معماری

محبوب ترین گل های آپارتمانی

مطالعات جدید به تجزیه و تحلیل داده های گوگل پرداخته تا بیشترین گیاهان جستجو شده را پیدا کند. فروش گیاهان آپارتمانی همیشه وجود داشته است اما گیاهان خاصی وجود دارند که از سایرین محبوب تر هستند. مطالعه جدیدی انجام شده است که داده های گوگل را مورد بررسی قرار داده است تا بیشترین گیاهان جستجو شده را بیابد. ممکن است از نتایج غافلگیر شوید. پس در ادامه همراه با املاک آنلاین باشید تا با محبوب ترین گل های آپارتمانی آشنا شوید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا در مناطق آفتابی بیشترین جستجوی گیاه آپارتمانی را داشته است. مراقبت از این گیاه آسان است و برای کسانی که برای اولین بار گیاه تهیه می کنند عالی است.

بنفشه آفریقایی

یکی از محبوب ترین گل های آپارتمانی بنفشه آفریقایی است این گیاه آپارتمانی متداول و زیبا می تواند در خارج از منزل زنده بماند. برگ های کرکی آن ها به طور مداوم در طول سال گل می دهند.

فیکوس

فیکوس یک از رایج ترین گیاهان آپارتمانی است اگرچه آنها بیشتر شبیه به درختان کوچک هستند تا گیاه آپارتمانی.

ساکولنت

ساکولنت ها (گیاهان گوشتی) محیط بیابانی خشک را ترجیح می دهند. البته ساکولنت انواع مختلفی دارد ، پس یکی را به راحتی انتخاب کنید!

بنت قنسول

بنت قنسول یا گل کریسمس با داشتن برگ های قرمز رنگ جذاب به راحتی در آپارتمان نگهداری می شود به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین گل های آپارتمانی شناخته شده است.

گیاه سانسوریا

گیاهان سانسوریا به عنوان محبوب ترین گل های آپارتمانی فوق العاده رایج هستند. آنها اساساً از اصلی ترین گیاهان آپارتمانی در دهه های اخیر هستند.

بروملید

بروملیدها عاشق نور درخشان و تابش مستقیم نور خورشید و برای محیط گرم و آفتابی در تمام طول سال مناسب هستند.

بامبو

بامبو یکی دیگر از محبوب ترین گیاهان در آپارتمان هاست ، در مطلب بامبو ،قیمت این گیاه پرطرفدار در بازار گل چقدر است؟ در این زمینه با شما به صورت کامل صحبت کردیم، با سر زدن به آن می توانید با جزییات بیشتری از نگهداری آن آشنا شوید.

دیفنباخیا

دیفنباخیا یک گیاه ساده است که از لحاظ زیبایی شناختی برگ های بسیار زیبایی دارد. فقط به آن رنگ ها نگاه کنید در میبابید که چرا به عنوان محبوب ترین گل های آپارتمانی شناخته شده اند.

پیچک

مطمئناً پیچک می تواند در همه طرف ساختمان رشد کرده و به یک مزاحم تبدیل شود ، اما نگاه کردن به آن به عنوان یک گیاه آپارتمانی بسیار لذت بخش است. پیچک همچنین یک گیاه آویزانی عالی است!

بابا آدم

گیاه فیل گوش که به نام کالادیوم یا بابا آدم نیز شناخته می شود دارای برگهای بزرگی مانند گوش های فیل است. این گیاه آپارتمانی نام جالبی دارد و مراقبت از آن نیز آسان است به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب ترین گل های آپارتمانی شناخته شده است.

کاکتوس عید پاک

کاکتوس عید پاک گیاهی بسیار رایج است و چندین رنگ مانند صورتی ، زرد ، نارنجی و قرمز دارد.

آگلونما

گیاه آگلونما یا گیاه همیشه سبز چینی می تواند نور ضعیف ، هوای خشک و خشکی را تحمل کند و باعث می شود آن را به یک گیاه آپارتمان بسیار بادوام تبدیل کند.

ریحان

اگر در خانه خود گلدان ریحان ندارید ، من به شما توصیه می کنم یکی تهیه کنید. هیچ چیز مانند بوی سبزی تازه در خانه ، به خصوص در آشپزخانه ، جذاب نیست.

گیاه شفلرا

یکی دیگر از محبوب ترین گل های آپارتمانی شفلرا است ، در حالی که گیاه چتری یا شفلرا کمتر از آنچه به نظر می رسد شبیه به چتر است ، اما هنوز هم بسیار زیبا و مناسب برای قرار گرفتن در کنار هر پنجره ای است.

گیاه رستاخیزی

گیاهان رستاخیزی با نام علمی Selaginella lepidophylla ، در بیابان رشد می کنند و با خشک شدن هوا ، خود را بشکل گیاهان خشک و مرده در می آورند به محض قرار گرفتن در معرض رطوبت زنده و باز می شوند.

گیاه قاشقی

گیاه یشم یا همان قاشقی که به عنوان گیاه شانس نیز شناخته می شود به عنوان محبوب ترین گل های آپارتمانی اغلب گل های کوچک سفید یا صورتی دارد.

کروتون

کروتون ها گیاهان آپارتمانی سرزنده با برگ های بسیار رنگارنگ هستند و زیبایی را به هر آپارتمانی می آورند.

گیاهان صلح

گیاهان صلح یا اسپاتی فیلوم گیاهان آپارتمانی فوق العاده ای هستند که گل سفید دارند ، و بسیار تطبیق پذیر هستند و به نگهداری زیادی احتیاج ندارند.

فیلودندرون

فیلودندرون یک گیاه آپارتمانی بزرگ است ، اما با این وجود برای افرادی که برای بار اول گیاه تهیه می کنند مناسب است. آن ها دارای مجموعه ای از اندازه ها، شکل ها و رنگ های مختلف هستند و به عنوان محبوب ترین گل های آپارتمانی شناخته شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا