بازارچه ساختمانمعماری و دکوراسیون

راهنمای خرید میز جلو مبلی مدرن

به طور کلی می توان گفت که یکی از اصلی ترین وسایل مورد استفاده در دکوراسیون نشیمن، میز جلو مبلی است. این وسیله بر اساس اندازه و ابعاد مبلمان موجود در نشیمن انتخاب و در نهایت ساخته می شود. معمولا بسیاری از مبلمانی که امروزه در بازار به فروش می رسند خودشان دارای میز جلو مبلی هستند، ولی در بسیاری از مدل ها نیز شما خودتان باید به صورت جداگانه به دنبال میز جلو مبلی مناسب باشید. در این مطلب از املاک آنلاین تصمیم داریم به راهنمای خرید میز جلو مبلی می پردازیم و نکات خرید و جدول قیمت آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

خرید میز جلو مبلی مدرن

معرفی انواع میز جلو مبلی

میزهای جلو مبلی دارای انواع بسیار گسترده ای هستند که می توان آنها را از طبقه بندی های مختلفی مورد بررسی قرار داد. برای مثال بسیاری از میزهای جلومبلی، ساده هستند و در نهایت شاید یک و یا دو کشو نیز داشته باشند. در مقابل، بسیاری دیگر نیز در بازار وجود دارند که خود دارای طبقه های دکوری بوده و میزهای کوچک تری در تعداد یک تا 4 عدد نیز در درون خود دارند. به همین دلیل اگر بخواهیم انواعی کلی از میزهای جلو مبلی بگوییم می توانیم در وهله اول به جنس آنها اشاره کنیم. به طور کلی امروزه در بازار انواع میز جلو مبلی در جنس های ام دی اف، چوب، شیشه، ملامینه، چوب راش، پلی گروپلین، فلز، نئوپان، چوب توسکا، حصیر، سنگ و… تولید می شوند.

در کنار این مسئله برخی از آنها خود دارای شیشه هستند که بر روی سطح آنها قرار می گیرد و سایر مدل ها نیز چنین جزئی را ندارند. علاوه بر این اشکال گوناگونی نیز که برای میزهای جلو مبلی تولید می شوند که معمولا مستطیل، مربع، دایره، بیضی و مثلث هستند.

در نهایت نیز باید به این مسئله اشاره کرد که نوعی میز جلو مبلی در طراحی دکوراسیون داخلی وجود دارد که به آنها اصطلاحا عثمانی می گویند. عثمانی ها دارای سطحی از جنس خود مبلمان است که دارای چیزی شبیه به تشک خواهد بود.

نکات خرید میز جلو مبلی

قطعا در زمان خرید میز جلو مبلی خود باید نکات بسیاری را مد نظر داشته باشید تا با کمک آنها در نهایت بتوانید به خرید درست و مناسبی دست یابید. به طور کلی برای خرید میز جلو مبلی مناسب خود باید سه مسئله و فاکتور اصلی را مد نشر داشته باشید که در ادامه به آنها می پردازیم:

فاکتور اول فرم میز جلو مبلی است. در رابطه با این ویژگی شما باید به نوع مبلمان و همین طور ابعاد خانه و نشیمن خود توجه ویژه داشته باشید. برای مثال اگر فضای نشیمن شما کوچک است باید از خرید میز جلو مبلی دایره ای اجتناب نمایید، چرا که باعث کوچک تر نشان دادن فضای خانه می گردد. توصیه ما برای نشیمنی با ابعاد کوچک استفاده از مبلمانی با میز جلو مبلی مستطیل و یا بیضی است.

خرید میز جلو مبلی مدرن

فاکتور مهم دیگر در رابطه با خرید میز جلو مبلی رنگ محصول است. شما باید حتما به رنگ چوب و یا بدنه مبلمان خود توجه داشته باشید و در نهایت نیز میز جلو مبلی ای را انتخاب نمایید که با آن هماهنگی داشته باشد. توصیه ما این است که برای انتخاب مبلمان و میز جلو مبلی خود در فضاهایی با ابعاد کم از رنگ های روشن تر استفاده نمایید.

فاکتور آخر نیز به ابعاد استاندارد محصول بر می گردد. به طور کلی می توان گفت که سطح میز جلو مبلی باید 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری باشد. میزهای جلو مبلی اگر بخواهند در حالت استاندارد تولید شوند باید چیزی در حدود 40 تا 45 سانتی متر ارتفاع داشته باشند. بنابراین سعی کنید در زمان خرید میز جلو مبلی خود تمامی این مسائل و فاکتورها را مد نظر داشته باشید.

به یاد داشته باشید که کیفیت محصول شما می تواند طول عمر آن را تضمین نماید. بنابراین سعی کنید با در نظر گرفتن بودجه ای مناسب بهترین میز جلو مبلی بر اساس بودجه خود را تهیه نمایید. لازم به ذکر است که امروزه انواع بسیار گسترده و متنوعی از میزهای جلو مبلی در بازار تولید می شوند که دارای فضاهای ذخیره سازی بسیاری بوده و برای خانه هایی با ابعاد کوچک بسیار مناسب خواهند بود. پس خیالتان راحت باشد که با اندکی دقت و هوشمندی می توانید به بهترین میز جلو مبلی دست یابید.

معرفی برندهای مطرح میز جلو مبلی

امروزه برندهای بسیاری به تولید مبلمان و میز جلو مبلی می پردازند که شما با مراجعه به آنها و دقت در خرید خود می توانید به محصولی مناسب دکوراسیون منزلتان دسترسی پیدا کنید. برخی از مطرح ترین این برندها عبارت اند از سهیل، دیزوم، صنعت چوب کیان، فوفل، فرآذین، زیبانو دیزاین، نیک آذین، مدرن چوب، آرا، کارینو، ایکیا، چشمه نور، نیلپر، بالینکو، زیما، اوشن تجارت، ثمین، نظری، برتاریو، لوکس باکس، انتخاب اول، گالری روهام، دکوکام، باب آرت گالری، ایتال فوم، یاتاش، انزا هوم و… .

خرید میز جلو مبلی مدرن

معرفی بورس خرید میز جلو مبلی

علاوه بر آن که امروزه وب سایت های بسیاری به فروش آنلاین میز جلو مبلی می پردازند شما می توانید با مراجعه حضوری به مراکز فروش و بورس خرید میز جلو مبلی به محصول دلخواه خود دست یابید. به همین دلیل نیز توصیه ما آن است که حتما به خیابان های دلاوران، یافت آباد و همین طور حسن آباد سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا