معماریمعماری و دکوراسیون

دکوراسیون حمام مدرن 7 نکته طلایی

مدتی است که اتاق خواب های مستر طرفداران زیادی پیدا کرده اند. وجود یک سرویس بهداشتی و حمام در اتاق مستر می تواند به مراتب راحتی و آسایش بیشتری را برای افراد فراهم آورد. اینکه حریمی شخصی برای افراد شکل بگیرد قطعا امتیازی مثبت به شما می رود. املاک آنلاین در این مطلب تصمیم دارد راه هایی را برای شما بیان کند که با کمک آنها می توانید طراحی حمام مستر خود را بهتر و زیباتر کنید.

اندازه دقیق دکوراسیون حمام تان را ارزیابی کنید

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با طراحی حمام مستر ، اندازه و ابعاد آن است. امروزه حمام های لوکسی در حال رشد هستند که ابعاد بسیار زیادی دارند و خیلی بزرگند تا حدی که ممکن است به نظر عجیب و غریب برسند. شما باید برای حمام مستر خود تمام فضاها را تفکیک کرده و برای هرکدامشان برنامه بریزید. برای مثال ممکن است بخواهید از تلویزیون و یا یک سیستم صوتی در حمامتان استفاده کنید. پس باید تک تک قسمت ها را تعیین کنید.

نکته: معمولا برای حمام مستر از لوله هایی نصب شده بر روی دیوار استقبال زیادی می شود. برای مثال برای شوفاژهای دیواری، رادیاتور و… در این میان شما باید فضای مورد نظر آنها را هم در نظر بگیرید. باید این را هم گفت که این کار می تواند کمک کند که در هزینه هایی که صرف می کنید نیز صرفه جویی شود.

می توانید حمامتان را جمع و جور کنید؟

اگر حماتان فضای کمی دارد و کوچک است باید گفت که هنوز هم می توانید به حمام مستر افسانه ای تان دست یابید. فقط کافی است کمی خلاقانه تر فکر کنید، هم شما و هم طراح!
همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید ما می توانیم با یک فضای خیلی کوچک هم کار خارق العاده ای انجام دهیم. همانطور که مشاهده می کنید ما در این حمام از یک دوش در یک سمت و یک سرویس بهداشتی در سمت دیگر استفاده کرده ایم . علاوه بر این بازتابی که از آینه به چشم می خورد می تواند باعث بزرگ تر دیده شدن فضا شود.

فضای کافی برای حمام کردن ایجاد کنید.

ممکن است در طراحی حمام مستر خود فضایی کافی برای حمام کردن نداشته باشید. در این صورت وجود یک فضای کوچک در وان حمام می تواند راهگشا باشد. برای رسیدن به یک وان با ابعاد استاندارد احتیاج به فضای خیلی بزرگ و خارق العاده ای ندارید.

نکته: شما می توانید مثل این تصویر از یک دیوار شیشه ای استفاده کنید تا آب دوش به اطراف پرتاب نشود.اگر دوش را مستقیما بر روی دیوار و به صورت توکار نصب کرده اید حتما از استحکام آن و البته سوپاپ های مطمئن آن خاطر جمع شوید.

یک دوش خالی برای حمام های کوچک تدارک ببینید.

اگر فضای حمام شما آنقدر کوچک است که حتی به داشتن وان فکر هم نمی کنید می توانید از یک دوش ساده و خالی استفاده کنید.

نکته: برای حمام های کوچک، انتخاب یک کاشی مناسب خیلی مهم است!

وان های غیر معمول را امتحان کنید.

یک راه دیگری که می توانید جلوی پایتان قرار دهیم آن است که به سراغ وان هایی با شکل و شمایل غیر معمول بروید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید داشتن چنین وانی می تواند در استفاده درست و بجا از فضای حمام به شما کمک کند. در چنین وانی شما می توانید به راحتی در آب غوطه ور شوید!

طراحی حمام خود را مطابق با فضا پیش ببرید.

یک حمام درست احتیاج به شیر آب سرد و گر، دوش، سینک ( روشویی) و یک سرویس بهداشتی دارد. اگر فضای حمام مستر شما کم است می توانید در انتخاب هر کدام از این وسایل تغییراتی ایجاد نمایید. منظورمان این است که مثلا می توانید از توالت دیواری، دوش توکار و… استفاده نمایید. این کار به شما کمک می کند که فضای باقی مانده را به حداکثر برسانید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید نتیجه این کارها خیلی بهتر از چیزی است که فکرش را می کنید.

فضاهای ذخیره سازی هوشمندانه را فراموش نکنید.

شما می توانید از فضاهای حمام خود بیشتری استفاده ها را ببرید. برای مثال شما می توانید با استفاده از کابینت هایی در حمام خود کار را تمام کنید. این کابینت ها علاوه بر فضایی که در درون خود دارند می توانند با آینه پوشیده شوند تا چند کاربرد به همراه داشته باشند. شما می توانید این کابینت ها را بر روی دیوار نصب کنیدو و در عین حال به همانگی کاشی ها با کابینت ها نیز دقت نمایید.

نکته: شما می توانید به کابینت های توکار هم فکر کنید. با این کار انگار که کابینت ها جزئی از خود دیوار هستند.

علاوه بر این شما می توانید یک شلف کوچک نیز تهیه کنید و یا حتی در کنار دیواره های حمام یک قفسه قرار دهید. این کار می تواند به شما کمک کند که از تک تک فضاهای حمام مستر خود بهترین استفاده را داشته باشید.

پیشنهاد ما این است که به سراغ گزینه های سفارشی بروید تا بتوانید دقیقا ابعادی متناسب با فضای مورد نظر حمام خودتان تهیه نمایید. در این حالت با کمک کالاهای سفارشی شما می توانید به حداکثر فضا و ذخیره سازی نیز دست یابید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا