلب از املاک آنلاین تصمیم داریم شما را با تعدادی از بهترین مدل های مبلمان باغی ویلایی آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

مبلمان باغی ویلایی

شما با انتخاب مبلمان باغی ویلایی مناسب می توانید در نهایت دکوراسیون و طراحی فضای خود را هر شکلی که می خواهید به انجام برسانید، خواه رنگارنگ، خواه خنثی و یا حتی سنتی. توصیه ما این است که در نهایت با کمک یک فرش مناسب مجموعه مبلمان فضای سبز خود را تکامل ببخشید.

صندلی های باغی ویلایی

توصیه ما این است که برای داشتن فضایی رنگارنگ از صندلی های فضای سبز استفاده کنید و آنها را با کوسن های متفاوت و رنگارنگی تکمیل نمایید. امروزه صندلی های بسیار متفاوتی برای فضای سبز طراحی می شوند و به فروش می رسند.

میزهای مبلمان باغی ویلایی

شما می توانید علاقه خود به سبک سنتی را با داشتن میزهای دایره ای شکل نشان دهید. علاوه بر این مدل های مختلف دیگری نیز وجود دارد که مانند نمونه های حصیری زیبایی فضا را افزایش می دهد. علاوه بر این بسیاری از میزهای مبلمان باغی ویلایی در بازار موجود هستند که در آنها طبقات و یا کشوهایی وجود دارند که می توانند به عنوان فضای ذخیره سازی نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

مبلمان باغی ویلایی

طرح های حصیری قطعا جذابیت خارق العاده ای به همراه دارد. علاوه بر این شما می توانید از روکش ها و کوسن های جذابی برای کاناپه های خود استفاده کنید. توصیه ما آن است که به دنبال فضایی مدرن و تر و تمیز باشید.

ست ناهارخوری باغی ویلایی

اگر تصمیم دارید که دورهمی ها و مهمانی های خود را در فضای سبز منزل خود داشته باشید توصیه ما این است که به سراغ ست ناهارخوری بروید. برای این کار شما می توانید از گزینه های متنوعی که پیش رویتان قرار دارد استفاده نمایید. توصیه ما میز و صندلی های فلزی آبی، نیمکت های چوبی و یا ست میز و صندلی حصیری است.

ست دورهمی مبلمان باغی ویلایی

برای داشتن مبلمانی که خودمانی تر هستند شما می توانید از این ست ها استفاده نمایید. شما می توانید از ست هایی مدرن استفاده کنید و فضایی مدرن خلق نمایید. در کنار این می توانید به سراغ میز و صندلی های فلزی جمع و جور و یا هر شکل دیگری که می خواهید نیز بروید.

فرش های فضای سبز

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم کار طراحی فضای بیرونی خانه تنها با انتخاب مبلمان باغی ویلایی صورت نمی گیرد، بلکه شما می توانید با انتخاب یک فرش مناسب به آن شخصیت و بافت ببخشید. برای این کار شما می توانید از گزینه ها و مدل های مختلفی استفاده نمایید که توصیه ما فرش هایی مدرن، فانتزی و گرمسیری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا