سبک زندگینکات خانه‌داری

کاربرد جوش شیرین چیست

من عاشق جوش شیرین هستم و همیشه جعبه های زیادی از آن می خرم. نه به این خاطر که جوش شیرین می تواند همه چیز را تمیز کند ، بلکه می تواند تقریباً همه چیز را تمیزتر کند. در ادامه با املاک آنلاین همراه باشید و این مکان ها را که می توان در آن ها از جوش شیرین استفاده کرد ، در اطراف خانه خود مشاهده کنید و از کاربرد جوش شیرین در خانه داری خود بیشتر لذت ببرید.

رفع بوی بد چاه فاضلاب

شاید آزمایشی که سرکه را روی جوش شیرین می ریزید ، دیده باشید. جوش شیرین می تواند در بو و کارایی فاضلاب های شما تفاوت زیادی ایجاد کند. سعی کنید جوش شیرین را در زیر آب جاری داغ قرار دهید تا فاضلاب تخلیه شود. حتی می توانید جوش شیرین را با آب داغ ترکیب کنید و در فاضلاب بریزید تا تخلیه شود ، این موضوع بزرگترین کاربرد جوش شیرین در خانه داری است.

کاربرد جوش شیرین

تمیز کردن ماشین لباسشویی

احتمالاً برای شما تعجب آور نیست که اضافه کردن جوش شیرین به لباسشویی می تواند به خوشبو سازی و روشن تر شدن لباس ها کمک کند. اما جوش شیرین در ماشین لباسشویی فراتر عمل می کند. جوش شیرین می تواند یک نرم کننده پارچه عالی باشد. یا سعی کنید از جوش شیرین برای لکه های بد بو استفاده کنید. جوش شیرین همچنین برای تمیز کردن ماشین لباسشویی عالی است، پس بهتر است همین حالا دست به کار شوید و کاربرد جوش شیرین در خانه داری را امتحان کنید.

تمیز کردن یخچال

اگر بیشترین کاری که با جوش شیرین در یخچال کرده اید باز کردن جعبه و گذاشتن آن در آنجا بوده است ، ممکن است بهترین مزایای استفاده از جوش شیرین در یخچال را ندانید. جوش شیرین را در انتهای کشوهای یخچال بریزید. از جوش شیرین نیز می توان برای از بین بردن لکه ها در یخچال استفاده کرد.

شستن قابلمه و ماهیتابه

اگر قابلمه و ماهیتابه های خوبی دارید، می خواهید با ملایمت با آن ها رفتار کنید تا خوب بمانند اما از بین بردن لکه های آن  سخت است. از جوش شیرین برای قابلمه های لعابی و مسی استفاده کنید. اگر یک قابلمه لکه دار دارید ، جوش شیرین کار فوق العاده ای در از بین بردن یا به حداقل رساندن لکه ها انجام می دهد. ماهیتابه های تفلون که بوی مواد غذایی که در آن پخته می شوند را جذب می کند نیز می توانند از خیساندن جوش شیرین در آن بهره مند شوند.

چربی زدایی مایکروویو

یکی از پرکاربردترین کاربردهای جوش شیرین در خانه داری تمیز کردن مایکروویو است زیرا چربی و بو را نگه می دارد و به ذرات مواد غذایی می چسبد. علاوه بر این جوش شیرین می تواند لکه های روغنی و  مربوط به گوجه فرنگی را از بین ببرد. جوش شیرین در داخل مایکروویو نیز ایجاد شگفتی می کند و نیازی به نگرانی در مورد مواد شیمیایی باقیمانده نیست.

تمیز کردن فر

جوش شیرین ساده ترین تمیز کننده فر است. جوش شیرین می تواند لکه های سخت را در فر شما حل کند و همچنین بر روی چربی بماند. استفاده از جوش شیرین ساده است. قبل از پخش کردن لایه ای از جوش شیرین در قسمت پایین مطمئن شوید که فر شما کاملاً خنک شده است. با آب روی جوش شیرین اسپری کنید تا مرطوب شود اما اشباع نشود. هر چند ساعت یکبار تکرار کنید و تا زمانی که ذرات مواد غذایی در فر شما شروع به حل شدن کند.

کاربرد جوش شیرین

تمیز کردن ماشین ظرفشویی

ما برای تمیز کردن ظروف خود مبلغ زیادی را صرف شوینده ماشین ظرفشویی می کنیم. جوش شیرین با کمی بوراکس به یک شوینده خانگی ظرفشویی ارزان و بسیار مؤثر تبدیل می کند. علاوه بر این ، افزودن کمی جوش شیرین به چرخه شستشوی ماشین ظرفشویی می تواند به تازه تر کردن دستگاه و از بین بردن چرک و کثیفی داخل آن کمک کند.

از بین بردن بوی بد سطل زباله

جوش شیرین می تواند به جلوگیری از پخش بوی سطل زباله در خانه کمک کند. به آسانی جوش شیرین در کف سطل آشغال یا به طور مستقیم درون کیسه زباله بریزید. جوش شیرین همچنین می تواند تمیز کننده مناسبی برای تمیز کردن سطل زباله باشد و به از بین بردن بو و تازه و تمیز کردن آن کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا