سبک زندگینکات خانه‌داری

نظافت سرویس بهداشتی ، آخرین قدم از خانه تکانی امسال!

نظافت سرویس بهداشتی آخرین مرحله از خانه تکانی است که معمولا با دشواری های خاص خود همراه است، اما در این مطلب شما را با ساده ترین ترفند تمیز کردن آن آشنا خواهیم کرد. خانه داری: یکی از قسمت هایی هم که باید دائم تمیز شود و نظافت آن اهمیت ویژه ای دارد، سرویس های بهداشتی و حمام خانه است. این مکان علاوه بر این که بسیار آلوده است، در صورتی که به درستی و به موقع تمیز نشود، عاملی برای ایجاد بوی بد و زننده هم خواهد بود. همراه املاک آنلاین باشید.

نظافت سرویس بهداشتی، تمیز کردن کاشی دیوار و کف

برای نظافت سرویس های بهداشتی اول از همه با توجه به جنس کف، دیوارها، دستشویی، وان و… مواد شوینده و لوازم مناسب را انتخاب کنید؛ به عنوان مثال دستشویی و وان حمام از جنس فایبرگلاس، لعابی یا چینی ساخته شده است و روش نظافت هر کدام با دیگری فرق دارد، پس بهتر است برای آسیب کمتر به آن ها از شوینده های خانگی استفاده کنید، مطلب تمیز کردن درز کاشی و سرامیک، با این محلول از شر جرم ها خلاص شوید! در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی خواهند کرد.

جرم گیری توالت فرنگی، روشوی و شیرآلات

گاهی ممکن است در اثر استفاده از لوازم نامناسب، روی سطح دستشویی یا وان حمام خراش ایجاد شود که به همین دلیل برای تمیز کردن آنها باید دقت کنید و فقط از مواد و وسایل مناسبی استفاده نمایید که هیچ خراشی ایجاد نمی کند. چون خراش ها نه تنها ظاهر نامناسبی ایجاد می کند، بلکه به محلی برای تجمع میکروب ها هم تبدیل می شود، برای جرمگیری صحیح توالت فرنگی و شیرآلات به مطالب زیر مراجعه کنید:

نکات ریز نظافت سرویس بهداشتی و حمام

  1. عادات صحیح : عادت کنید بلافاصله پس از اتمام دستمال کاغذی رولی، در سرویس بهداشتی یک رول جدید جایگزین کنید، توجه داشته باشید که از نظر اخلاقی واگذار کردن این کار به دیگران کار پسندیده ای نیست نکته ای که آقایان باید بیشتر به آن توجه کنند.
  2. استفاده نکردن از سفید کننده ها: بايد بدانيد كه اين كار نه تنها زنگ زدگي ها را برطرف نمي كند بلكه باعث ثابت شدن آنها نيز مي شود، پس بهتر است به سراغ انتخاب هاي بهتري برويد.
  3. تميز كننده فرچه توالت: يكي از وسايل خارق العاده اي كه امروزه طرفداران بسياري پيدا كرده است چيزي است كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد. امروزه دستگاه هايي مخصوص فرچه هاي دستشويي آمده است كه بعد از شستشوي فرچه به صورت خودكار، آن را پاك كرده و تحويل شما مي دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا