بازسازیمعماری و دکوراسیون

تعمیرات خانه 1402

تعمیرات خانه را با یک پیشگیری ساده می توانید با کمترین هزینه و صرف زمان اندک انجام دهید، پس همین امروز دست به کار شوید و این 8 مورد را در منزلتان تعمیر کنید تا از صرف زمان و هزینه اضافی مصون بمانید.تعمیرات منزل:  قبول کنید که دیدن لکه ی تیره ای که از آب چکیده شده بر روی سقف وجود دارد واقعا آدم را دلزده می کند! درست است که ممکن است خیلی از مسائل این چنینی در خانه، ساده و به ظاهر کوچک به نظر برسند؛ اما بهتر است که با املاک آنلاین همراه باشید تا در این رابطه بیشتر صحبت کنیم. می خواهیم چند کار که می توانید از تعمیر آنها پیشگیری کنید را برایتان بگوییم تا مجبور نشوید هزینه های بالایی را صرف تعمیرات خانه کنید!

تعمیرات خانه

از بین بردن رطوبت زیر زمین

زیر زمین که کثیف و مرطوب باشد به راحتی می تواند شرایط کپک زدن را مهیا کند. ممکن است شیر آبی که در حیاط و یا حتی خود خانه وجود دارد به زیر زمین نشت کند و باعث افزایش رطوبت آن شود. شما باید برای جلوگیری از این کار، راه آب هایی را ایجاد کنید که آب نشست کرده به زیر زمین وارد نشود. وگرنه مجبور می شوید تمامی کاشی های زیرزمین را تعویض کنید و هزینه زیادی را هم صرف آن نمایید!

برطرف کردن پوسیدگی های تراس

تراس و بهارخواب هایی که چوبی هستند معمولا در معرض پوسیدگی زیادی قرار می گیرند به خصوص آنهایی که در معرض نور خورشید نباشند! این مسئله می تواند از یک قسمت چوب شروع شده و به شکل گسترده ای تمامی سطح آن را فرا بگیرد. طبیعی است که پوسیدگی این سطوح می تواند ناامنی بسیاری ایجاد کند و خطرناک باشد.

برای جلوگیری از این کار شما باید تخته چوب ها را به سرعت تعویض کنید تا پوسیدگی ها سراسری و گسترده نشوند. در رابطه با تراس هایی که این سطوح چوبی در آنها قدیمی هستند بهتر است قبل از اینکه پوسیدگی ای شکل بگیرید آنها را به طور کامل تعویض کنید تا از سطوح محکمتری برای آن استفاده کنید و ساختار جدیدی را به نمایش بگذارید.

پیشنهاد ما برای به شما کفپوش کامپوزیتی است که می تواند گزینه خوبی برای این کار باشد.

باز کردن راه آب های بسته شده

برگ ها و شاخه هایی که بر روی زمین می ریزند می توانند باعث بسته شدن راه آب ها شوند و در نتیجه پیاده رو ها و محل های عبور و مرور را می بندند. راهکاری که ما برایتان داریم تا از این مسئله جلوگیری کنید این است که راه آب ها را تند تند خالی کنید تا به مرور زمان به حجم مواد مسدود کننده اضافه نشود و راه آب به شکل کامل باز بماند. اینگونه مجبور نمی شوید هزینه زیادی را صرف برطرف کردن آنها و تعمیرات خانه نمایید.

تعمیرات خانه

تمیز کردن لکه های آب بر روی سقف

قطعا وقتی لکه های آب بر روی سقف دیده می شود نشان از نشتی لوله ها داد. اگر هم این مسئله همیشگی باشد و دائما آب چکه کند که مطمئنا مسئله مربوط به لوله کشی است. باید به این مسئله توجه کنید که اگر به این شرایط رسیدگی نکنید گسترش خواهد یافت و به مراتب خطرناک تر خواهد شد که فقط یکی از هزینه هایی که به دنبال خواهد داشت رنگ آمیزی دیوار و سقف است.

سنگین ترین بخش مربوط تعمیرات خانه پیدا کردن محل نشست است، چرا که یافتن محل دقیق نشت آب بسیار سخت بوده و احتمال نشست را نیز زیاد می کند. پس بهترین راه این است که حتما لوله کشی های خود را چک کنید تا این مسئله شکل نگیرد و یا همان ابندا سریع به دنبال یک راه حل باشید. شاید بتوان گفت که مواردی که می توانید در باعث و بانی بودن در این مسئله به آنها شک کنید دریچه ها و لوله های نزدیک به سقف، پنجره ها و گودال ها و محل های ترک خورده دیوار است.

از بین بردن موریانه ها

این مسئله را به هیچ وجه نمی توان پشت گوش انداخت. موریانه ها می توانند حتی در مدت بسیار کوتاهی هم آسیب های خیلی جدی به منزل شما بزنند. پس آنها را دست کم نگیرید.

تعمیرات خانه

ترمیم درزهای ساختمان

کنار درب و پنجره، دیوارهای کنار حمام و فضاهایی این چنینی می توانند به منزل شما آسیب جدی وارد کنند. از میان آنها می توان کناره های دیوار و دریچه ها را هم نام برد. این کار باعث ایجاد ترک های بزرگ و هزینه های سنگین شود. پس بهتر است که نگذارید کار به اینجا بکشد.

اگر تعمیرات خانه شما خیلی عمیق نباشد می تواند با قیمت کم و یا حتی با دستان خودتان نیز پیش برود. فقط کافی است چند ساعت وقت بگذارید. این محل را کامل تعمیر کرده و بعد از آن با کمک یک برس، اضافه ها را از کنار در و پنجره بزدایید.

جلوگری از نشتی شیر آب

اگر مخزن آب را خاموش کنید و آب هنوز چکه می کرد باید بدانید مشکل جدی تر از آن است که بخواهید شیر آب را محکم تر ببندید. رطوبتی که در لوله ها و شیر آب می ماند می تواند با مرور زمان مشکلات جدی تری را ایحاد کند که هزینه بیشتری را هم برایتان به همراه خواهد داشت.

تعمیرات این کار نیاز به جداکردن شیر و جایگزینی واشر و حلقه دارد. کیت های تعمیری که مخصوص به این کار هستند امروزه به راحتی در بازار قابل دسترسی اند، پس خیالتان راحت باشد.

تعمیر توالت

توالتی که خراب باشد مصرف آب را چندین برابر می کند. گاهی یک دستکاری اضافه می تواند منجر به رخ دادن حادثه شود. پس بهتر است که تا کار  از کار نگذشته به دنبال یک تعمیر نه چندان سخت بروید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا