بازار مسکن

خرید ملک در دبی به تومان

  1. سرمایه گذاری در خرید ملک در دبی (شهروندی دبی متحده عربی از طریق برنامه سرمایه گذاری به سرمایه گذار و خانواده اش اجازه می دهد تا پاسپورت عربی برای خرید ملک و ساختمان های تجاری دریافت کنند).
  2. نماینده حرفه ای (دانشمندان، پزشکان، مهندسان، هنرمندان، نویسندگان و غیره) باشد که سطح توسعه کشور را افزایش دهد.
  3. ازدواج با یک شهروند دبی (زن می تواند پس از بیش از سه سال ازدواج با یک ساکن بومی و پذیرفتن مذهب مسلمان، درخواست تابعیت کند. در عین حال، گذرنامه کشور خود را رد می کند).
  4. بیش از 30 سال در دبی زندگی کنید (مهاجران با درآمد ثابت دائمی که قوانین کشور را نقض نکرده اند).

شرایط خرید ملک در دبی

  • برای پزشکان – داشتن یک تخصص محدود و مورد نیاز؛ پایبندی به روش های علمی شناخته شده در دبی؛ داشتن تجربه علمی و حرفه ای بیش از 10 سال؛ یک کشف یا تحقیق مهم انجام دهید.
  • برای دانشمندان – برای انجام فعالیت های تحقیقاتی در یک موسسه یا مرکز تحقیقاتی. بیش از 10 سال تجربه علمی؛ کمک به علم، دریافت یک جایزه شناخته شده؛ ارائه توصیه نامه از یک موسسه علمی معتبر در دبی متحده عربی؛
  • مخترعان – ثبت اختراع را برای یک اختراع دریافت کنید. ارائه توصیه نامه از وزارت علوم دبی؛ دریافت جایزه از سازمان های علمی معتبر؛
  • نمایندگان حرفه های خلاق – دریافت جوایز بین المللی، ارائه توصیه نامه از وزارت فرهنگ دبی متحده عربی؛
  • سرمایه گذاران – برای خرید یک آپارتمان یا ساختمان تجاری در این کشور.

مزایای خرید ملک در دبی

  • داروی رایگان (سیستم مراقبت های بهداشتی در دبی متحده عربی در سطح بالایی قرار دارد، همه بیمارستان ها دارای تجهیزات مدرن هستند).
  • تحصیل رایگان در تمام سطوح (امکان تحصیل در کشور دیگری با هزینه دولت وجود دارد).
  • سفر بدون ویزا به بیش از 170 کشور جهان؛
  • کیفیت بالای زندگی؛
  • درآمد بالا (اگر یک شهروند دبی همان شغل یک مهاجر را انجام دهد، حقوق آنها باید 2-3 برابر بیشتر باشد).
  • حمایت مالی از دولت (سود حاصل از فروش نفت، جوایز و مزایای مختلف).

هنگام خرید خانه در دبی، شهروندی در دبی برای همه صادر نمی شود. حداقل مبلغ سرمایه گذاری هنوز مشخص نشده است اما قیمت تمام شده آپارتمان ها باید بیش از 10 میلیون درهم باشد.

هنگام خرید ملک در دبی از 1 میلیون درهم، روس ها می توانند اجازه اقامت در امارات را دریافت کنند. اجازه اقامت در دبی با ویزای اقامت جایگزین می شود. ویزای خرید خانه با توجه به موقعیت و هزینه آپارتمان به مدت 6 ماه، 2 سال، 5 سال و 10 سال صادر می شود. یک سرمایه گذار می تواند برای ویزای اقامت نه تنها برای خود، بلکه برای خانواده خود نیز اقدام کند.

اتباع خارجی هنگام خرید آپارتمان از 5 میلیون درهم می توانند ویزای طلایی دریافت کنند. ویزا به مدت 5 سال (با قیمت ملک 10 میلیون درهم – برای 10 سال) صادر می شود و چندین بار قابل تمدید است. برای اطلاعات بیشتر به مقاله ما “اجازه اقامت در دبی در هنگام خرید ملک” مراجعه کنید.

شما می توانید خرید ملک در دبی برای شهروندی برای مقاصد مسکونی و تجاری خریداری کنید. یکی از راه های اخذ پاسپورت دبی، اخذ پتنت سرمایه گذاری توسعه ای از وزارت اقتصاد این کشور می باشد.

مراحل خرید ملک در دبی

بر اساس بیانیه مطبوعاتی خبرگزاری دبی WAM، برای دریافت پاسپورت عربی، یک نامزد باید توسط یکی از ارگان های دولتی تأیید شود:

  • شوراهای اجرایی امیران؛
  • کابینه وزیران؛
  • نمایندگان قوه قضائیه.

پس از دریافت تاییدیه، فرد خارجی شرایط زیر را برآورده می کند: تعهد به کشور و تعهد به رعایت قوانین دبی متحده عربی.

نه تنها یک سرمایه گذار، بلکه خانواده آنها نیز می توانند از طریق خرید ملک در دبی، تابعیت دبی را دریافت کنند.

شهروندی عرب از طریق سرمایه گذاری شامل واگذاری گذرنامه کشور شما نیست. اما در عین حال لازم است در صورت اخذ تابعیت جدید و یا انصراف از آن به مراجع اجرایی ذیربط اطلاع داده شود.

دریافت شهروندی روسی-عربی تنها پس از اصلاحات در قانون در ژانویه 2021 امکان پذیر شد. هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اینکه آیا سرمایه گذاران از تمام حقوق شهروندان بومی برخوردار خواهند بود یا خیر وجود ندارد. علاوه بر این، دولت می تواند در صورت عدم رعایت شرایط برنامه، تابعیت دبی را در هنگام خرید املاک لغو کند.

برنامه شهروندی با خرید ملک در دبی فرصت های جدیدی را برای روس ها باز می کند. گذرنامه عربی دسترسی به دارو و آموزش رایگان با کیفیت بالا، رژیم بدون روادید با 170 کشور، فرصتی برای حمایت مالی دولت و غیره را فراهم می کند.

شرکت ما به شما در خرید ملک در دبی برای شهروندی و مهاجرت به دبی کمک می کند. مدیران با جزئیات بیشتری در مورد شرایط شهروندی از طریق برنامه سرمایه گذاری در دبی متحده عربی صحبت می کنند و گزینه های مختلفی را برای املاک و مستغلات ارائه می دهند.

خرید ملک در دبی 2023

قانون شماره 19 سال 2005 در مورد مقررات بخش املاک و مستغلات در ابوظبی به مهاجران اجازه می دهد تا از طریق چهار سیستم اصلی مالکیت املاک را فقط در قالب طبقات و آپارتمان ها و نه زمین داشته باشند:

  • مالکیتبه افراد خارج از کشور سند مالکیت واحدهای مسکونی برای مدت 99 سال اعطا می شود که به آنها اجازه می دهد آپارتمان ها و ویلاهایی را که خریداری می کنند (زمین شامل نمی شود) به طور کامل دفع کنند. 
  • مصطحهافراد خارج از کشور می توانند برای مدت 50 سال دارای واحدهای مسکونی باشند که با توافق طرفین برای مدت مشابه قابل تمدید است. قراردادهای Masataha به مالک این حق را می دهد که از استفاده، ساخت یا تغییر ملک در مدت زمان مشخص شده بهره مند شود. 
  • انتفاعمهاجران می توانند به مدت 99 سال صاحب واحدهای مسکونی شوند. عقد انتفاع به مالک این حق را می دهد که از استفاده از ملک و امکانات آن بدون امکان تغییر آن بهره مند شود. 
  • اجاره بلند مدت

اجاره بلند مدت برای یک دوره اولیه حداقل 25 سال داده می شود.

مناطق تعیین شده برای خرید ملک در دبی

9 منطقه در ابوظبی وجود دارد که خارجی ها مجاز به مالکیت املاک و مستغلات هستند. آنها عبارتند از: جزیره یاس، سعدیات، ریم، ماریا، لولو، ساحل الرها، سیح الصدیره، الریف و شهر مصدر.

درباره مقررات مربوط به مهاجران دارای ملک در ابوظبی بیشتر بیاموزید .

احکام اصلاح شده در قانون خرید ملک در دبی

در آوریل 2019، اصلاحیه‌ای در قانون خرید ملک در دبی و مستغلات ابوظبی ایجاد شد که به خارجی‌ها اجازه می‌دهد املاک و مستغلات در مناطق سرمایه‌گذاری ابوظبی داشته باشند.

در قانون جدید اصلاحاتی در مواد 3 و 4 قانون فوق پیش بینی شده است.

ماده 3 (ط) تصریح می کند که حقوق مالکیت به سه دسته محدود می شود. آن ها هستند:

  1. شهروندان دبی، اشخاص حقیقی یا حقوقی
  2. شرکت های هلدینگ عمومی که مالکیت آنها با افراد غیر اتباع بیش از 49 درصد نیست
  3. به عنوان هر شخصی که از سوی ولیعهد ابوظبی یا رئیس شورای اجرایی تصمیمی برای او صادر می شود.

ماده 3 (2) تصریح می کند که اتباع غیر دبی متحده عربی، اشخاص حقیقی یا حقوقی، حق دارند کلیه حقوق اصیل و غیرنقدی در املاک مستغلات واقع در مناطق سرمایه گذاری را داشته باشند.

ماده 4 مقرر می دارد که دارندگان حق انتفاع یا مصطحه بیش از 10 سال بدون رضایت موجر حق تصرف در مال از جمله حق رهن را دارند. اما موجر نمی تواند مال را رهن کند مگر با رضایت صاحب انتفاع یا مستحق. در هر دو مورد، طرفین ممکن است به نحو دیگری توافق کنند.

مقاله کامل را در وب سایت دولت ابوظبی (تام ) بخوانید.

خرید ملک در دبی چرا محبوب است

در دبی، مالکیت خارجی در مناطقی که به عنوان مالکیت آزاد تعیین شده اند مجاز است. خارجی‌ها (که در دبی زندگی نمی‌کنند) و ساکنان خارج از کشور می‌توانند بدون محدودیت، حقوق حق انتفاع، یا حقوق اجاره‌ای تا 99 سال حقوق مالکیت آزاد بر دارایی را به دست آورند.

ماده 3 آیین نامه شماره 3 سال 2006 تعیین مناطق برای مالکیت غیر اتباع املاک در امارت دبی (صفحات 129-132) زمین های تعیین شده به عنوان املاک آزاد را نشان می دهد.

اسناد مالکیت توسط اداره زمین در امارت صادر می شود. هیچ محدودیت سنی برای داشتن ملک در دبی وجود ندارد.

درباره مالکیت و اجاره املاک در قانون املاک دبی بیشتر بخوانید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید ملک در دبی با:

  • دپارتمان زمین دبی – دبی
  • آژانس تنظیم مقررات املاک – دبی .

کارگزاران تایید شده را در دبی جستجو کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا