معماریمعماری و دکوراسیون

رنگ‌ های فصل زمستان ، زودتر از دیگران از مد امسال باخبر شوید!

دکوراسیون جدید با فصل جدید! تغییر فصل و دگرگونی محیط بیرون، تغییر فضای داخلی خانه را نیز طلب می کند. در واقع ایجاد اندکی در تغییرات در هر فصل جدید، حال و هوایی تازه به خانه و ساکنانش خواهد داد. اما چه چیزی این تغییرات را بیش از هرچیزی محسوس خواهد کرد؟ تغییر رنگ دکوراسیون منزل! زمستان فصل رنگ های گرم و دلپذیر است تا به کمک آن ها فضایی دنج و راحت خلق کنید. با این مطلب از املاک آنلاین همراه شوید تا به شما بیاموزیم که چگونه با رنگ‌ های فصل زمستان به استقبال زمستان برویم!

رنگ نارنجی تیره

نارنجی تیره از آن رنگ هایی است که هماهنگی اش با رنگ های قرمز و نارنجی روشن و فصل زمستان بی نظیر است. می توان گفت نه خیلی حال و هوای تابستان را دارد و نه رنگی مرده است. حال کجا باید آن را به کار بریم؟ بالش! به جای هزینه گزاف و ایجاد یک تغییر بسیار بزرگ، با این تغییر کوچک به آن چه در ذهن دارید، خواهید رسید.

رنگ مرجانی

این رنگ هم مناسب فصل زمستان است، هم کاملا به فصول گرم تر یعنی پاییز و بهار نیز می آید! به عبارتی با انتخاب این رنگ دیگر نیاز نیست برای فصل گرم دوباره تغییر رنگ دهید. این رنگ هم چنین به عنوان مد سال 2022 نیز انتخاب شده است. به نمونه آورده نگاه کنید که چگونه با طیف آبی و بنفش آن را هماهنگ کرده است.

رنگ زغالی

رنگ‌ های فصل زمستان همواره گرم است اما زغالی یک رنگ سرد و خنثی است که با استایل های جدید و امروزی بسیار هماهنگ است. از طرفی استفاده از این رنگ به دلیل خنثی بودن سبب می شود رنگ های دیگر را نیز بتوانید به راحتی با آن هماهنگ کنید.

طلایی با سایه هایی از سبز!

می دانم که اکثر شما تمایلی به ریسک ندارید و به نظرتان استفاده از چنین رنگ هایی در دکوراسیون منزل کاملا نشدنی است! اما به نمونه آورده شده نگاه کنید! لازم نیست تمامی دیوارتان را این رنگی کنید! بلکه قرار دادن یک تابلو با این رنگ، ما را به خوبی به آن چه در ذهن داریم، خواهد رساند.

رنگ گیلاسی با تم بنفش

رنگ بعدی که می توانید در فصل زمستان از آن در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید، گیلاسی است. این دسته از رنگ ها معمولا ظاهر لوکس تری هم به خانه تان می دهند و در صورت کاربرد درست، می توانند هم زمان شکوه و احساس صمیمیت را در فضا ایجاد کنند. پس در میان رنگ‌های فصل زمستان، گیلاسی را فراموش نکنید.

رنگ صورتی چرک

اشتباه نکنید! صورتی مختص فصل گرما و بهار نیست! بلکه استفاده از آن به عنوان یکی از رنگ‌ های فصل زمستان نیز بسیار درست و به جاست. به تصویر بالا نگاه کنید که چطور پرده هایی با رنگ صورتی چرک و فرش با سایه هایی از آن اینگونه هماهنگ شده اند.

رنگ بژ

رنگ هایی از طیف کاراملی، همیشه احساس صمیمت و گرما را به محیط تزریق می کنند و گزینه ی خوبی برای استفاده در اتاق خواب می باشند. اما ترکیب آن با رنگ هایی مثل سفید و آبی می تواند آن را از یک نواختی درآورده و به ترکیبی پر انرژی تر برساند.

رنگ طوسی روشن

رنگ سرد طوسی از آن رنگ هایی است که به دلیل خنثی بودن با هر رنگ و استایلی به راحتی هماهنگ می شود. اما در نظر داشته باشید برای محیطی همانند منزل، وجود رنگ های گرما بخش همواره ضروری است. بنابراین می توانید همانند تصویر بالا آن را با رنگی مثل سبز ترکیب کنید. اما فراموش نکنید رنگ های دیگر از رنگ‌ های فصل زمستان مثل نارنجی، صورتی، گلبهی و زرد نیز با طوسی یک ترکیب بی نظیر را خلق خواهند کرد.

رنگ بادمجونی

رنگ بادمجونی نیز از آن رنگ هایی است که کمی سردی را نیز در خود دارد. ترکیب رنگ بادمجونی با دیگر رنگ های تیره همانند تصویر، نیازمند مهارت است که در صورت نداشتن می توانید در این زمینه با یک طراح داخلی مشورت نمایید.

رنگ سبز تیره

شاید فکر کنید که این رنگ مختص تابستان است اما باید بگویم که اشتباه می کنید! این رنگ در فصل زمستان نیز هماهنگی خاص خود را دارد.

رنگ گوجه ای

اشتباه نکنید چنین رنگی به دلیل هماهنگی با رنگ درختان در زمستان یک انتخاب بی نظیر است. در این صورت هم گرمای لازمه را به محیط بخشیده اید، هم همگام با فصل قدم برداشته اید.

رنگ خرمالویی!

می دانید برای آن که به استقبال فصل زمستان بروید نیازی به هزینه گزاف و تغییر دکوراسیون آن چنانی نخواهید داشت کافی است رنگ‌ های فصل زمستان بشناسید و تنها با تغییر یک یا دو المان در هر بخش از منزل می توانید به هدفتان دست یابید. برای مثال در نمونه آورده شده با تهیه یک آباژور با رنگ نام برده، کل فضا تحت تاثیر قرار گرفته است.

رنگ شکلاتی

ترکیب رنگ شکلاتی با کرم و سایه هایی از نارنجی می تواند تمامی آن چیزی باشد که شما برای ورود به فصل جدید به آن نیاز خواهید داشت. علاوه بر این موضوع، این رنگ گرمای لازمه را به محیط بخشیده و آن را صمیمی تر جلوه خواهد داد.

رنگ آبی نفتی

آبی به تنهایی جز رنگ های سرد و مخصوص فصل سرماست! اما به کارگیری آن در کنار چند رنگ گرم می تواند نتیجه ای منفی بر دکوراسیون داخلی شما بگذارد. بنابراین می توانید همانند نمونه از چوب، رنگ قهوه ای، کرم و یا زرد در کنار آن استفاده کنید. این که چه عنصری از فضا قرار است این رنگی باشد به انتخاب شما بستگی دارد اما بهتان پیشنهاد می کنم عنصر غالب را برای چنین رنگ تیره ای استفاده نکنید.

رنگ قهوه ای

قهوه ای نیز از دسته ی پرطرفدار رنگ‌ های فصل زمستان است که انتخاب درست آن در فضای منزل می توانید دکوراسیون محیطتان را تحت تاثیر قرار دهد.

رنگ برنز و طلایی!

ترکیب این دو رنگ از آن ترکیباتی است که کم تر در منازل ایرانی دیده می شود اما اگر به درستی استفاده شوند، می تواند به یک دکوراسیون منحصر به فرد و هم چنین مجلل تبدیل شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا