معماریمعماری و دکوراسیون

سرویس بهداشتی مدرن

حمام و سرویس بهداشتی به عنوان یکی از فضاهای پرکاربرد اما همیشه مهجور بیشتر از سایر فضاهای دکوراسیون داخلی نیاز به توجه دارند، چرا که به عنوان خصوصی ترین بخش فضای داخلی منزل تان تلقی می شود و باید براساس سلیقه ی شما سفارشی سازی شود. به همین منظور در این مطلب از  وبسایت املاک آنلاین قصد داریم شما را با جدیدترین مدل سرویس بهداشتی های مدرن آشنا کنیم که امروزه بسیار محبوب و ترند شده اند، پس با ما همراه باشید.

سرویس بهداشتی به سبک وینتیج

بد نیست ابتدا بدانید سبک وینتج  چه نوعی سبکی است. وینتیج نوعی سبک کلاسیک محسوب می شود، اما آنچه که امروزه در ذهن عام نقش بسته است سبکی نوستالژیک بر پایه عناصر و مبلمان کهنه است که یادآور گذشته است. اگر شما هم به سبک و این نوع دکوراسیون ها علاقه دارید می توانید ردپای آن را در سرویس بهداشتی خود نیز نمایان کنید، کافی است همانند این تصویر کفپوش ساده ی خود را با کفپوش های طرح دار تعویض کنید و یا از روشویی با شکل و شمایلی این چنین عجیب استفاده کنید!

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی کلاسیک

سرویس بهداشتی های کلاسیک را می توان از نوع مدل کاشی کاری آن به خوبی تشخیص دهید. استفاده تضاد رنگی سیاه و سفید برای کاشی کاری سرویس بهداشتی به یکی از ترندهای اصلی طراحی سرویس بهداشتی مدرن تبدیل شده است و تصویر بالانمونه ی بسیار مطلوبی برای آن است. اگر قصد دارید با مدل های بیشتری از کاشی کاری های سرویس بهداشتی آشنا شوید می توانید به مطلب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک، بهترین انتخاب کدومه؟! مراجعه کنید و با انواع کاشی کاری های سرویس بهداشتی به خوبی آشنا شوید.

دیگر مطالب: طراحی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی به سبک روستیک

برای شناخت بهتر سبک روستیک می توان به این جمله و عبارت بسنده کرد، سبک روستیک طراحی به روشی قدیمی است که بر پایه استفاده از طبیعت و مواد خام موجود در طبیعت بنا شده است. بنابراین برای داشتن فضایی باه سبک و سیاق روستیک نیاز دارید از مصالحی استفاده کنید به طور عمده در طبیعت یافت می شوند به طور مثال چوب یکی از عناصر اصلی فضاهایی با سبک و سیاق روستیک است. همان طور که در این تصویر مشاهده می کنید ترکیب عالی از سبک روستیک و مدرن در کنار هم فضایی تازه را به وجود آروده است.

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی لوکس

تصویر بالا نمونه ای بسیار مطلوبی از یک سرویس بهداشتی لوکس است. اولین المان لوکس گرایی در این تصویر حضور رنگ طلایی در فضا است که به خوبی با رنگ سفید و دیوار سبز مجاور وان حمام تلفیق شده است و حمامی درست شبیه به حمام های هتل های پنج ستاره طراحی شده است که علاوه بر لوکس بودن مدرن نیز هست.

سرویس بهداشتی مراکشی

خصلت اولیه ی تمام دکوراسیون های مراکشی حضور طرح و نقش های متعدد در فضا است. کاشی کاری هایی با نقوش مراکشی امروزه به یکی از پرطرفدارترین طراحی های سرویس بهداشتی بدل شده است که می توانید برای حمام خود انتخاب کنید، توجه داشته باشید که از طرح های مراکشی و یا شلوغ در ابعاد بزرگ استفاده نکنید بلکه آن را به صورت تمرکزی وکم درست مانند تصویر در فضای تان استفاده کنید.

سرویس بهداشتی مدرن

سرویس بهداشتی یکپارچه

یکپارچه سازی فضا یکی از روش های طراحی خصوصا برای فضاهای کوچکی مانند حمام و سرویس بهداشتی است شما با کمک یکپارچه سازی فضای خود با کمک رنگ و یا استفاده از مصالح همگون می توانید ظاهر منحصر به فردی برای سرویس بهداشتی تان رقم بزنید و آن را بزرگ تر از قبل نشان دهید، درست مانند همین تصویر که از رنگ روشن و یکپارچه برای تمام فضا استفاده شده است و با کمک یک تغییر در طرح کفپوش فضا را از حالت سکون خارج کرده است.

مطالب دیگر: کاشی سرویس بهداشتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا