بازارچه ساختمان

بهترین مارک یخچال و فریزر ، همراه با لیست قیمت برندهای محبوب!

بهترین مارک یخچال و فریزر معمولا بر اساس تجربه هر فرد به استفاده از آن محصول معرفی می شود. اما در این مطلب به مقایسه ی انواع برند های مطرح یخچال و فریزر به همراه لیست قیمت آن ها پرداختیم تا بتوانید انتخاب شایسته تری داشته باشید. راهنمای خرید: لوازم خانگي در منزل علاوه بر محبوبيت بخش عمده اي از نياز هاي ما را فراهم مي كنند. يخچال و فريزر يكي از همان لوازمي است كه جز نيازهاي اوليه هر خانه اي است و نمي توان آن را حذف كرد. در اين مطلب از املاک آنلاین مي خواهيم مواردي را مورد بررسي قرار دهيم تا به خريد بهترین یخچال و فریزر ایرانی و خارجی كمك كند. همراه ما باشيد تا جز به جز تمامي نكات را با هم بررسي كنيم.

معرفی انواع يخچال و فريزر

يخچال و فريزر در انواع متفاوتي در بازار موجود است كه در مدل هاي مختلف توليد مي شود. انواع يخچال و فريزر شامل یخچال های بالا و پايين، دو قلو، سايد باي سايد و یخچال های درب فرانسوي (French door) است. اندازه يخچال و فريزر ها با توجه به مدل آن ها متفاوت است كه اندازه آن ها بر اساس فوت مكعب محاسبه مي شود. يخچال فريزر ها از اندازه 5 فوت تا 40 فوت هستند و موارد استفاده آن بر اساس تعداد نفرات و فضايي كه از يخچال مي خواهيم استفاده كنيم متفاوت است.

بهترین مارک یخچال و فریزر

يخچال و فريزر بالا و پايين

در اين مدل از يخچال و فريزر ها كه به صورت پايين و بالا طراحي شده اند بر اساس نياز فرد و عادت شان انتخاب متفاوتي مي توانيد داشته باشيد. بعضي بالا بودن يخچال و پايين بودن فريزر را ترجيح مي دهند و بعضي افراد به عكس. نكته مهم در اين مدل از يخچال و فريزر ها اين است كه بعضي ها به صورت يك اندازه طراحي شده اند و در بعضي موارد يخچال بزرگ تر از فريزر طراحي شده اند.

مزايا و معايب يخچال و فريزر بالا

مزايا: اگر يخچال در بالا تعبيه شده باشد، دسترسي به مواد غذايي آسان تر است و همين امر موجب محبوبيت بيشتر ميان خريداران اين مدل يخچال و فريزر محسوب مي شود. همچنين اگر فريزر در بالا قرار داشته باشد به دليل هم سطح بودن با چشم، دسترسي مواد منجمد و اقلام كوچك در آن آسان تر خواهد بود.

معايب: براي برداشتن مواد غذايي در فريزر ممكن است چندين بار در طول روز خم شويد و اين كار ممكن است در طولاني مدت مشكل ساز شود.

يخچال و فريز دوقلو

يخچال و فريزر هاي دوقلو در ظاهر بسيار شبيه به يخچال هاي سايد با سايد هستند، اگر خانواده اي پر جمعيت دارید انتخاب اين مدل از يخچال و فريزر ها برای شما بهترين گزينه است. بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی می توان به برندهایی چون هیمالیا و الکترواستیل اشاره کرد.

مزايا و معايب يخچال و فريزر هاي دو قلو

مزایا: از مزاياي اين مدل از يخچال و فريزر ها مي توانيم به امكان راحت تر و فضاي بيشتر براي نگهداري مواد غذايي اشاره كنيم.

معایب: از معايب آن اشغال كردن فضاي بيشتر در آشپزخانه است. (در صورتي كه آشپزخانه تان كوچك است اين مدل توصيه نمي شود.)

بهترین مارک یخچال و فریزر

يخچال و فريزر هاي سايد باي سايد

در بين تمامي يخچال و فريزر هاي موجود در بازار به جرات مي توان گفت در بين خريداران، سايد باي سايد محبوب ترين شان است. بسيار شبيه يخچال و فريزر هاي دو قلو است، اما نكته مهم در اين مدل از يخچال و فريزر ها، بزرگ تر بودن اندازه يخچال نسبت به فريزر است. اندازه توصيه شده براي خريد اين مدل از يخچال و فريزر ها 28 فوت است.

مزايا و معايب يخچال و فريزر سايد باي سايد

مزایا: از مزاياي این مدل از یخچال و فریزهامی توان به  امكان يخ ساز اتوماتيك و دارا بودن آب سرد كن اشاره کرد .

معایب: بزرگترین عیب این مدل از یخچال ها جا به جايي سخت در هنگام اساس كشي است.

يخچال و فريزر درب فرانسوي

يخچال و فريزر هاي درب فرانسوي (French door) به صورت دو درب در بالا و يك يا دو كشو در قسمت پايين است.

مزايا و معايب يخچال و فريزر هاي درب فرانسوي

مزایا: از مزیت های این مدل به زيبايي و امكان نگهداري از مواد غذايي مي توان اشاره كرد .

معایب: از جمله معايب آن اشغال فضاي بيشتر در آشپزخانه و قيمت بالاي آن است.

نكات خريد يخچال و فريزر

برای خرید یخچال و فریزر ایرانی خوب و یا بهترین مارک یخچال این نکات را بدانید:

  1. تعداد نفرات هر خانواده تا حد زيادي تعيين كننده اندازه يخچال و فريزر است. براي خانواده هاي 3-2 نفره يخچال حداكثر 18 فوت كافي است و براي خانواده هاي تا تعداد 5 نفره 22 فوت اما اندازه يخچال در نهايت بستگي به ميزان نگهداري مواد غذايي هر خانواده بستگي دارد.
  2.  مصرف انرژي از A-G رتبه بندي مي شود. ميزان مصرف انرژي يخچال و فريزري كه براي خريد انتخاب مي كنيد بهتر است به انرژي A نزديك باشد.
  3. يخچال و فريزر هاي سايد باي سايد نسبت به ساير مدل هاي  يخچال و فريزر هاي معمولي برق بيشتري را مصرف مي كنند.
  4. بدنه يخچال در مناطق مرطوب احتمال آسيب ديدگي اش بيشتر است بنابر اين ميزان رطوبت در فضاي خانه تان نكته بسيار مهمي است.
  5. قيمت يخچال و فريزر هاي سفيد ارزان تر است.
  6. داشتن چرخ در زير يخچال و فريزر از نكات بسيار مهم است زيرا براي تميز كردن زير آن نداشتن چرخ دردسر ساز مي شود.
  7. داشتن قابليت Door In Door در يخچال يكي از مزيت هاي آن است. درب كوچكي كه بر روي درب يخچال نصب مي شود معمولا براي مواد غذايي و يا نوشيدني كه در طول روز بيشتر از آن استفاده مي كنيد قابل استفاده است.
  8. داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش نيز از نكات مهم خريد است.

پر طرفدارترین برندهای يخچال و فريزر

در بازار برند هاي مختلفي وجود دارد كه يخچال و فريزر توليد مي كنند. اعم از ايراني و خارجي، كه پر طرفدار ترين و بهترین مارک یخچال به شرح ذيل است: سامسونگ، ال جی، بوش، دوو، بکو، مدیا، هایسنس و از یخچال فریز ایرانی خوب می توان به برندهایی چون اسنوا و امرسان.

بورس خريد انواع يخچال و فريزر

بهتر است براي اطمينان از خريد محصول مورد نظرتان به نمايندگي هاي اصلي مراجعه كنيد تا خيالتان از داشتن گارانتي و خدمات پس از فروش آن محصول راحت باشد. براي خريد بهترین یخچال فریزر ایرانی و یا خارجی مي توانيد به خيابان جمهوري و امين حضور به نمايندگي اصلي برند مورد نظر تان مراجعه نماييد.

ليست قيمت خريد يخچال و فريزر

با توجه به نوع، برند هاي متفاوت و ابعاد و اندازه متنوع موجود در بازار قيمت خرید یخچال و فریزر متفاوت است. در اينجا مدل های مختلف یخچال و فریزر ایرانی خوب و همچنین مدل های معتبر بازار را بر اساس محبوبیت بیشتر مورد بررسي قرار داده ايم:

برندفوتمدلقيمت (تومان)
سامسونگ25RT58013.855.000
ال جي –BF21010.990.000
بكو20CN163223DE12.870.000
اسنوا –S402618.840.000
دوو –DETM002711.380.000
برندفوتمدلقيمت (تومان)
سامسونگRR30W17.940.000
بوش32GSN36VB304
KSV36VB304
21.680.000
اسنوا1800TI14.399.000
برندفوتمدلقيمت (تومان)
سامسونگ27G2627.500.000
بوش30KAD80A10431.750.000
بكو30GN16242323.100.000
اسنوا27SS-270017.499.000
دوو30D2S-3033SS17.480.000

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا