معماریمعماری و دکوراسیون

طراحی سرویس بهداشتی مدرن 1402

به گزارش مجله املاک آنلاین یکی از مهجورترین نقاط داخلی هر خانه که معمولا به طراحی آن کمتر توجه می شود، سرویس بهداشتی است. در طراحی سرویس های بهداشتی بخصوص سرویس بهداشتی های کوچک باید به موارد ویژه ای توجه کنیم که از فضای موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم شما را با ترفندهای بزرگنمایی دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

استفاده از روشویی مناسب در سرویس بهداشتی های کوچک

یکی از مواردی که در طراحی سرویس بهداشتی های کوچک باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی است. انتخاب تجهیزات استاندارد مثل روشویی های دیواری و هنگ در طراحی سرویس بهداشتی های کوچک فضای مفید سرویس بهداشتی را از بین نمی برد و به بزرگتر دیده شدن آن کمک شایانی می کند.

استفاده از شیرآلات دیواری درسرویس بهداشتی های کوچک

همان طور که در بند قبل اشاره شد در طراحی سرویس بهداشتی کوچک بهتر است از سیستم های هنگ استفاده شود. استفاده از شیر آلات هنگ نیز همانند روشویی های دیواری می تواند در اشغال کمتر فضای داخلی سرویس بهداشتی شما موثر باشد.

استفاده از فلش تانک توکار در سرویس بهداشتی های کوچک

فلاش تانک های توکار در واقع همان سیفون های رایج در فضای سرویس های بهداشتی است که همه ی ما با آن ها آشنایی داریم. اما در واقع این فلاش تانک ها به صورت مخفی پشت دیوار سرویس بهداشتی شما قرار می گیرد و توسط یک پنل کلید کوچک که روی دیوار نصب می شود قابلیت کنترل و هدایت را دارد و بهترین گزینه برای طراحی سرویس بهداشتی کوچک می باشد.

استفاده از توالت دیواری در سرویس بهداشتی های کوچک

یکی از مواردی که در طراحی سرویس بهداشتی کوچک به استفاده بیشتر از فضا کمک می کند به کارگیری سیستم توالت های فرنگی هنگ (دیواری) است که علاوه بر اشغال کمتر فضای موجود ظاهر مدرنی به فضای دکوراسیون داخلی شما می بخشد.

استفاده از آینه در در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

یکی از قدیمی ترین ترفندهایی که با کمک آن می توانید هر فضایی را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید استفاده از آینه می باشد. توجه داشته باشید که با استفاده از آینه در کنار نورپردازی مناسب می توانید به سادگی فضای خود را دو برابر کنید.

انتخاب رنگ در طراحی سرویس بهداشتی کوچک

مهم نیست فضای سرویس بهداشتی شما تا چه حد کوچک است با انتخاب رنگ مناسب و منحصر به فرد می توانید کوچک بودن فضا را کمتر نشان دهید، البته توجه داشته باشید  رنگ انتخابی شما باید ساده و ملایم باشد تا فضای شما را دلبازتر از قبل نشان دهد.

انتخاب کابین دوش در طراحی حمام و سرویس بهداشتی کوچک

در اکثر خانه های کوچک حمام و سرویس بهداشتی مشترک هستند، یکی از مهمترین عواملی که در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی های مشترک باید در نظر گرفت انتخاب کابین دوش می باشد. در طراحی سرویس بهداشتی کوچک انتخاب کابین دوش شیشه ای می تواند مانع از گرفتگی فضای داخلی شما شود و فضای شما را نسبتا بزرگ نشان دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا