معماریمعماری و دکوراسیون

بهترین محل برای قرار دادن میز ناهارخوری ،کجا مناسب تره؟!

بهترین محل برای قرار دادن میز ناهارخوری در نزدیکی آشپزخانه است، اما نقاط ممنوعه ای در فضای داخلی منزل وجود دارد که قرار دادن میز غذاخوری در چنین فضاهایی ابدا مناسب نمی باشد، برای شناخت این فضاها با ما همراه باشید. پرسش و پاسخ :  میز ناهارخوری امروزه به عنوان یکی از عناصر جدا نشدنی در کنار مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل انتخاب جای میزناهارخوری در پذیرایی به خصوص در آپارتمان های امروزی بسیار مهم است؛ به همین منظور در این مطلب از املاک آنلاین قصد داریم شما را با پاسخ سوال یکی از کاربران در رابطه با بهترین محل برای قرار دادن میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سوال: منزل ما 60 متر است و به تازگی میز ناهارخوری خریداری کرده ایم، می خواستم در مورد بهترین محل قرار دادن میز ناهارخوری راهنمایی ام کنید.پاسخ: قبل از انتخاب محل مناسب میز غذاخوری باید به تناسب ابعاد میز و فضای داخلی تان توجه ویژه ای داشته باشید، چرا که عدم انتخاب فضای متناسب می تواند آرامش شما را در زمان استفاده از آن سلب کند، پس از انتخاب ابعاد مناسب باید به سراغ محل مناسب قرار دادن میز غذاخوری بروید که در ادامه شما را بهترین فضاهای قرار دادن میزناهارخوری آشنا خواهیم کرد.

بهترین محل برای قرار دادن میز ناهارخوری

  • در انتخاب جای میز غذاخوری در پذیرایی دقت داشته باشید که در محل های پر رفت و آمد نباشد، چرا که مسیرهای پر رفت و آمد بدون شک مشکلات فراوانی را برای شما در هنگام چیدمان و سرو غذا ایجاد خواهد کرد.
  • بهترین محل قرار گیری میز غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است، چرا که میز غذاخوری به لحاظ عملکرد بسیار با آشپزخانه مرتبط است پس نیازمند نزدیکی به این محل است.
  • توجه داشته باشید قرار دادن میز غذاخوری در نزدیکی فضای تلویزیون  چندان مناسب نیست، حضور تلویزیون سبب عدم تمرکز در زمان صرف غذا می شود، با دور کردن این فضا از فضای تلویزیون به خوبی می توانید لحظات صرف غذا را منحصر به فرد کنید.
  • قرار دادن میز غذاخوری بیشتر از 4 نفر در فضای آشپزخانه ابدا مناسب نیست، حتی اگر فضای آشپزخانه ی شما بسیار وسیع باشد باید بین فضای آشپزی و فضای غذاخوری خود حدفاصل معقولی قائل شوید.

تحریریه املاک آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا