مهاجرت

بهترین موسسه مهاجرتی ایران (8 موسسه برتر)

سایت املاک آنلاین در این مقاله سعی دارد شما را با بهترین موسسه های مهاجرتی در ایران آشنا کند لطفا تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین موسسه مهاجرتی در ایران آشنا شوید

موسسه مهاجرتی براق

موسسه مهاجرتی براق با هدف ارائه خدمات متفاوت و باکیفیت به شما عزیزان برای مهاجرت و اخذ ویزا تاسیس شده است. موسسه مهاجرتی براق با داشتن کارشناسان خبره این توانایی را دارد تا تمام خدمات مهاجرتی را برای مشتریان خود به نحو احسن و در سریعترین زمان ممکن انجام دهد و رضایت و اعتماد مشتریان عزیز در این سال‌ها همواره پشتیبان ما بوده است.

موسسه مهاجرتی براق

موسسه پارسی کانادا

بیش از 300 مشاور آموزش‌دیده متخصص و وکلای رسمی مهاجرتی، اینجا گرد هم آمده‌اند تا یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات حقوقی بین‌المللی به نام دادگران حق و عدالت تحت برند پارسی کانادا (با شماره ثبت 40681 و 10 سال سابقه) شکل بگیرد.

در موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با سیستم نوین مشاوره‌ای، افرادی که قصد مهاجرت به روش‌های گوناگون (از جمله مهاجرت کاری، تحصیلی، ثبت شرکت، خرید ملک و …) دارند را هدایت می‌کنیم و مناسب‌ترین مقصد را برایشان در نظر می‌گیریم. سپس قدم‌به‌قدم و از لحظه اقدام تا موقع اقامت، کار و زندگی همراهشان هستیم.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

مؤسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی به عنوان یکی از هلدینگ های معتبر با بیش از 12 سال سابقه فعالیت، محیطی بسیار مناسب برای پذیرش استعداد های نخبه و جوانان فرهیخته فراهم نموده است. نیروی انسانی ما بزرگترین سرمایه و بازوی عملیاتی محسوب می شود که نقشی کلیدی در توسعه، تقویت و تغییر فرهنگ شرکت ایفا می کند.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی

موسسه مهاجرتی GO2TR

مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، سفر و تحصیل در خارج از کشور، موضوعاتی هستند که این روز ها به شنیدنشان عادت کرده ایم، خانواده بزرگ گو تو تی آر در کنار شماست تا این مسیر برایتان آسان شود. هدف تیم، ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره کامل، هم راستا با شرایط و رزومه شما و ترسیم بهترین مسیر مهاجرتی پیش رویتان است که در ادامه با ارائه خدمات کامل، تمام مراحل اخذ پذیرش تحصیلی، کاری و همچنین فرایند خرید ملک، ثبت شرکت و … انجام داده و آینده ای مطلوب و باب میل شما برایتان به ارمغان می آورد.

گو تو تی آر متشکل از ۲۰۰ نفر می باشد که در زمینه مهاجرت به تمامی کشور های پر طرفدار دنیا در تمامی زمینه های مهاجرتی اعم از تحصیلی، کاری، خرید ملک و ثبت شرکت آماده ارائه خدمات است و در حال حاضر در پنج شهر داخل کشور و در چهار شعبه خارج از کشور مستقر می باشد.

موسسه مهاجرتی GO2TR

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان چه خدماتی ارائه می کند؟ یکی از انتخاب های مهم زندگی شما مهاجرت است. دوست دارید زندگی تازه ای را در خارج از کشور داشته باشید؟ شاید می‌خواهید ادامه تحصیل خود را در مدارس و دانشگاه های بین المللی اروپایی بگذرانید و یا رشته مورد علاقه تان در ایران وجود ندارد. پیشرفت درآمدی و شغلی چندانی ندارید یا در توسعه کسب و کارتان ناکام مانده اید؟ دوست دارید سرمایه گذاری خوبی را در کشوری دیگر انجام دهید و آینده تان را تضمین کنید؟ همه این رویاها به لطف موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان برای شما واقعی می شود.
ما برنامه های ویژه ای برای اعزام دانشجویان داریم و روند تحصیل شما در خارج از کشور را آسان می کنیم. از همه شرایط و قوانین مهاجرتی از جمله مهاجرت به کانادا و قوانین حاکم در تمامی کشورها آگاهی داریم. خوب می دانیم از چه راهی به آرزویتان می رسید و باید از کجا شروع کنید.

موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان


موسسه مهاجرتی قصران گشت

ما به هر چالش به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و معتقدیم که جایگاه ما به خوبی به عنوان شناخته شده ترین پیشگام در صنعت گردشگری تثبیت شده است.

آژانس مسافرتی قصران گشت به مدیریت آقای مهندس رسول بابایی در طول سال های فعالیت خود، با هدف جلب رضایت مشتریان خود و دیگر سازمان های همکار با ارائه عالی ترین خدمات واجد شرایط و مدرن است. اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده است. به دلیل تقاضای بالای مشتریان، مسیرهای خطوط هوایی طوری توسعه یافته اند که ما بالاترین ظرفیت را دربسیاری از مسیرهای اصلی دارا می باشیم.

شرکت قصران گشت  تلاش می کند تا  بهترین خدمات را با استفاده ازقوی ترین زیرساخت ها و بالاترین استانداردها و کامل ترین شبکه توزیع ارائه دهد و گام هایی را به سوی هدف نهایی  با توجه به نظرات سازنده  اعضا و همچنین ایجاد ارتباط اساسی جدید با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی و راهنمایان تور بردارد.

موسسه مهاجرتی قصران گشت

موسسه مهاجرتی رجبی

این مسئله باعث شده است تا متقاضیان بعد از مشورت با افراد خبره در زمینه مهاجرت در این مسیر قدم بردارند و بدون کسب اطلاعات کافی اقدامی نکنند؛ در این بین افراد سودجو نیز موقعیت را برای خود مناسب دیده اند و با اطلاع از ناآگاهی داوطلبین نسبت به مسیر مهاجرت دست به کلاهبرداری می زنند و زندگی را به کامشان تلخ می نمایند.
از این رو سال ها پیش آقای مهندس رجبی، مدیریت محترم هلدینگ مهاجرتی رجبی که از سال 1391 به صورت کاملا حرفه ای در زمینه مهاجرت مشغول به فعالیت بودند، برای کاهش ریسک های مسیر مهاجرت و اطلاع رسانی به موقع به متقاضیان، در سال 1395 موسسه حقوقی رجبی در تهران را تاسیس نمودند که چندی بعد شعبه شیراز این موسسه نیز راه اندازی شد و در سال 1399 شرکت مهاجرتی رجبی با شماره 562051 به ثبت رسید.

موسسه مهاجرتی رجبی

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر

گروه شرکت های حامی مهاجر متشکل از موسسه حامی مهاجر در ایران به شماره ثبت 40059، شرکت آوای حامی مهاجر در ایران به شماره ثبت 541441 و شرکت حامی مهاجر ثبت شده در استانبول ترکیه به شماره مالیاتی 4561462712 و موسسه اعزام دانشجو حامی مهاجر به شماره ثبت 50046 در ایران میباشد. هریک از شرکتها و موسسات حامی مهاجر، در زمینه تخصصی خاصی ارائه خدمات میکنند. بخشی از خدمات حامی مهاجر در منوی سایت حامی مهاجر در دسترس است.

موسسه مهاجرتی حامی مهاجر

معرفی بهترین موسسه مهاجرتی در ایران

ما در این مقاله از سایت املاک آنلاین سعی کردیم شما را با بهترین موسسه مهاجرتی ایران آشنا کنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا