بازار مسکن

بهترین جای کردان برای خرید ویلا کجاس

در این مقاله ما سعی بر این داریم که شما را با بهترین جای کردان برای خرید ویلا آشنا کنیم پس برای خرید مطمئن تا پایان همراه ما باشید.

شناخت بهترین منطقه کردان کرج به شما در خرید ویلا کمک بسیاری می کند تا ببینید در کدام منطقه خرید ویلا مناسب تر است و امکانات بیشتری دارد.

بهترین جای کردان کجاست؟

کردان کرج دارای مناطق خوبی برای خرید ویلا است که هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند و در سال های اخیر طرفداران بسیاری را جذب خود کرده اند تا برای خرید ویلا در این مناطق اقدام کنند. در ادامه بهترین مناطق کردان را معرفی می کنیم:

  1. اغشت کردان
  2. باغبان کلاچی کردان
  3. جلنگدار کردان
  4. بانوصحرا

اغشت کردان منطقه ای مناسب خرید ویلا

اغشت کردان منطقه ای بکر و دارای آب و هوای دلپذیر و مناظر چشمگیر است که با توجه به این ویژگی ها هنوز این منطقه سرشناس نیست و خیلی ها که به کردان می روند هنوز به این منطقه سرسبز سر نزده اند.

اغشت به دلیل دارا بودن برخی منابع مثل آب و برق و گاز بسیار مناسب خرید ویلا است همچنین به دلیل دارا بودن طبیعت بکر و سرسبز در این منطقه میتوانید باغ ویلایی خریداری کنید و از زیبایی های آن بهره مند شوید.

ویلایی که در اغشت کردان خریداری می کنید میتواند در بین باغ های سرسبز قرار گرفته باشد و صدای پرندگان و هوای بسیار عالی بهترین فضا را ایجاد می کنند.

حتما بخوانید: بهترین منطقه کرج برای خرید ویلا

اغشت کردان منطقه ای مناسب خرید ویلا

باغبان کلاچی کردان کجاست؟

منطقه باغبان کلاچی یک روستای زیبا با باغ های وسیع است که این روستا جمعیت بسیار اندکی دارد و این خود ویژگی هست که برخی برای خرید آن را در نظر می گیرند.

روستای باغبان کلاچی امروزه جای زمین های خود را به ویلاها داده است و به خاطر سکوت و آرامش این منطقه بسیاری از افراد این منطقه را برای خرید ویلا انتخاب کرده اند.

باغبان کلاچی کردان نیز همانند اغشت کردان هنوز خیلی سرشناس نیست و این یعنی فرصت بسیاری خوبی است که خرید ویلا در این منطقه را در پیش بگیرید.

باغبان کلاچی کردان مناسب خرید ویلا

جلنگدار کردان کرج

روستای جلنگدار کردان از قدیمی ترین منطقه های کردان است که سرسبزی و وجود برخی درختان نشان از قدمت این منطقه زیبا دارد و اکثر کسانی که به این منطقه رفته اند متوجه زیبایی این منطقه می شوند.

در این منطقه پل های قدیمی، چشمه ها، رودخانه های خروشانی دیده می شود که برای افرادی که این منطقه را برای تفریح انتخاب می کنند بسیار مناسب است.

روستای جلنگدار نیز با دارا بودن ویژگی هایی مناسب خرید ویلا و سرمایه گذاری است و تا دیر نشده بهتر است در این مناطق ملکی خریداری کنید تا در آینده سود بسیاری کسب کنید.

حتما بخوانید: بهترین منطقه اطراف تهران برای خرید ویلا

جلنگدار کردان مناسب خرید ویلا

بهترین مناطق اطراف کردان را بشناسید

در حومه کردان کرج مناطق و روستاهای وجود دارد که برخی این مناطق را جزو کردان می دانند که این تصور کاملا غلط است و این روستاها هر کدام جدا از کردان کرج اند. در ادامه این مناطق را معرفی می کنیم:

  1. تهراندشت کردان
  2. سهیلیه کردان
  3. کوهسار کردان
  4. چهارباغ کردان


این 4 روستا بسیار مناسب خرید ویلا اند و حتی سرشناس تر از مناطق خود کردان کرج اند و با توجه به ویژگی هایی که دارند بسیاری از افراد خرید ویلا را در این مناطق ترجیح می دهند.

سهیلیه کردان کرج

سهیلیه منطقه ای نزدیک به کردان که به سهیلیه کردان معروف است اما در واقع این منطقه جدا از کردان است و مانند کردان دارای ویژگی های بسیار خوبی برای خرید ویلا است.

خرید ویلا سهیلیه کرج امروزه بسیار به گوش می خورد و این منطقه به نسبت سال های قبل بسیار محبوب تر شده و افراد بسیاری با آگاهی از ویژگی های این منطقه و موقعیت خوب آن اقدام به خرید ویلا در این منطقه کرده اند.

به دلیل قیمت مناسب ویلاها در سهیلیه کرج این منطقه بسیار برای خرید ویلا پیشنهاد می شود زیرا منطقه ای که مثل سهیلیه باشد و فول امکانات با قیمت مناسب بسیار کم پیدا می شود.

حتما بخوانید: بهترین منطقه سهیلیه برای خرید ویلا

سهیلیه کرج مناسب خرید ویلا

چهارباغ کردان کرج

چهارباغ کردان منطقه ای با قدمت بسیار طولانی است که به چهارباغ کردان نیز معروف است اما در واقع این منطقه هم جدا از کردان است و هر یک در فاصله ای نزدیک به هم قرار گرفته اند.

چهارباغ کرج تفرجگاه های فراوانی دارد که یکی از این تفرجگاه ها بسیار پرطرفدار است که به دهکده چهارباغ معروف است این دهکده مناسب تمامی افراد است زیرا دارای بسیاری از امکانات خوب برای تفریح و سرگرمی است.

خرید ویلا چهارباغ کردان به دلیل وجود سرسبزی خیره کننده بسیار پیشنهاد می شود زیرا منابع آبی کافی در این منطقه باعث سرسبزی هر چه بیشتر این منطقه شده است.

حتما بخوانید: بهترین منطقه تهراندشت برای خرید ویلا

چهارباغ کرج مناسب خرید ویلا

ما در مجله اینترنتی املاک آنلاین سعی بر آن داریم تا شما را با جدید ترین اطلاعات به روز کنیم لطفا نظرات خود را برای ما در انتهای مقاله به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا