بازار مسکن

بهترین منطقه کردان کجاست؟

دانستن اینکه بهترین منطقه کردان کجاست؟ به شما کمک می کند تا اگر قصد خرید ویلا در این منطقه را دارید با ذهنیت کامل نسبت به این منطقه اقدام به خرید کنید و اگر قصد تفریح دارید بهترین منطقه های تفریحی را بشناسید.

کردان از مناطق خوش آب و هوا و سرسبز استان البرز است که نزدیکترین منطقه ویلایی بکر در حومه تهران نیز محسوب می شود که در بین تهرانی ها بسیار پر طرفدار است.

ایملک در این مقاله قصد دارد تا شما را با بهترین منطقه کردان آشنا کند لطفا تا پایان همراه ما باشید و در انتها هر سوالی دارید مطرح کنید و اگر پیشنهادی هم دارید برای ما بنویسید.

بهترین جای کردان کجاست؟

کردان تاریخچه طولانی دارد و منطقه ای جدید و تازه ساخت نیست به همین خاطر از بسیاری از امکانات برخوردار است ولی هنوز خیلی ها از بهترین مناطق کردان بی اطلاع اند و حتی نمی دانند همچین مناطق بکری در کرج وجود دارد.

اغشت کردان

اغشت، بهترین منطقه کردان در اطراف پایتخت است که به دلیل جاذبه هایی که دارد بسیار دیدنی است این منطقه زیبا سرگذشت طولانی دارد و تاریخچه آن بسیار خواندنی است.

اغشت از تاپ ترین مناطق ویلایی کردان است که به دلیل مناظر زیبا و سرسبز و بکری که دارد ویو بسیار خوبی را ایجاد کرده و مناسب برای خرید ویلا کردان کرج است به همین دلایل دیگر قابل مقایسه با مناطق ویلایی شمالی نیست و نیست به آنها برتری دارد.

قلعه اغشت از دیدنی های کردان است که به دلیل زیبایی آن افراد بسیاری به دیدن این قلعه می روند البته این ملک شخصی است ولی به دلیل خالی بودن آن افراد ترغیب شده اند تا به دیدن آن بروند.

منابع آبی کافی، امکانات رفاهی، قیمت مناسب ویلا و… از ویژگی های اغشت کردان است که توصیه می شود برای خرید ویلا در کردان حتما به این منطقه نیز سر بزنید.

باغبان کلاچی کردان

باغبان کلاچی از بهترین منطقه کردان است که هم برای تفریح و هم برای خرید ویلا بسیار پر طرفدار است و در روزهای تعطیل کمی شلوغ تر از بقیه روزهاست.

البته برخی افراد به اشتباه باغبان کلاچی برغان می گویند ولی اگر بخواهیم ریشه ای به آن نگاه کنیم درمیابیم که این منطقه جزئی از کردان است و به باغبان کلاچی کردان شهرت دارد.

باغبان کلاچی منطقه ای خلوت ولی با امنیت بالا است و این فرصت خوبی را به وجود آورده تا افراد برای خرید ویلا و سرمایه گذاری در آن اقدام کنند و امروزه شاهد این روند خرید و سرمایه گذاری هستیم.

اگر تا حالا به این منطقه بکر و زیبا سر نزده اید پیشنهاد ما این است که حتما به همراه خانواده به این منطقه زیبا بروید و از طبیعت بکر و آب و هوای خوب آن بهره مند شوید.

بانو صحرا کردان

بانو صحرا جزو مناطق خوب کردان
بانو صحرا را برخی افراد به خاطر پل آن می شناسند اما در واقع این منطقه بسیار گسترش یافته و به منطقه ای ویلایی تبدیل شده و البته اکثر بخش های پل بانو صحرا در سال های اخیر از بین رفته است.

در بانو صحرا زمین های مناسبی برای کشاورزی دیده می شود همچنین قیمت ملک در بانوصحرا پایین است و به دلیل اینکه در کردان قرار گرفته است خرید زمین در کردان کرج بسیار به گوش می خورد.

این منطقه از دوران صفویه باقی مانده و مانند دیگر مناطق کردان تاریخچه طولانی دارد اما امروزه بیشتر این منطقه توسط ویلاهای لوکس و زیبا پوشیده شده است.

بانو صحرا بسیار مناسب خرید ویلا و خرید زمین و حتی سرمایه گذاری است و برای متقاضیان خرید ملک دیدن این منطقه به شدت پیشنهاد می شود بهترین جای کردان برای خرید ویلا.

هرجاب کردان

هرجاب کردان از کم جمعیت ترین مناطق کردان است که برای افرادی که به دنبال ویلا در منطقه ای کم جمعیت و خلوت اند بسیار مناسب است.

هرجاب جاهای دیدنی بسیاری دارد که برخی افراد این منطقه را به خوبی می شناسند و در تایم آزاد خود به سمت آن می روند و از طبیعت آن استفاده می کنند.

در هرجاب کردان هر چهار فصل دیدنی است در بهار و درختان مملو از شکوفه، در تابستان و درختان میوه آن، در پاییز و برگ های رنگارنگ آن و زمستان و هوای برفی این منطقه را دیدنی تر کرده است.

اگر به کردان رفتید حتما به منطقه هرجاب سر بزنید و در کوچه و خیابان های آن قدم بگذارید و از آب و هوا و طبیعت بکر آن لذت ببرید.

جلنگدار کردان کرج

جلنگدار کردان منطقه ای با درختان سر به فلک کشیده و زیباست این منطقه به دلیل وجود انبوهی از درختان بسیار معروف است و عکاسی در این منطقه با وجود این درختان بسیار لذت بخش است.

این روستای زیبا در نزدیکی اغشت قرار دارد که هر دو با وجود خود به کردان کرج زیبایی بسیاری بخشیده اند و اغلب افراد با دیدن این مناطق جزو طرفداران آن شده اند.

درختان گردو و گلابی در این منطقه بسیار زیاد یافت می شود و خیلی ها جلنگدار که بهترین منطقه کردان هست را به خاطر محصولات مرغوبش می شناسند وقتی وارد این منطقه می شود عطر درخت گردو شما را جذب این منطقه می کند.

علاوه بر اینها در جلنگدار کردان چشمه ها و رودخانه پر خروشی دیده می شود که پیشنهاد میکنیم حتما به این منطقه با وجود زیبایی هایی که دارد سر بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا