بازار مسکن

کدام منطقه تهراندشت برای خرید ویلا مناسب است؟

اگر به دنبال بهترین منطقه تهراندشت برای خرید ویلا هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با این مناطق و ویژگی های هر یک آشنا شوید.

تهراندشت امروزه از بهترین مناطق برای خرید ویلا و سرمایه گذاری است و به خاطر ویژگی های آن مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

بهترین منطقه تهراندشت:

  • تهراندشت
  • سرخاب
  • سعیدآباد

تهراندشت

تهراندشت جزو مناطقی است که قدمت زیادی دارد و تپه ها و درختان تنومند این موضوع را ثابت کرده اند. و همین باعث شده است که این منطقه بسیار محبوب باشد.

وقتی در کوچه پس کوچه های تهراندشت قدم میزنیم متوجه طبیعت بکر این منطقه می شویم که مشخص است این سرسبزی حکایت از سال های دور و دراز دارد.

به دلیل اینکه تهراندشت از مناطق قدیمی کرج به شمار می رود دارای ویلا هایی متعدد با ویژگی های گوناگون است.
ویلاهایی که در تهراندشت ساخته شده اند متراژ های متفاوتی دارند و برای افراد با بودجه ی کم نیز بسیار مناسب است.
همچنین سبک ساختاری ویلا ها باهم فرق دارند. ویلای فلت، دوبلکس، تریبلکس و … از ویلا های رایج این منطقه اند که طرفداران زیادی دارند.
تهراندشت از مناطق رو به رشد در استان البرز است که در سال های اخیر رضایت خریداران ویلا را به خود جلب کرده است.

سرخاب تهراندشت

در استان البرز مناطق ویلایی بکری دیده می شود که یکی از آنها سرخاب تهراندشت است سرخاب منطقه ای در تهراندشت است که زیبایی و بکر بودن آن دست کمی از کردان ندارد.

سرخاب در فاصله ی نزدیکی به کرج قرار گرفته و برای کسانی که به دنبال خرید ویلا در اطراف کرج هستند سرخاب تاپ ترین منطقه است.

سرخاب تهراندشت در سال های اخیر بسیار مورد توجه تهرانی ها و کرجی ها قرار گرفته چرا که برای مهمانی ها و گذران اوقات فراغت افراد با پیمودن مسافتی کم به ویلای خود می رسند.

همچنین سرخاب بسیار مناسب سرمایه گذاری است و به این دلایل تقاضا برای خرید در این منطقه بسیار افزایش یافته است.

هوای سرخاب منطقه در هر چهار فصل لذت بخش است و این منطقه را دیدنی تر می کند مثل هوای بهاری و شکوفه های درختان و هوای پاییزی و برگ های رنگین درختان که این منظره زیبا برای ساکنین این منطقه منظره ای آشناست.

سعیدآباد تهراندشت

سعیدآباد منطقه ای قدیمی در تهراندشت استان البرز است و در فاصله ای نزدیک به کرج قرار دارد سعیدآباد به دلیل نزدیکی به کردان به سعیدآباد کردان نیز معروف است.

سعیدآباد تهراندشت منطقه ای مناسب برای کسانی است که در کرج و تهران اند و قصد خرید ویلا سعیدآباد کرج را دارند زیرا دسترسی به این منطقه بسیار آسان است و رفت و آمد و در کمترین زمان صورت می گیرد.

سعید آباد منطقه ای ویلایی و سرسبز است که هم برای خرید و هم برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است. بسیاری از مهمانی ها و مراسم ها در این مناطق ویلایی شیک برگزار می شوند.

مسیر دسترسی به این منطقه بسیار آسان است و در هر زمان که بخواهید می توانید در تایمی کمی به ویلای خود در این منطقه برسید.

مناطق اطراف کلان شهر ها معمولا به دور از آلودگی شهری اند و آب های زیرزمینی بسیاری در این مناطق دیده می شود که سعیدآباد نیز جزو همین مناطق است و آب و هوای آن زبانزد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا