بازار مسکن

قیمت خرید خانه در دبی به پول ایران 2023

خرید خانه در دبی جدا از امکان زندگی در این شهر بسیار لوکس، مزایای مثبت بسیاری را برای شما به همراه خواهد آورد که در ادامه این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

بسیاری از افراد فارغ از مکان زندگی و بیشتر به دلیل امور کاری و بیزینس، دبی را انتخاب می کنند. به جز ویزای اقامت، شما می توانید با خرید خانه در دبی ، سرمایه خود را به شهری امن منتقل نمایید و با فعالیت در دبی سود سرشاری را بدست آورید. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان تصمیم به مهاجرت به دبی را می گیرند همراه مجله املاک آنلاین تا آخر باشید.

خرید خانه در دبی با شرایط ویژه

آپارتمانهای سر به فلک کشیده موجود در دبی، همان مقاصدی هستند که بسیاری از مردم را در سراسر دنیا ترغیب می کنند تا برای خرید خانه در دبی در این شهر اقدام نمایند. شهر دبی به دلیل کاهش چشمگیر جرایم و جنایات و رشد سریع اقتصادی به یکی از محبوب ترین مقصد ها برای سرمایه گذاری تبدیل شده است. در قدم اول برای خرید آپارتمان در دبی شما می بایست مناطق مجاز را توسط افراد خارجی را بیابید. سپس به دنبال منطقه ها یا خیابان هایی باشید که جزء بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای سکونت هستند.

اغلب مناطقی که در دبی مشهور تر بوده و اکثریت افراد ترجیح می دهند که در آنجا آپارتمانی را خریداری کنند، هم قیمت بالاتری دارند و هم برای زندگی و رفت و آمد آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی مناسب تر هستند. از آنجایکه دبی، شهر برترین ها است ، پیدا کردنِ مناطق مطلوب برای زندگی در آن ، چندان زمان بر و دشوار نیست. در عین حال ، اگر به هر دلیلی زمان و امکان بررسی مناطق مناسب برای خرید خانه در امارات را نداشته باشید، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین گزینه را بیابید.

خرید خانه در دبی

قیمت خانه در دبی به پول ایران چقدر است؟

بسیاری بدنبال قیمت خانه در دبی به پول ایران هستند. با نوسانات ساعتی قیمت دلار و درهم در بازار ایران، عملاً ارائه قیمت خانه در دبی به پول ایران کاری بیهوده است.

منطقی ترین راه این است که شما قیمت آپارتمان را به درهم بگیرید و خودتان با توجه به قیمت لحظه ای درهم حساب کنید.

شرایط خرید خانه در دبی چیست ؟

زندگی در دبی با داشتن شرایط و قوانین خاص خود ، یکی از آسان ترین راه ها برای اخذ ویزای شهروندی کشور امارات است که امکان زندگی در یکی از لوکس ترین شهرهای جهان را در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر قصد خرید خانه در دبی را دارید باید بدانید که همانند ایران، برخی خانه های این شهر بسیار گران و برخی دیگر از جمله خانه هایی با قیمت های متوسط قرار می گیرند.

برای خرید خانه در دبی شما ملزم هستید تا دست کم 1 میلیون درهم را هزینه کنید ، تا بتوانید پس از آن ویزای شهروندی کشور امارات را دریافت کنید. شما می توانید با ارائه مدارک ملک تملک شده ویزای خود را تمدید نمایید. لازم به ذکر است که با خرید خانه در دبی به ارزش بالاتر از ده میلیون درهم ، می توانید ویزای بلند مدت 10 ساله را دریافت نمایید.

شرایط خرید خانه در دبی

باید توجه داشته باشید که حتی در صورت خرید خانه در دبی، شما امکان گرفتن تابعیت کشور امارات را نداشته و تنها می توانید ویزای 2 ساله قابل تمدید را دریافت کنید. لازم به ذکر است که بر خلاف روال عادی بقیه کشورها برای دریافت شهروندی هنگام خرید خانه در دبی ، مراحل شهروندی باید جداگانه بعد از آن انجام شود.

قوانین و شرایط اقامت دبی با خرید ملک دائما در حال تغییر و به روز رسانی است ، به طوری که دولت امارات در نظر دارد ویزای 2 ساله را به 5 ساله افزایش دهد که به احتمال زیاد آینده نزدیک اجرایی می گردد.

همه چی در رابطه با : اقامت دبی با خرید ملک
همچنین، بعد از خرید خانه در دبی اگر قصد کار در این شهر را دارید باید ویزای مربوطه را دریافت نمایید و دانستن این نکته ضروریست که معامله مسکن، منجر به اخذ مجوز کار دبی نمی شود.

هنگامی که خانه ای در دبی می خرید باید دست کم هر سیصد و شصت روز یکبار وارد این کشور شوید تا ویزایتان باطل نشود.

مزایای سرمایه گذاری در بازار املاک دبی

اطلاعات از مزیت های سرمایه گذاری در املاک دبی شاید به شما کمک کند شکِ موجود خود برای خرید خانه در دبی را تغییر دهید و به سمت تصمیم گیری مصمم متمایل شوید.

  • رشد اقتصادی بالای 20 درصدی دبی
  • توریستی ترین شهر جهان
  • ساخت و سازهای فزاینده و رو به رشد
  • امکانات لوکس زندگی
  • مشهور و بین المللی بودن دبی
  • بالا بودن امنیت مالی و سرمایه گذاری
  • قانون و مقررات
  • پایین بودن آمار جرم و جنایت دبی
  • فقدان روند پیچیده اداری و دولتی
  • نزدیکی دبی به به ایران و پایین بودن هزینه رفت و آمد
  • مشاورين ما ٢٤ ساعته شبانه روز آماده پاسخگويى به شما هستند
خرید خانه در دبی

قیمت خانه در دبی به تومان

قیمت خانه دبی به موقعیت ملک ، متراژ و دید آن بستگی دارد ولی فکر قیمت کمتر از 150 هزار دلار را از سر خود خارج کنید.

قبل از خرید خانه در دبی خود را آماده شنیدن قیمت های نجومی آن کنید که بطور مثال در نخل جمیرا و امارات هیلز به 100 میلیون دلار هم می رسند. متوسط قیمت خانه دبی 2 خوابه حدودا 500 هزار دلار است.

قیمت آپارتمان در دبی به پول ایران

برای بررسی قیمت آپارتمان در دبی، ابتدا می بایست منطقه را بر طبق بودجه ای که دارید انتخاب نمایید.

مناطقی مانند پالم جمیرا دبی، داون تاون، دبی مارینا و خیابان جمیرا قیمت بالایی دارند و قیمت آپارتمان یک خوابه در آنها از 1 میلیون و 300 هزار درهم شروع میشود.

برخی از مناطق دبی جزء مناطق متوسط دبی از نظر قیمت آپارتمان در دبی بحساب می آید. جمیرا لیک تاورز، گرینز، بیزینس بی، قیمت های متوسطی دارند و قیمت آپارتمان یک خوابه در آنها از 700 هزار درهم شروع میشود.

اگر بدنبال پایین ترین قیمت آپارتمان در دبی هستید، مناطق اینترنشال سیتی، سیلیکون اویسیس، دیسکاوری گاردنز، ارجان و ماجان از گزینه های پیش روی شماست. قیمت آپارتمان یک خوابه در این مناطق از 400 هزار درهم شروع میشود.

برای خرید خانه در دبی باید چه مراحلی طی شود؟

ابتدا لازم به ذکر است که اعلام کنیم کمک گرفتن و دریافت مشاوره از یک مرکز معتبر و دارای سالها تجربه به شما کمک می کند تا طی کردن مسیر دریافت سند و اخذ تابعیت نیازمند دانستن انواع و اقسام قوانین مربوطه نباشید و بتوانید خانه یا ملک مورد نظر را فارغ از نوع آپارتمان یا ویلایی، به راحتی تهیه نمایید.

یک مشاور بین المللی شما را یاری می کند تا بهترین خرید خود را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید، تجربه نمایید. ما در شرکت توسعه املاک و مستغلات زِن گروپ مشاور خرید خانه در دبی رویایی شما خواهیم بود.

برای گذراندن قانونی و صحیح مراحل خرید خانه در دبی ، ابتدا باید پروسه خرید و فروش را از طریق آژانسهای خرید خانه یا شرکت های ساختمانی معتبر انجام دهید. وقتی خانه مورد نظر را یافتید برای اولین گام خرید باید یک توافق نامه امضا کنید که MOU نام دارد. پس از آن شما به عنوان خریدار مبلغی را به عنوان ودیعه به فروشنده نزد شرکت املاک قرار می دهید.

برای انتقال مالکیت شما باید گواهی عدم شکایت NOC که با حضور شما و فروشنده در دفتر شرکت سازنده پروژه درخواست و صادر گردیده نیز ارائه گردد.

برخی خانه ها وجود دارند که مالکیت مطلق دارند و اینگونه املاک فقط به افرادی که تبعه کشور امارات و کشورهای خلیج هستند مالکیت داده می شود. شما باید به عنوان خریدار فقط مناطقی که خارجی ها حق خرید خانه در دبی دارند، خانه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بعد از آنکه قراردادی بین شما و فروشنده امضا میشود باید کلیه مفاد داخل آن به طور دقیق اجرا شود. برخی شرایط خاص نیز وجود دارند که زمان خرید خانه در دبی باید در نظر گرفته شوند تا مشکلی برای ثبت سند در اداره املاک و اراضی دبی به وجود نیاید.

همچنین در صورتی که بخواهید با خرید خانه در دبی برای تمام اعضاء خانواده خود شهروندی دریافت نمایید، خانه مورد نظر باید از لحاظ متراژ ، برای سکونت کل افراد خانواده به اندازه کافی بزرگ، جادار و مناسب باشد. زمان انتقال سند به نام شما، حتما باید مراحل لازم را برای دریافت سند در اداره اراضی دبی را طی نمایید.

مدارکی لازم برای دریافت سند

  • یک کپی از ویزا که این ویزا می تواند توریستی باشد.
  • گواهی ازدواج برای آن دسته از افرادی که قصد دریافت مالکیت شراکتی بین زن و شوهر دارند.
  • کپی پاسپورت
  • گواهی عدم اعتراض از شرکت سازنده
  • توافق نامه امضا شده بین خریدار و فروشنده

البته برخی مدارک دیگر نیز وجود دارند که بسته به شرایط یا روند خرید خانه در دبی درخواست خواهند شد که شما ملزم هستید آنها را ارائه نمایید. بعد از طی روند قانونی و اصولی، شما صاحب خانه خواهید شد و می توانید اقامتی جدید و لذت بخش به همراه سرمایه گذاری امن را تجربه نمایید.

خرید خانه در دبی

بازار داغ فروش خانه دبی

نقد شوندگی سرمایه ، یکی از فاکتور های مهم سرمایه گذاریست. بازار فروش خانه در دبی همانند بازار خرید آن بسیار پر رونق و پر بازده است. رشد بالای سالیانه قیمت خانه در دبی ، بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ و کوچک جهانی را به دبی کشانده است. بندرت اتفاق می افتد که خانه ای به قیمت واقعی بازار بیشتر از 1 ماه برای فروش بماند که این خود نشان دهنده حجم بالای خرید و فروش خانه در دبی را نشان می دهد.

شرکت های سازنده ملک در دبی

شرکت های مختلفی در شهر دبی کشور امارات حضور دارند که با ساخت و راه اندازی پروژه های ساختمانی مختلف، به بسیاری از علاقه مندان خرید خانه در دبی کمک می کنند تا بدون دردسر های مرتبط با پرداخت هزینه گزاف، مراحل پیچیده تغییر مالکیت و غیره سرمایه گذاری مطمئنی را تجربه کنند که البته، این تنها مزیت ِاین شرکت های بزرگ نیست ولی می توان گفت که یکی از مهم ترین ِآنها به شمار می آید.

علاوه بر این، برای خرید خانه در دبی شما باید اطلاعاتی از محله ها و مناطق مختلف این شهر داشته باشید. برخی محله های دبی به طور انحصاری و خاص محل زندگی افراد اماراتی است و امکان خریددر این مناطق برای افراد خارجی میسر نیست.

با شناخت مناطق یا محله های گروه دوم می توانید تجربه ای لذت بخش از مهاجرت به امارات و ساکن شدن در شهر دبی داشته باشید.

عمده تمرکز ما در این مطلب بر روی این موضوع است که شما را با شرکت های املاک و مستغلات مختلف که در دبی پروژه های ساختمانی متعددی را ساخته و یا در حال ساخت دارند بیشتر آشنا کنیم.

معرفی و بیوگرافی شرکت اعمار دبی

خرید خانه در دبی با شرکت اعمار برای بسیاری از ایرانیان و غیر- ایرانیان لذت بخش و همواره با سود سرشاری همراه بوده و هست. این شرکت ِاملاک و مستغلات دارای بیشینه ی بسیار زیاد در زمینه ساخت و ارائه املاک با بهترین امکانات در سطح جهانی است. شرکت اعمار یک هلدینگ به حساب می آید که ایده های مهندسی ساختمانی را در سطوح مختلف پیاده سازی می کند و در تلاش است تا با ارائه شیوه ای نوین در ساخت ِساختمان ها و بنا های مسکونی و تجاری، سلیقه مشتریان خود را تغییر دهد و به بهتر شدن سطح زندگی در دبی،کمک شایانی کند.

تولد شرکت اعمار به سال 1997 برمی گردد، هنگامی که بنیان گذاری این شرکت فقط با سرمایه 1 میلیارد درهم شروع شد. این شرکت بعد از کسب بیشترین توجه و موفقیت در زمینه ساخت املاک و مستغلات، به کشور های دیگری نظیر هند، عربستان، عراق، پاکستان، ترکیه و مصر و غیره نیز راه یافت تا در این کشور ها نیز به ساخت پروژه های متعدد و تغییر بافت و ساختار ساختمان ها با پروژه های جدید و نوین کمک کند.

اما در دبی، یکی از مشهور ترین پروژه های شرکت عمار برج خلیفه در منطقه داون تاون دبی است که تقریبا همه افراد (حتی آن دسته از کسانی که به دبی اصلا سفر نکرده و تنها تصاویر مربوط به این شهر را دیده اند) این برج را بعنوان بلند ترین برج دنیا به خوبی می شناسند. بلند ترین برج های دبی توسط شرکت اعمار ساخته می شود و به همین جهت، خرید خانه در دبی از پروژه های شرکت اعمار یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در بخش خرید املاک و مستغلات دبی محسوب می شود.

کلیه پروژه های انجام شده توسط این شرکت اعم از رفاهی، عمرانی، مسکونی و غیره همگی با بهترین امکانات رفاهی ساخته شده و همه ی آنها با موفقیت و اقبال عمومی مواجه شده اند.

محمد العبار بنیانگذار اصلی و رئیس هیئت مدیره این شرکت بوده و به گفته خود وی، شرکت اعمار در تلاش است تا یکی از مهم ترین شرکت های جهان در کلیه‌ی پروژه های ساختمانی به شمار آید.

تعدادِ کارکنان آن نیز بیشتر از ده هزار نفر می باشد. همچنین شرکت اعمار به دلیل دستاورد های بزرگ خود، مفتخر به دریافت جوایز متعدد بین المللی شده است. درآمد شرکت اعمار در حال حاضر چیزی در حدود 3.3 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

مهم ترین مزیت و امتیاز شرکت اعمار، به کارگیری اصول و قوانین مهم و تاثیر گذار در تمامی حوزه ها اعم از طراحی و اجرا و ارتقا آنها با به روز ترینِ امکانات و استاندارد های جهانی است. این شرکت به جز موارد ذکر شده برای ساخت و اجرای پروژه های مربوط به مراکز آموزشی، درمانی، مراکز نگهداری از کودکان یا سالمندان، رستوران ها و کلیه فضاهای غذاخوری و غیره سرمایه گذاری و تخصیص بودجه های لازم را در دستور کار خود قرار داده است.

خرید خانه در دبی

معرفی و بیوگرافی شرکت نخیل دبی برای خرید خانه در دبی

برای خرید خانه در دبی، شرکت های متعددی وجود دارند که می توانید به آنها اعتماد کنید که یکی از مهم ترین، خوش نام ترین و معروف ترین آنها شرکت نخیل می باشد. این شرکت دولتی بوده و در زمینه توسعه املاک، رزومه ی بسیار درخشانی دارد.

این شرکت، در زمینه ی ساختِ بناهای اداری، تجاری، مسکونی، برج ها و ساختمان های اصطلاحا آسمان خراش، مراکز خرید و تفریحی، هتل ها و مراکز رفاهی سابقه بلند بالا و درخشانی دارد.

شرکت نخیل بعنوان یکی از بهترین و بزرگترین سازدندگان املاک و مستغلات در دبی، در سال 1990 شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر به جز امارات متحده عربی در 78 کشور دیگر نیز فعالیت دارد که توانسته با توسعه پروژه های ساختمانی و مجتمع های متعدد در این کشور ها با تنوع ِکاربری، تجربه ی نوینی را فراهم آورد و تا به امروز در آنها بسیار موفق باشد. شرکت نخیل، توسط علی رشید احود لوته بنیان نهاده شد که او به جز سِمت بنیانگذاری به عنوان مدیر عامل شرکت نخیل نیز در این مجموعه مشغول به فعالیت می باشد.

برخی پروژه های مشهور و معروف توسط این شرکت در دبی احداث شده اند که مهمترین آنها پروژه نخل جبل علی ، نخل جمیرا، جزایر جمیرا و جمیرا پارک هستند. اگر پروژه ی مشهور پالم جمیرا را در اینترنت جستجو کنید بجز تصاویر زیبا و دلفریب آن، به حقایق جالبی در مورد این ابر پروژه به عنوان یکی از عجایب هشتگانه ساخت بشر دست خواهید یافت که بسیاری از مردم در سراسر دنیا را هر ساله برای دیدن خود به دبی می کشاند.

نخل جمیرا، یکی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری امارات به حساب می آید؛ بنابراین به نظر شما شرکتی که می تواند چنین پروژه های فوق العاده زیبا و موفق خلق کند، برای خرید خانه در دبی تا چه حد می تواند قابل اعتماد و محبوب باشد؟

این شرکت همواره پروژه های متعددی را در حال ساخت یا در حال ساخت برای ارائه به سرمایه گذاران خود دارد و به همین جهت یکی از اولین گزینه های سرمایه گذاران به شمار می آید. برای آن دسته از کسانی که قصد سرمایه گذاری در دبی را دارند، سرمایه گذاری در ویلا ها ، آپارتمان ها ، تاون هاوس ها و زمین های شرکت نخیل تجربه ی پر سود ومنحصر بفرد است.

پروژه های شرکت نخیل در بسیاری از مناطق خاص دبی نظیر پالم جمیرا، پالم جبل علی، جرایر جمیرا، دبی اینترنشنال سیتی، دیسکاوری گاردن، جمیرا پارک ، الفرجان و غیره قرار دارند که هریک در نوع خود مناطقی بسیار لوکس و رو به رشد و پیشرفت هستند.

معرفی و بیوگرافی شرکت مراس دبی

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم دبی)، صاحب و بنیان گذار اصلی شرکت مراس دبی است. دید بالای شیخ محمد بن راشد آل مکتوم باعث گردیده است که سرمایه گذاری در پروژه های این شرکت با دریافت سود با بازده بالا در کلیه پروژه های سود آور این شرکت در سال های اخیر توام باشد . این شرکت از زمان روی کار آمدن با توجه عمومی مردمِ امارات رو برو شده است و توانسته با استقبال عمومی و رشد اقتصادی قابل توجهی مواجه شود.

البته هدف اصلی شرکت مراس، به جز بخش ساختمانی، افزایش پیشرفت های چشمگیر در زمینه های صنعتی و اقتصادی می باشد. بنابراین این شرکت را می توان یک هلدینگ ِچند منظوره و دارای پروژه های مختلف در کلیه زمینه ها دانست.

طرح های مختلف شرکت مراس در زمینه املاک و مستغلات باعث شده است تا صاحبان این شرکت و مشتریان ِآنها بتوانند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری بر روی حوزه های تفریحات و سرگرمی، توریسم، ملک و مستغلات و غیره تجربه ی موفقی داشته باشند.

حضورِ این زیر مجموعه ها به هلدینگ مراس کمک کرده است تا با سرمایه گذاری و پیشرفت در حوزه املاک، کلیه متخصصان خبره را جذب نموده و بدین شیوه تحولی نو در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی و فروش آنها به مهاجران یا علاقه مندان به سرمایه گذاری در دبی ایجاد نماید.

شرکت مراس با بیش از 20 سال سابقه کاری در تمامی حوزه های توسعه شهر دبی و شهرداری ِآن، دارای تجربیات موفق کاری و کارنامه بسیار موفقی می باشد. این شرکت پروژه های موفق متعددی را به سرانجام رسانده است و در حال حاضر نیز مجریبسیاری از پروژه های عظیم و بزرگ متعددی در شهر دبی می باشد که من باب مثال پروژه ساحل جی بی آر دبی یکی از پروژه هایی است که توسط این هلدینگ انجام شده است.

مناطقی که شرکت مراس برای ارائه امکان خرید خانه در دبی و سرمایه گذاری در نظر میگیرد با یکدیگر متفاوت هستند، اما غالبا این پروژه ها در مناطقی مانند خلیج جمیرا، جبل علی هیلز، بندر لامر و غیره گسترده هستند.

معرفی و بیوگرافی شرکت ایملک دبی برای خرید خانه در دبی

یکی از بزرگترین هلدینگ ها در سطح جهان و به طور خاص دبی، شرکت ایملک می باشد. این شرکت، جزء بزرگترین شرکت های خصوصی ساختمانی است که امروزه بسیاری از سرمایه گذاران خرید خانه در دبی را از سراسر جهان به سوی خود می کشاند. تمرکز عمده ی شرکت داماک بر روی ساختمان سازی به شیوه ای نوین و خلاقانه است تا بتواند مجموعه ای از سازه های آپاراتمانی و ویلایی را برای بهره وری بهتر و بیشتر طراحی کرده و پیاده سازی نماید.

شرکت ایملک از سال 2002 تا به امروز فعالیت جدی خود را در زمینه ساختمان سازی پیگیری کرده است و تا امروز توانسته است به موفقیت های چشمگیری در این زمینه دست یابد. به همین روی، خرید خانه در دبی به واسطه شرکت ایملک برای اکثریت مشتریان این شرکت، یم تجربه کاملا موفق و با سود بالا بوده است. واحد هایی که در این مجموعه ساخته و ارائه شده اند در ابتدا 12 هزار مورد بوده و سپس به تعداد شان افزوده شده است. برخی از این واحد ها به طور مشخص و خاص مسکونی بوده و مابقی به عنوان مراکز ِتفریحی، اقامتی (مانند هتل ها) به بهره برداری رسیده اند.

خرید خانه در دبی

امروزه داماک، توانسته است بیشتر از 40 هزار واحد ِساختمانی را به مشتریان خود به طور موفق تحویل دهد و به این واسطه تحولی نو در زمینه ساختمان سازی و مستغلات در دبی پدید آورد.

این هلندیگ در تلاش است تا ارتباط بهتر و پویا تری با مشتریان خود برقرار کرده و پروژه های موفقی را نیز به سرانجام برساند. از جمله این پروژه ها می توان به قصر ها و خانه های ویلایی باشکوه، شهرک ها، خانه های آپارتمانی لوکس، و غیره اشاره کرد که البته خدمات شرکت داماک به همینجا ختم نمی شود.

شما می توانید با خرید از شرکت داماک، وامهایی با بهره کم برای خرید خانه در دبی از این شرکت دریافت کنید که این خدمات، توسط کمتر شرکت یا هلدینگ ِفعالی در زمینه ساختمان سازی و گسترش پروژه های ساختمانی به مشتریان خود اعطا می شود. اما شما می توانیدبا خرید در پروژه های این شرکت، با دریافت وام های کم بهره در کنار شرایط آسان پرداخت را تجربه کنید و از بودجه ای که در اختیار دارید به نحو احسنت در جهت سرمایه گذاری موفق بهره مند شوید.

برای خرید خانه در دبی، انتخاب های زیادی پیش روی شماست. با توجه به اینکه مالیات بر درآمد در این کشور صفر درصد، در نظر گرفته می شود و امکانات رفاهی در آن رو به پیشرفت است، پس خرید ملک در آن یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای خرج کردن بودجه ی خود و افزایش سرمایه تان و آینده نگری برای زندگی آسان تر فرزندانتان داشته باشید. خرید خانه در دبی مانند همه شهر های دنیا یکسری مراحل قانونی دارد که باید به کمک یک مشاور آشنا به قوانین برای آن اقدام نمایید.

شرکت ها و هلدینگ های داماک، نخیل، مراس، اعمار و غیره از جمله شرکت هایی هستند که یه شما این امکان را می دهند که در امر خرید خانه در دبی و دستیابی به آرزو هایتان با خاطری امن سرمایه گذاری کنید.

مناطق مشهور دبی برای خرید خانه

بسیاری از مناطق مشهور در دبی مانند ساحل جمیرا ، پالم جمیرا ، داون تاون ، دبی مارینا ، جی بی آر ، بندر د لا مر ، دبی هاربر ، ساحل اعمار و جمیرا لیک تاورز جزء مواردی هستند که هم آپارتمان های لوکسی دارند و هم برای خرید آپارتمان در دبی، واحد های مدرن و منحصر به فردی را ارائه می دهند. چشم انداز های خیره کننده این آپارتمان ها و دسترسی به امکانات مختلف به همراه آرامش و عدم وجود سر و صدا یا شلوغی غیر قابل تحمل از دیگر ویژگی های مناطق نامبرده و سایر مناطق برتر در دبی برای خرید یک آپارتمان است.

مزیت خرید آپارتمان در دبی

هر آپارتمان به دلیل گذر زمان و شرایط دچار مشکلاتی می شود که تعمیر و رفع مشکلات کاملا بدیهی است. برای اینکه تعمیرات و بازسازی کمتری برای آپارتمانی که می خرید بپردازید ، همواره پیشنهاد می شود تا به سراغ خرید آپارتمان در دبی بروید.

با توجه به حضور ساکنان زیاد در یک برج ، هزینه ها بین اعضا تقسیم بندی شده و شما مجبور نخواهید بود تا از صفر تا صد هزینه تعمیر و نگهداری ملک خود را شخصا بپردازید. از سویی دیگر ، بسیاری از برج ها در دبی با بهترین و لوکس ترین امکاناتی ساخته می شود که اگر شما خودتان بخواهید که آن امکانات را برای ملک شخصیتان مهیا کنید باید هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید.

قیمت خانه در دبی با مشاوره تخصصی

قیمت آپارتمان در دبی مانند ایران متغیر است و بستگی به متراژ آپارتمان ، تعداد اتاق ها ، امکانات و موقعیت جغرافیایی آنها دارد. مسلما هرچه موقعیت آپارتمان از نظر منطقه ای بهتر باشد ، تعداد اتاق خواب های بیشتر و امکانات لوکس بیشتری داشته باشد ، قیمت خرید آن نیز افزایش خواهد داشت.

قیمت آپارتمان کنار دریا یا با دید دریا

پروژه هایی که در کنار دریا و یا با دید دریا هستند ، از قیمتهای به مراتب بالاتری برخوردار هستند. مناطق پالم جمیرا ، داون تاون ، دبی هاربر و دبی مارینا به ترتیب گرانترین مناطقی هستند که آپارتمان های بسیار گران قیمت و لوکس را در خود جای داده اند.

آپارتمان ها در دبی از 50 متر به بالا متراژ دارند. بسته به اینکه تعداد افراد خانواده چند نفر باشد، شما ملزم هستید تا خانه ای مناسب را تهیه کنید ؛ به بیانی دیگر یکی از شروط خرید آپارتمان در دبی برای دریافت اقامت برای تمام اعضاء خانواده این است که اندازه و شرایط خانه برای زندگی افراد یک خانوار مناسب باشد و بسیار کوچک یا محدود نباشد.

هزینه شارژ انواع آپارتمان د دبی

اکثر واحد های موجود در آپارتمان های دبی شامل استودیو فلت، تک خوابه، دو خوابه، سه خوابه یا بیشتر هستند. اگرچه شارژ سالیانه آپارتمان ها در مقایسه با ویلاها به نسبت مساحت آنها به مراتب بیشتر و بالاتر است ولی همچنان تقاضای خرید آپارتمان به دلیل امکانات و تجهیزات بسیار وسیع در برج های مسکونی از خرید ویلا در دبی بالاتر است.

آیا دبی برای خرید آپارتمان گزینه مناسبی به حساب می آید؟
دبی یکی از بهترین مقاصد برای خرید آپارتمان محسوب می شود، چرا که اکثریت آپارتمان های موجود در آن نوساز بوده و از امکانات لازم برخوردار هستند. بنابراین هر زمان که برای خرید آپارتمان در دبی اقدام کنید می توانید مطمئن باشید که یک گزینه خوب و مدرن نصیبتان خواهد شد. آپارتمان های دبی اغلب گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری هستند و بیشتر از هشتاد درصد خریداران به این منظور خرید آپارتمان دبی را ترجیح می دهند.

قیمت خانه در جمیرا دبی

خیابان جمیرا دبی یکی از معروف ترین خیابان های دبی از قدیم است که در موازات اتوبان شیخ زاید در حاشیه خلیج فارس از بندر دلا مر تا دبی مارینا کشیده است. بیشتر ساکنان جمیرا دبی را افراد بومی اماراتی تشکیل داده اند که در امتداد این خیابان در ویلا ها زندگی می کنند.

در جمیرا دبی تعداد زیادی از مراکز خرید و هتل های لوکس را میتوان یافت. بجز پروژه دلا مر و مدینه جمیرا، خرید ملک و زمین برای افراد خارجی مجاز نیست و تنها افراد بومی اماراتی و ملیت های عرب کشورهای خلیج فارس می توانند در این قسمت ملک بخرند.

پروژه بندر دلا مر که توسط شرکت مراس که صاحب آن حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم است در ابتدای خیابان جمیرا دبی ساخته شده است که قیمت خانه های یک خوابه آپارتمانی آن از 348 هزار دلار شروع می شود.

پروژه مدینه جمیرا که توسط شرکت معروف دبی هلدینگ ساخته می شود از دیگر پروژه های خیابان جمیرا دبی است که روبروی مرکز خرید و هتل مدینه جمیرا ساخته شده است. قیمت خانه های یک خوابه آپارتمانی آن از 403 هزار دلار شروع می شود.

بطور کلی بدلیل موقعیت قرارگیری این منطقه در خط ساحلی دریا ولوکس بودن آن، قیمت خانه در جمیرا دبی بالاست.

بهترین سایت خرید خانه در دبی

در دبی به سوئیت، استودیو فلت می گویند. قیمت های کمتر این سوئیت ها در مقایسه با آپارتمان های یک خوابه همواره باعث تقاضای بالای این مدل از آپارتمان ها بوده است. قیمت سوئیت در دبی با کمتر بودن نسبت متراژ آنها پایین تر بوده ولی باید این نکته را هم بدانید که ویوهای خوب یک برج را همیشه واحدهای بزرگ آن دارند و نمیتوانید با خرید یک سوئیت، بهترین دید را از آن برج به دریا یا مثلاً برج خلیفه داشته باشید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا