بازارچه ساختمانسبک زندگی

قبل از خرید سنگ تراورتن عباس آباد این مطلب را بخوانید….

در بازار سنگ های مختلفی وجود دارد که دارای کاربردهای متفاوتی هستند و یکی از مشهورترین نمونه سنگ ها به سنگ عباس آباد اشاره می کند. این نوع سنگ در ساخت و سازها بسیار دیده می شود و دارای مزیت های متعددی نیز می باشد. جالب است که بدانید سنگ عباس آباد به صورت موج دار و بی موج تولید می‌شود و از اصلی ترین دلایلی که منجر به استفاده از آن به عنوان سنگ نما می گردد دارا بودن طرح های متفاوت بوده و البته رنگهای مختلفی نیز داشته است.

در سنگ عباس آباد بی موج کیفیت و قیمت های متفاوتی وجود دارد که در نهایت هر نوع سنگ عباس آباد دارای کیفیت نهایی بالایی است. البته قبل از اینکه به سراغ دیگر مشخصات و اطلاعات مورد نیاز در خصوص خرید سنگ تراورتن برویم باید به تولید کننده ای که قصد خرید از آن را دارید نیز دقت کنید.

صنایع سنگ ایران مهر به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر انواع سنگ تراورتن عباس آباد بوده که مفتخر است تا محصولاتی با کیفیت بالا را به واسطه دستگاه های فوق العاده پیشرفته و کادری حرفه ای و مجرب آماده نمایند و در اختیار مشتریان عزیز در سراسر ایران قرار بدهد.

این مجموعه با بهره مندی از تجربه کاری خود و مهندسین متخصص جوان موفق به تولید سنگ های گوناگون شده و اصلی ترین حیطه فعالیت شرکت و محصول تولیدی آن به سنگ سفید تراورتن عباس آباد اختصاص داشته است. به منظور خرید انواع سنگ می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

خصوصیت های سنگ عباس آباد

آنچه که سبب شده است تا افراد زیادی به سراغ سنگ نما بروند مزیت های متعددی ست که با استفاده از سنگ می توان از آنها بهره مند شد. سنگ عباس آباد به راحتی به ملات می چسبد چرا که دارای سوراخ ها و حفره هایی است و همانطور که اشاره کرده‌ایم که دارای ظاهری متفاوت بوده و گاهی رگه های تیره یا روشن دارد و می توان بر حسب علاقه از رنگ های متفاوت مثل بژ، شکلاتی روشن، نسکافه ای، لیمویی، قرمز مایل به نارنجی، کرم، سفید و… استفاده کرد. اگر می خواهید به زیبایی سنگ عباس آباد پی ببرید کافی است مدل هایی را ببینید که از سنگ سفید و سنگ عباس آباد در نما کلاسیک یا سنگ نمای رومی استفاده کرده‌اند.

اصلی ترین خصوصیت های مرتبط با تراورین سنگ عباس آباد شامل موج های خاص و زیبا، مقاوم در مقابل شرایط جوی، ساب پذیری بسیار بالا، رنگ روشن مایل به سفید، چسبندگی مناسب ملات به سنگ، داغ نشدن در مقابل تابش نور خورشید و… می باشد البته دقت کنید که استفاده از سنگ عباس آباد به عنوان یکی از بهترین گزینه ها به منظور سنگ نما نیز می باشد و می توان به واسطه آن نمای کلاسیک یا سنگ نمای رومی را ایجاد کرد.

مزایا و معایب سنگ عباس آباد

شاید از خودتان بپرسید که با وجود این همه ویژگی های خوب آیا برای این نمونه سنگ تراورین معایبی نیز مطرح می‌شود یا خیر؟ سنگ در هر حالتی در یخبندان و انجماد خرد خواهد شد و گاهی سنگ عباس آباد اگر طبق آخرین تکنولوژی ها و با دقت بالایی تولید نشود مقاومت پایینی خواهد داشت و اگر نیاز به یکنواخت بودن سطح رنگ دارید ممکن است این محصول به دلیل دارا بودن رگه مناسب کاربرد شما نباشد.

ولی مزیتهای متعدد سنگ سفید و نمونه های مختلف سنگ عباس آباد آن را گزینه مناسبی برای استفاده در نما کلاسیک و سنگ نمای رومی نموده اند که می توان به مقاومت خوبشان در مقابل شرایط بد آب و هوایی، وزن سبک و به دنبال آن کاهش وزن سازه، استحکام قابل قبول در مقابل باران های اسیدی، مقاومت بالا در مقابل شکستگی پریدگی یا ساییدگی، کیفیت ساخت بالا، کیفیت عالی چسبندگی به ملات و… اشاره کرد.

توجه داشته باشید که شما می توانید در همه جا سنگ عباس آباد را در دسترس داشته باشد و آن را خریداری کنید و خوشبختانه به دلیل اینکه از ساخت با کیفیت بالایی برخوردار است جز سنگ های است که به  کشور های خارجی هم صادر می شود. در نهایت شما می توانید انواع سنگ عباس آباد را از صنایع سنگ ایران مهر خریداری نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا