بازارچه ساختمانمعماری و دکوراسیون

بهترین برند ماشین لباسشویی چیست

بهترین برند ماشین لباسشویی موجود در بازار عبارتند از سامسونگ، بوش، ال جي، اسنوا، دوو، ايندزيت، زيرووات، بكو، پاكشوما، ميديا و… که بر اساس ظرفیت ومیزان توان آن ها قیمت متفاوتی در بازار دارند. راهنمای خرید: يكي از مهم ترين بخش خريد لوازم منزل، خريد لوازم برقي است زيرا به نسبت ديگر لوازم خانگي مبلغ بيشتري را برای آن پرداخت مي كنيم و در ازای آن انتظار داريم وسيله اي كه خريده ايم تا مدت ها براي ما مثل روز اول قابل استفاده باشد. آيا مي دانيد چه برندي برای خرید لوازم برقی منزل بهتر است؟ آيا مي دانيد نياز شما را ماشين لباسشويي چند كيلويي تامين مي كند؟ آيا مي دانيد از كجا بهترین ماشين لباسشويي را خريداري كنيد بهتر است؟ اگر پاسخ این سوالات را نمی دانید در ادامه این مطلب از  املاک آنلاین همراه ما باشيد تا مواردي كه در خريد ماشین لباسشویی مناسب به شما كمك مي كند را بررسي كنيم.

انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار

در بازار 3 نوع ماشين لباسشويي وجود دارد كه به ترتیب عبارتند از :

ماشين لباسشويي درب از بالا (معمولي)

این نوع از ماشین ها با حركت چرخشي همزمان، عمل شستشو را انجام مي دهد.
مزايا: قيمت پايين تر نسبت به ماشين لباسشويي اتوماتيك و همچنين سبكي و كوچكي آن از مزایای آن ها به شمار می رود.
معايب: فقط قابليت شستشو دارند، مصرف آب آن ها بالا است، نسبتا پر سر و صدا هستند و ظرفيت نامتعادلی دارند.

ماشين لباسشويي درب از بالا به همراه خشك كن

مزايا: ظرفيت محدود و استفاده كم آب، چرخيدن با سرعت بالا و توليد كف كمتر، داشتن خشك كن با سرعت بالا و كاهش زمان شست و شو از مزایای این نوع ازماشین ها شمرده می شود همچنین در برخي از مدل ها تا ظرفيت 9 كيلو هم وجود دارد و شستشوي بهتري دارند.
معايب: به دليل سرعت بالا در چرخش باعث به هم پيچيدن لباس ها و چروك شدن آن ها مي گردد.

ماشين لباسشويي درب از جلو و اتوماتيك

مزايا: استخراج رطوبت در حین چرخش مدور، كاهش زمان خشك كردن، توليد صداي كمتر نسبت به استفاده از ماشين لباسشويي درب از بالا از مزایای اصلی این مدل از ماشین های لباسشویی می باشد.

بهترین برند ماشین لباسشویی در بازار

در بازار لوازم برقي برندهاي بسياري وجود دارند كه افراد بر اساس سليقه شان و همچنين هزينه اي كه براي خريد وسيله ي مورد نظر در نظر مي گيرند انتخاب مي كنند. بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی موجود در بازار عبارتند از سامسونگ، بوش، ال جي، اسنوا، دوو، ايندزيت، زيرووات، بكو، پاكشوما، ميديا و … که امروزه طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده اند.

نکات مهم در خرید ماشین لباسشویی مناسب

حالا که با بهترین مارک لباسشویی و بهترین ماشین لباسشویی ایرانی آشنا شدید، خوب است بدانید که باید موارد مهمي را براي خريد ماشين لباسشويي مناسب نظر بگیرید که آن ها عبارتند از:

  • داشتن برچسب انرژي تائيد شده
  • ظرفيت ماشين لباسشويي انتخابي بر اساس كيلوگرم:
    خانواده 2-3 نفر 6-8 كيلوگرم
    خانواده 3-6 نفره 7-10 كيلوگرم
    خانواده بالاي 5-6 نفر بالاي 8 كيلوگرم
  • سرعت خشك كردن لباس ها كه دور خشك كن ماشين لباسشويي ايراني و خارجي باهم كمي تفاوت دارند، به طور مثال ماشین لباسشویی های ايراني از 500 الي 800 وات و ماشن لباسشویی های خارجي از 600 الي 1600 وات مي باشد.

مراکز اصلی و بورس خرید ماشین لباسشویی

مراكز خريدي كه در تهران مي شود به آن ها مراجعه كرد مي توان به خيابان امين حضور، خيابان شريعتي و خيابان جمهوري اشاره كرد که می توانید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی و یا برندهای خارجی را از آنجا تهیه کنید. در اين 3 مركز خريد مي توانيد تمامي مواردي كه براي تان مهم هستند را مورد بررسي قرار دهيد و با خيالي آسوده خريدي مطمئن داشته باشيد.

قیمت انواع ماشین لباسشویی

قيمت انواع ماشين لباسشويي معمولا بر اساس مدل و میزان ظرفیت آن مشخص می شود که در جدول زیر برای شما قیمت ماشین لباسشویی 7 كيلوگرمي موجود در بازار که معمولا پر طرفدارترین ظرفیت در بین ماشین لباسشویی است را برای شما مشخص کرده ایم :

برندمدلقيمت (تومان)
سامسونگJ12439.395.000
بوشWAK2426SIR8.990.000
اسنواSWD-Octa-C6.890.000
دووDWK-primo937.439.400
زيروواتOZ11836.600.000
پاكشوماWTU-80124.575.000
ميدياWU-14815TC6.109.000

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا