سبک زندگینکات خانه‌داری

آموزش نصب شلف به دیوار

فرقي ندارد كه در فضاي آشپزخانه خود چه ميزان كابينت داريم و يا فضاي آنها چقدر است. وجود تعدادي قفسه و شلف مي تواند به مرتب سازي و سازماندهي به دكوراسيون آشپزخانه شما كمك بزرگي كند. طبيعتا شما احتياج داريد كه تعدادي از وسايل خود را در فضاي قفسه و شلفتان چيدمان كنيد و از آنها استفاده نماييد، پس تا انتهای این مطلب از املاک آنلاین با ما همراه باشید.

لوازم مورد نیاز برای نصب شلف به دیوار

در مرحله اول طریقه نصب شلف ام دی اف ، شما احتياج داريد تا فضاي مورد نياز براي يك شلف با ابعاد مورد نظر خودتان را مشخص كنيد و در صورت لزوم شرايط مورد نياز (مثل نصب كردن كاغذ ديواري و يا رنگ كردن ديوار پشت آن) را فراهم نماييد. فراموش نكنيد كه وجود يك شلف در آشپزخانه به شما كمك مي كند تا دكوراسيون آشپزخانه تان تكميل شود؛ بنابراين بايد به زيبايي آن نيز توجه كافي را داشته باشيد. نکته ای که باید در نظر بگیرید اين است كه ساختن و نصب كردن يك شلف با دستان خودتان به مراتب مي تواند برايتان كم هزينه تر باشد. وسايل موردنياز ما براي اين كار، قفسه هايي با ابعاد مورد نياز شما، تخته سفيد بر اساس ابعاد قفسه ها، ‌پيچ هاي مخصوص چوب، اسپري و … هستند.

مرحله اول نحوه نصب شلف دیواری

در مرحله اول نصب شلف روی دیوار ، گيره ها و قفسه ها را آماده مي كنيم و همانطور كه در اين تصوير مي توانيد مشاهده كنيد فضاي مورد نظر براي نصب آنها را تعيين مي كنيم. توجه داشته باشيد كه تخته خود را به دو نيم كنيد تا هر دو طبقه يك اندازه باشند. سعي كنيد همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد از صاف بودن، عمود و افقي بودن طبقه ها و گيره ها اطمينان خاطر حاصل نماييد.

حالا بايد تمامي اندازه گيري ها را بر روي ديوار علامت بزنيد. فضاي گيره ها را با دقت تعيين كرده و علامت بزنيد. حالا با توجه به تصاوير مي توانيد مراحل نصب شلف را دنبال كنيد.

بعد از نصب گيره ها، طبقه را بر روي آن قرار دهيد و از استحكام، صافي، عمودي و افقي بودن طبقه و گيره ها اطمينان پيدا كنيد.

مرحله دوم آموزش نصب شلف به دیوار

حالا به قسمت جذاب كار مي رسيم. بايد به فكر وسايلي باشيد كه مي خواد بر روي قفسه خود نصب نماييد. براي اين كار هم مي توانيد از لوازم دكوري استفاده كنيد و هم از لوازم مورد مصرف. مي توانيد با دقت در اين تصاوير ايده هايي را براي چيدمان قفسه ها پيدا كنيد. اين نكته را از خاطر نبريد كه در زمان انتخاب وسايلي كه مي خواهيد بر روي اين قفسه ها قرار دهيد بايد به سراغ آنهايي برويد كه گرد و خاك كمتري را به خود مي گيرند. پيشنهادي كه برايتان داريم استفاده از شيشه هاي مربا است. همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد اين كار مي تواند زيبايي بسياري به قفسه شما ببخشد و كارايي هاي خوبي نيز برايتان داشته باشد.

مرحله سوم آموزش نصب شلف به دیوار

در نهايت كار خود نيز سعي كنيد از يك عنصر طبيعي غافل نشويد. گلداني تهيه كنيد و بر روي قفسه هاي خود قرار دهيد تا زيبايي دكوراسيون آشپزخانه خود را چندين و چند برابر نماييد.

نكته اي كه بايد در رابطه با نصب شلف براي آشپزخانه به شما يادآوري كنيم اين است كه سعي كنيد از قفسه هايي استفاده كنيد كه استحكام خوبي داشته باشند. علاوه بر اين تناسب بين وسايلي كه بر روي قفسه ها قرار مي دهيد و استحكام شلف خود را از خاطر نبريد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا