بازار مسکن

آمار مهم و حیاتی در مورد املاک و مستغلات

CareerBliss در سال 2013 اعلام کرد شغل “مشاور املاک” یکی از رضایت‌بخش‌ترین شغل‌ها در دنیا است که همین موضوع بازار املاک و مستغلات را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از افراد را به سمت این شغل سوق داده است. امروزه بیش از دو میلیون بنگاه معاملات ملکی در ایالات متحده امریکا مشغول به کار هستند.

با وجود رقابت زیاد در این حرفه، مهم این است که بتوانید خود را از دیگر رقبا متمایز کنید. خوشبختانه آمار دقیق در مورد املاک و مستغلات به شما کمک می‌کند که اطلاعات روشن و شفافی در مورد بازار املاک، فروشندگان، خریداران و به طور کلی شرایط معاملات ملکی، کسب کنید. با داشتن اطلاعات گسترده و دقیق در مورد بازار املاک و روند خرید و فروش، می‌توانید مشتریان بالقوه را تحت تاثیر قرار دهید.

شما باید با آگاهی کامل بتوانید مشتریان خود را بشناسید و در مورد عادات و رفتار آن‌ها پیش‌بینی کنید، تا بتوانید با موشکافی دقیق در بازار رقابتی املاک، قابلیت‌های فروش خود را کشف کنید و پیشرفت کنید.

مهم‌ترین آمار حوزه املاک و مستغلات

  • بیش از دو میلیون بنگاه املاک و مستغلات در ایالات متحده امریکا فعالیت می‌کنند.
  • میانگین قیمت فروش خانه‌های خریداری شده در سپتامبر 2019، 299.400 دلار بود.
  • 73٪ از مشاوران املاک از فیس بوک برای کارهای خود استفاده می‌کنند.
  • متوسط پیش‌پرداخت برای یک خانه جدید 59880 دلار است.
  • در ایالات متحده یک مشاور املاک به طور میانگین هشت سال تجربه دارد.
  • امسال 701.000 خانه جدید در ایالات متحده فروخته شد.

آمار مربوط به مشاور املاک و مستغلات

  • 41% از خریداران ملک، مشاور املاک را بر اساس توصیه دیگران انتخاب می‌کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

تقریبا نیمی از خریداران بالقوه هنگام انتخاب مسکن، به توصیه‌های یک دوست، همسایه یا یکی از اقوام خود اعتماد می‌کنند. طبق آمار NAR( National Association of Realtors)، تنها 12٪ از خریداران، مشاورانی را که قبلاً با آن‌ها کار کرده‌اند را انتخاب می‌کنند. مطمئن باشید که این واکنش به این دلیل است که مردم به توصیه و قضاوت دیگران بیشتر از تجارب خود اهمیت می‌دهند و بر اساس آن دست به انتخاب می‌زنند.

  • 52% از خریداران مسکن معتقدند که هدف اصلی یک بنگاه املاک و مستغلات، یافتن ملک موردنظر است. (سازمان ملی معاملات ملکی)

اغلب مشتریان هنگام مذاکره، در مورد قیمت به کمک نیاز دارند. حدود 25٪ از خریداران برای مذاکره در مورد شرایط فروش یا به دست آوردن قیمت بهتر، به یک مشاور نیاز دارند و فقط 1٪ از خریداران می‌خواهند در مورد محله بیشتر بدانند، پس وقت خود را تلف نکنید. اکثر آن‌ها احتمالاً از قبل در مورد محله تحقیق کرده‌اند و آمار املاک و مستغلات آن را به دست آورده‌اند. بنابراین تمرکز خود را روی توافق در مورد قیمت بگذارید.

  • 68% از خریداران مسکن، اولین مشاوری را که با او صحبت می‌کنند، انتخاب می‌کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

اکثریت مردم به انتخاب اول خود اعتماد می‌کنند و فقط 20٪ آن‌ها پس از آن به مشاور دوم مراجعه می‌کنند. بنابراین اگر جلسه‌ای را با یک خریدار بالقوه برنامه‌ریزی کنید، احتمال فروش شما بسیار زیاد است. پس شما باید تمام تلاش خود را برای گرفتن اولین مذاکره متمرکز کنید. در این زمینه کمی بازاریابی هوشمندانه و شهرت خوب می‌تواند تاثیرگذار باشد.

  • بیش از دو میلیون بنگاه املاک و مستغلات در ایالات متحده وجود دارد. (Home Light)

این آمار شامل مشاوران سازمان ملی معاملات ملکی(NAR) و بنگاه‌های املاک خارج از سازمان می‌شود. البته در سراسر کشور اوضاع به همین منوال نیست. بر اساس آمار املاک و مستغلات، مثلا لس‌آنجلس، با دارا بودن 39307 بنگاه فعال املاک و مستغلات رکورددار است. شیکاگو، هوستون و فینیکس با بیش از بیست هزار کارگزار املاک و مستغلات نیز در مراتب بالای این رده‌بندی هستند.

  • 67% از مشاوران املاک، خانم هستند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

بر اساس آمار سازمان ملی معاملات ملکی در سال 2019، 1.320.000 نفر مشاور املاک خانم عضو این مجموعه هستند. که در مقایسه با سال قبل، یک رشد چهار درصدی یعنی 50.000 نفر بیشتر را نشان می‌دهد. این روند صعودی با رشد معاملات مسکن، هرساله بیشتر خواهد شد. به گفته این سازمان، امروزه یک زن سفیدپوست 54 ساله تحصیل کرده در دانشگاه، یک مشاور املاک عادی به حساب می‌آید.  

  •   73% از مشاوران املاک از شبکه اجتماعی فیس‌بوک در کار خود استفاده می‌کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

آمارهای بنگاه‌های املاک و مستغلات نشان می‌دهد که اکثر مشاوران دارای مجوز، برای نیازهای بازاریابی در حوزه املاک و مستغلات به فیس بوک اعتماد می‌کنند. این آمار منطقی به نظر می‌رسد، زیرا فیس‌بوک یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی با بیش از دو میلیارد و چهارصد میلیون کاربر در سراسر جهان است. همچنین بر اساس تحقیقات NAR بیش از نیمی از مشاوران املاک (58٪) از Linkedin برای تبلیغ کار خود استفاده می‌کنند و 51٪ وب سایت خود را دارند.

  • در سال 2018، متوسط هزینه‌های شغل مشاور املاک، 4600 دلار بود. (سازمان ملی معاملات ملکی)

یک مشاور املاک برای پیشرفت در حرفه خود، بیش از هر چیزی به در رفت‌وآمد بودن نیاز دارد. به همین دلیل بر اساس آمار سازمان املاک و مستغلات ملی ایالات متحده امریکا، بیشترین هزینه مشاوران املاک یعنی 1370 دلار، صرف هزینه‌های رفت و آمد می‌شود.

این رقم وقتی خود را نشان می‌دهد که بدانید مشاوران املاک با حدود دو سال سابقه، به طور متوسط درآمدشان حدود 9300 دلار است. این بدان معناست که تقریبا نیمی از درآمد آن‌ها صرف هزینه‌های شغلی می‌شود.

  • یک مشاور املاک در ایالت متحده در سال 2019، به طور متوسط حدود 8 سال تجربه کاری دارد. (سازمان ملی معاملات ملکی)

بر اساس تحقیقات NAR، این تعداد از سال 2018 تاکنون دو سال کاهش یافته است. یعنی مشاوران جوان و کم تجربه همچنان در حال پیوستن به بازار املاک هستند. ذکر این نکته مهم است که این در واقع یک میانگین نیست بلکه یک میانه یا حد وسط است. یعنی این آمار بسیار دقیق است، زیرا انحراف معیار در آن تاثیر ندارد. (آمار FSBO)

  • فقط 7% از خریداران، خرید مستقیم ملک از مالک را انتخاب می‌کنند.

اغلب مردم یعنی حدود 87%، هنگامی که تصمیم به خرید خانه می‌گیرند، ابتدا به یک مشاور املاک مراجعه می‌کنند. خریدارانی که تصمیم می‌گیرند مستقیم با صاحبان خانه تماس بگیرند، بسیار کم هستند. که از این تعداد بیش از نیمی از موارد، قبلاً شخصی را که از او قصد خرید دارند، می‌شناسند و 6٪ باقیمانده خرید مستقیم از سازنده را انتخاب می‌کنند.

  • نرخ مالکیت خانه در سه ماهه سوم سال 2019%، 64.8 درصد بوده است. (دفتر سرشماری ایالات متحده امریکا)

این نرخ از سال 2015 به طور مداوم در حال افزایش است و سه ماهه پایانی سال معمولاً بالاترین درصد را دارد. آمار املاک و مستغلات در سال 2019 نشان می‌دهد که سه ماهه سوم امسال با سه ماهه چهارم سال 2018 یکسان است. به همین دلیل می‌توان پیش‌بینی کرد که ممکن است در پایان سال این نرخ بیش از 65 درصد باشد.

  • بخش میانه غربی ایالات متحده، با 69% بالاترین میزان نرخ مالکیت خانه را دارا است. (دفتر سرشماری ایالات متحده امریکا)

این آمار مربوط به سه ماهه سوم سال 2019 است. جنوب کشور با 66.2٪ در مکان دوم و پس از آن شمال شرقی با 61.7٪ و غرب با 60.6٪ قرار دارد. اگر این ارقام را با آمار سال گذشته آژانس املاک و مستغلات مقایسه کنیم، می‌بینیم که تقریباً یکسان هستند. تنها نوسان “عمده” مربوط به افزایش 0.8 درصدی در سه ماهه سوم در جنوب بوده است.

  • تقریبا 78.9% یعنی چهار پنجم افراد 65 ساله به بالا، صاحبخانه هستند.

در مقابل این آمار، افراد زیر 35 سال هستند که فقط 37.5٪ از آن‌ها صاحبخانه هستند. این درصد با افزایش سن افزایش می‌یابد، بنابراین گروه سنی بعدی (35-44) به 60.3% می‌رسد که یک جهش را نشان می‌دهد. این آمار زمانی معنا پیدا می‌کند که بدانیم افراد متولد شده در قرن 21، امروزه بیشترین خریداران خانه هستند.

آمار و ارقام مربوط به بازار مسکن

  • امسال 701.000 خانه جدید فروخته شد. (دفتر سرشماری ایالات متحده امریکا)

این داده ها از گزارش ماه اکتبر اداره سرشماری ایالات متحده و وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده ارائه شده است. این ارقام به صورت فصلی تنظیم می‌شود تا نوسانات فصلی معمول را که بین مارس و اکتبر اتفاق می‌افتد، در نظر بگیرد. معمولاً در این موقع از سال است که مردم به سراغ خرید خانه می‌روند.

  • متوسط ​​قیمت فروش خانه‌های خریداری شده در سپتامبر 2019، 299،400 دلار بوده است. (دفتر سرشماری ایالات متحده امریکا)

این عدد کمترین میزان در سال جاری یعنی 8.8٪ کاهش نسبت به مدت مشابه در سال 2018 را نشان می‌دهد. از آنجایی که این آمار بازار مسکن، حد وسط را ارائه می‌دهد، نزدیک به واقعیت است. به عنوان مثال، متوسط قیمت خانه در سال 2019، 362،700 دلار بوده است که نسبت به سال قبل 6.1٪ کاهش داشته است.

  • برای خرید خانه جدید حداقل باید ماهانه حدود 61123 دلار درآمد داشته باشید. (HSH Associates)

این داده ها از HSH، وبسایت مربوط به تجزیه و تحلیل نرخ وام مسکن، گرفته شده است. آن‌ها برای دستیابی به این برآورد از قیمت متوسط خانه و نرخ‌های مختلف مالیات در 50 کلانشهر ایالات متحده استفاده کردند. با این حال ، ممکن است آمار آن‌ها کمی قدیمی باشد.

در وبسایت HSH، متوسط قیمت خانه در سطح ملی 279،600 دلار در نظر گرفته شده است. با این حال، اطلاعات رسمی سپتامبر سال جاری نشان می‌دهد که قیمت متوسط در واقع 299،400 دلار است. این بدان معناست که شما برای تأمین هزینه‌ها احتمالاً مجبورید کمی بیشتر درآمد کسب کنید.

  • متوسط پیش‌پرداخت برای یک خانه 59880 دلار است. (دفتر سرشماری ایالات متحده امریکا، وزات کار ایالات متحده)

طبق آمار از سه ماهه سوم سال 2019، متوسط درآمد هفتگی در ایالات متحده 919 دلار در هفته یعنی 44112 دلار در سال است. این بدان معنی است که یک خریدار مسکن معمولی در آمریکا باید بیش از یک سال از حقوق خود را پس‌انداز کند تا بتواند از عهده پرداخت پیش‌پرداخت برآید. از آنجا که بسیاری از مردم واقعاً توانایی پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند، بالاترین نرخ وام را انتخاب می‌کنند.

  • متوسط ​​درخواست اجاره به بالاترین میزان خود یعنی 1،002 دلار رسیده است.

به گفته مستاجران در ایالات متحده، اجاره آن‌ها بیش از یک دهه است که به طور مداوم افزایش یافته است و بسیار بعید است که به این زودی کاهش یابد. در حوزه فروش هم وضعیت مشابه است. قیمت املاک و مستغلات پس از رکود اقتصادی کاهش یافت، اما در عرض تنها چند سال به سرعت رشد کرد.

آمار مربوط به خرید خانه

  • افراد متولد شده در قرن 21 با 37٪، بزرگترین خریداران مسکن در بازار هستند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

البته گزارش NAR بین جوانترها و مسن‎ترهای این نسل تفاوت قائل شده است. یعنی افرادی که به گروه سنی 29 تا 38 سال تعلق دارند ، 26٪ از سهم بازار خرید و فروش مسکن و افراد نسل X یعنی بین 38 تا 53 ساله‌ها، 24٪ از سهم بازار را در اختیار دارند.

  •  آمار املاک و مستغلات نشان می‌دهد که 24 درصد از خریداران مسکن هنوز بدهی وام دانشجویی دارند.

مردم در ایالات متحده به زندگی با بدهی عادت کرده‌اند، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از آن‌ها در حالی که هنوز وام‌های دانشجویی را تسویه نکرده‌اند، تصمیم به خرید خانه بگیرند. طبق آمار سازمان ملی معاملات ملکی، متوسط مبلغی که آن‌ها بدهکار هستند 28000 دلار است، اما 18٪ خریداران بیش از 75،000 دلار بدهکار هستند.

  • در میان خریداران مسکن 29 تا 38 ساله، 33٪ تصمیم گرفتند خانه خود را به خاطر مراقبت از والدین خریداری کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

این نسل همان نسل افراد متولد شده در قرن 21 است، گروه سنی که هنگام خریدهای خانه نیز بیشترین نقش را دارند. در این سن افراد دارای مشاغل مطمئن و آینده‌دار هستند. بنابراین می‌توانند به عزیزان خود فکر کنند. 30٪ افراد این گروه سنی اعتقاد دارند که مراقبت از خانواده مهم‎ترین دلیل خرید خانه است.

  • 33٪ افرادی که در ایالات متحده آمریکا خانه می‌خرند، برای اولین بار است که صاحب خانه می‌شوند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

این بدان معناست که تقریباً یک سوم خریداران مسکن برای اطمینان از انجام یک معامله موفق، نیاز به کمک آژانس‌های حرفه‌ای املاک و مستغلات دارند. این عدد منطقه به نظر می‌رسد، زیرا آمار FSBO در مقابل نشان می‌دهد که اکثریت مردم دوست ندارند به صورت مستقیم از صاحبخانه خرید کنند. زیرا در صورت خرید خانه از صاحبخانه، کلاهبرداری بیشتر اتفاق می‌افتد و روال کار پیچیده‌تر خواهد بود.  

  • تمایل به داشتن خانه، دلیل اصلی تمایل جوانان به خرید خانه است. (سازمان ملی معاملات ملکی)

این میل با افزایش سن کاهش می یابد‌، بنابراین فقط برای 7٪ از افراد بالای 64 سال یک انگیزه اصلی است. در آن مرحله از زندگی، محرک‌های اصلی خانه‌دار شدن، آرامش دوران بازنشستگی و تمایل به نزدیک بودن به خانواده است. علاوه بر این، بسیاری از سالمندان ترجیح می‌دهند یک خانه کوچک ارزان اما پرانرژی داشته باشند.  

  • اکثر خانه‌های خریداری شده، خانه‌های قبلا استفاده شده یا کلیدخورده، هستند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

عجیب نیست اگر بشنویم 86٪ از خریداران به جای خانه‌های نوساز و کلیدنخورده، سراغ خانه‌های قدیمی یا قبلا استفاده شده، می‌روند. آمارها نشان می‌دهد که این خانه‌ها معمولاً ارزان‌تر هستند و اگرچه استاندارد نیستند، اما اغلب مبله هستند. تعداد کمی از خریداران زیر 28 سال خانه نوساز و کلیدنخورده را خریداری می‌کنند و 94٪ آن‌ها خانه قبلا استفاده شده را ترجیح می‌دهند.

  • 82% از خریداران، خانه‌های شخصی و مستقل را برای خرید انتخاب می‌کنند.

فرقی نمی‌کند خریداران در کدام گروه سنی هستند، همه آن‌ها خرید خانه‌های شخصی و مستقل و تک‌خانواده را برای خرید ترجیح می‌دهند. بیشترین اشتیاق در میان گروه سنی (39-53) وجود دارد که 88٪ آن‌ها را در برمی‌گیرد. افراد بالای 73 سال با 66٪ آرا کمترین احتمال انتخاب این نوع خانه را دارند. بدون شک کمترین امکان انتخاب همه گروه‌های سنی، خرید آپارتمان در یک ساختمان با پنج واحد یا بیشتر است. به نظر می‌رسد مردم زندگی در کنار غریبه را دوست ندارند.

  • حومه شهر اولین انتخاب 51% از خریداران خانه است. (سازمان ملی معاملات ملکی)

به نظر می‌رسد زندگی خوب در حومه شهرها که در فیلم‌ها نمایش داده می‌شود، نیروی محرکه اصلی بیش از نیمی از خریداران مسکن در ایالات متحده است. مقام دوم به خانه‎های شهرهای کوچک با 20٪ و پس از آن به ترتیب مناطق شهری و روستایی با 14٪ و 13٪ است.

کمترین گزینه مورد علاقه خریداران بازار مسکن در سال 2019 در میان تمام گروه‌های سنی، مربوط به مناطق پررفت‌وآمد و پاتوق‌گونه بوده است. دلیل این موضوع به احتمال زیاد هزینه‌های بالای زندگی و مالیات اضافی در این مناطق است که در بلندمدت سخت خواهد بود.

  • فقط 2٪ از خریداران مسکن تصمیم گرفتند خانه ای را که اجاره کرده بودند، خریداری کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

به نظر می‌رسد که مفهوم “قبل از خرید امتحان کنید” در حوزه املاک و مستغلات عمل نمی‌کند. علی رغم این واقعیت که 37٪ از مردم قبل از پیدا کردن خانه، آپارتمان اجاره کرده‎اند، اما تقریباً همه آن‌ها در نهایت یک خانه جدید خریداری کردند. جالب است بدانید که در میان جوانان و افراد سالخورده نیز، کمتر از یک درصد خانه‌های اجاره‌ای خود را خریداری کرده‌اند.

  • افراد مسن به احتمال زیاد خانه‌ای جدیدتر از محل زندگی قدیمی خود خریداری می‌کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

به طور متوسط، خریداران مسکن 64 ساله به بالا تمایل دارند تا 30 مایل از خانه قدیمی خود فاصله بگیرند. از طرفر دیگ جمعیت جوان (خریداران زیر 38 سال) تمایل ندارند از مرز 10 مایل عبور کنند. این موضوع به احتمال زیاد به این دلیل است که نسل جوان زندگی در نزدیکی خانواده و والدین خود را ترجیح می‌دهند.

  • “کیفیت محله” عامل اصلی خرید 58٪ از خریداران مسکن است. (سازمان ملی معاملات ملکی)

این عامل در مورد همه گروه‌های سنی صدق می‌کند اما در مورد عامل دوم خرید خانه یعنی “راحتی شغلی” چنین نیست. یعنی خریداران مسکن بازنشسته به شغل خود اهمیت چندانی نمی‌دهند، زیرا دیگر کار نمی‌کنند. به همین دلیل است که فقط سه درصد از افراد بالای 73 سال این مورد را مورد توجه قرار می‌دهند. اما آمار املاک و مستغلات نشان می‌دهد که 71 درصد از افراد زیر 28 سال راحتی و نزدیکی به کار خود را عامل اصلی می‌دانند.

  • 93% افراد هنگام جستجوی خانه از وبسایت بازدید می‌کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

بازدید از یک وبسایت و جستجو در آن برای خرید خانه، بهترین و مفیدترین گزینه برای تمام گروه‌های سنی است. به نظر می‌رسد گروه سنی 29 تا 38 ساله با 98٪ آمار، بیشترین افرادی هستند که برای خرید خانه به جستجو در اینترنت متکی هستند.

بر اساس پیش‌بینی‌های حوزه املاک و مستغلات، در حالی که 72 درصد از سالخوردگان به جستجو در وبسایت روی می‌آورند، اما حدود 86 درصد از ساکنان قدیمی ترجیح می‌دهند با یک مشاور املاک مشورت کنند. تقریباً نیمی از خریداران (46٪) از طریق تابلوهای حیاط مطلع می‌شوند و کمی بیشتر از آن‌ها به ایونت‌های معرفی خانه مراجعه می‌کنند.

  • 74% از جوانان، خرید خانه‌های نو را ترجیح می‌دهند، زیرا مجبور نیستند لوله‌کشی خانه را عوض کنند و در مورد بازسازی فکر کنند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

از آنجایی که این گروه سنی پس‌انداز کمی دارند، آن‌ها تمایل بیشتری به استفاده از گزینه‌های ارزان‌تر نشان می‌دهند. آمار فروش مسکن نشان می‌دهد که کمی بیش از نیمی از آنها (52٪) خانه‌های قبلا استفاده شده را خریداری می‌کنند، زیرا قیمت بهتری دارند. متوسط ​​قیمتی که افراد زیر 28 سال مایل به پرداخت آن هستند، 177.000 دلار است که از کمترین میزان در هر گروه سنی، کمتر است.

  • برای 40٪ از افراد متولد شده در قرن 21، کاهش هزینه‌های رفت و آمد یکی از مهم‌ترین عوامل خرید خانه است.

این نسل همچنین مایل است هزینه‌های گرمایش / سرمایش را کاهش دهد و خانه‌ای با پنجره‌ها و درهای نصب شده مناسب پیدا کند. علیرغم نگرانی‌های زیست محیطی دیگر، روند املاک و مستغلات نشان می‌دهد که همه گروه‌های سنی به صفحات خورشیدی اهمیت کمی می‌دهند. در کل فقط سه درصد از خریداران آن را عامل اصلی در خرید خانه می‌دانند.

  • به طور متوسط​​، خریداران مسکن 10 هفته به جستجوی خانه جدید می‌پردازند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

آن‌ها قبل از اینکه با یک مشاور املاک حرفه‌ای برای کمک تماس بگیرند، حدود سه هفته خود به جستجوی خانه می‌پردازند. در طول این فرآیند خریداران به طور متوسط ​​از 10 خانه بازدید می‌کنند.

  • 69% از خریداران مسکن علاقه‌ای به خرید خانه‌های در رهن بانک ندارند. (سازمان ملی معاملات ملکی)

وقتی صاحبان وام مسکن، بدهی‌های خود را به موقع پرداخت نکنند، طبق قانون بانک می‌تواند خانه را پس گرفته و در بازار املاک و مستغلات قرار دهد. حتی با توجه به این که این خانه‌ها با قیمتی کمتر به فروش می‌رسند، اما آمار بازار املاک و مستغلات نشان می‌دهد که بیش از دو سوم خریداران بالقوه علاقه‌ای به خرید این املاک ندارند. خرید خانه‌های در رهن بانک، غالباً به معنای به ارث بردن مالیات، بدهی‌های پرداخت نشده یا اجبار به تخلیه خانواده ساکن در آن است.

  • انجام کارهای اداری، مشکل شماره یک 20٪ از خریداران مسکن است. (سازمان ملی معاملات ملکی)

به نظر می‌رسد جوانان بیشترین مشکل را با این نوع بوروکراسی دارند، اما با افزایش سن این امر برای افراد راحت‌تر می‌شود. در حالی که 27 درصد از افراد زیر 28 سال نمی‌توانند با کارهای اداری کنار بیایند، 38 درصد دیگر با کل فرایند خرید خانه و مراحل آن مشکل دارند. اما افراد سالخورده در این مورد اعتماد به نفس بیشتری دارند، زیرا 35٪ از خریداران سالخورده، فرایند خرید خانه را مانند قدم زدن در پارک تصور می‌کنند!

سوالات متداول:

1-در سال 2019 چند خانه فروخته شده است؟

از سپتامبر 2019، متوسط ​​تعداد خانه‎های فروخته شده توسط یک آژانس املاک و مستغلات در سال، 701.000 بوده است. اگر نگاهی به گزارش سال گذشته بیندازیم، این روند رو به افزایش است. زیرا در همان ماه در سال 2018، تعداد خانه‌های فروخته شده بسیار کمتر یعنی 607،000 بوده است.

2-درآمد یک بنگاه املاک و مستغلات در سال چقدر است؟

بنگاه‎های املاک و مستغلات کمیسیون دریافت می‌کنند. معمولاً از هر خانه‌ای که می‌فروشند، حدود سه درصد کارمزد دریافت می‌کنند. اگر قیمت متوسط ​​خانه را 299،400 دلار را در نظر بگیریم، آژانس‌های املاک و مستغلات در سپتامبر برای هر خانه 9000 دلار درآمد کسب کردند. این به معنای دستمزد سالانه نزدیک به 108.000 دلار است. البته این یک عدد تقریبی است، زیرا آژانس‌های املاک باتجربه می‌توانند درآمد بسیار بیشتری کسب کنند.

3-صنعت املاک و مستغلات در سال 2019 چقدر ارزش داشت؟

طبق آمار املاک و مستغلات Federal Reserve’s، از مارس 2019، ارزش کل صنعت املاک و مستغلات 27.2 تریلیون دلار است که 13 درصد بیشتر از آخرین پیکی است که در سال 2006 و قبل از بحران اقتصادی اتفاق افتاد.

مجله املاک آنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا