بازارچه ساختمان

بهترین مارک پارکت لمینیت ،جدول قیمت برندهای برتر را اینجا ببینید!

انتخاب بهترین مارک پارکت لمینیت همواره یکی از مهمترین انتخاب های دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود، به همین منظور در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مارک پارکت لمینیت و قیمت این برندهای محبوب آشنا کنیم. راهنمای خرید:  سطحي كه روي آن راه مي رويم شايد چندان مهم به نظر نيايد اما كف فضايي كه در آن قرار داريم يكي از پايه هاي اصلي در دكوراسيون به شمار مي رود. یکی از کفپوش هایی که امروزه در دکوراسیون بسیار محبوب شده است کفپوش های چوبی یا کفپوش های شبه چوبی هستند ، در اين مطلب قصد داريم انواع پارکت را شناسايي كنيم و با ويژگي هر يك آشنا شويم. همراه املاک آنلاین باشيد تا قدم به قدم تمامي جزئيات بهترین مارک پارکت لمینت را بررسي كنيم.

بهترین مارک پارکت لمینیت

انواع كف پوش چوبی و شبه چوبی

در اين مطلب مي خواهيم انواع پاركت، لمينيت و پي وي سي را بررسي كنيم و مزايا و معايب هركدام را بدانيم. كف پوش هايي كه نام برديم الزاما فقط در فضاي مسكوني به كار نمي رود بلكه مي توان از آن ها در فضاي اداري و سالن هاي پذيرايي هم استفاده كرد.

معرفی انواع پاركت و مزایا و معایب آن

پاركت ها ساخته شده از چوب طبيعي درختان است و با نصب اين نوع از كف پوش مي توانيد زيبايي طبيعت را در خانه هاي تان داشته باشيد.
از مزاياي قابل ذكر انواع پاركت ها مي توان به انتقال حس گرم چوب در خانه نسبت به ساير كف پوش ها اشاره كرد.
از معايب آن می توان به متورم شدن در مقابل آب، آسيب ديدن در اثر برخورد اشيا تيز، بالا بودن هزينه نصب و نگهداري آن ها، نياز به لاك و ساب زدن بعد از گذر چند سال، خطر آتش سوزي و موريانه و اصطلاحا صداي جير جير كردن بعد از استفاده طولانی مدت اشاره کرد.

بهترین مارک پارکت لمینیت

کفپوش لمينيت و ویژگی های آن

لمينيت ها از جنس HDF (چوب فشرده) هستند و مثل پاركت از چوب خالص تشكيل نشده است.
از مزاياي اين نوع كف پوش مي توانيم این موارد اشاره کنیم: لمينيت مستقيما بر روي كف چسبيده نمي شود بلكه توسط شيار هايي كه دارد در هم قفل مي شود و همچنين بدون استفاده از چسب نصب مي شود، به علت نصب فوم در زير آن مانند نوعي عايق صدا ، حرارت و برودت عمل مي كند، قابل حمل است و مي توانيد در صورت نقل مكان به فضاي ديگري لمينيت ها را با خود به مكان جديد ببريد، در برابر آب مقاوم است، سرعت نصب آن بسيار بالا است، تنوع در رنگ و طرح هاي آن زياد است و از لحاظ هزينه مقرون به صرفه تر از ديگر كف پوش ها است .
همچنين لمینیت ها معايبي دارند كه بهتر است در نظر گرفته شود که می توان  از جمله آن ها این موارد را نام برد: در صورت نفوذ رطوبت و يا كثيفي تميز كردن آن ها مشكل است،  بعد از مدتی نياز به واكس زدن دارند و در فصل گرما و تابستان كف پوش ها بر اثر گرما انبساط روي آن ها صورت مي گيرد و به مرور آسيب مي بيند.

بهترین مارک پارکت لمینیت

کفپوس پي وي سي و مزایا و معایب آن

محصولي شيميايي است كه بسیار نرم و انعطاف پذير می باشد. از نوع نرم این محصول به عنوان كف پوش و ار نوع سخت آن برای توليد درب و پنجره استفاده مي شود. اين نوع از كف پوش ها نوعي عايق محسوب مي شود، این بدان معناست که در زمستان گرم و در تابستان خنك هستند و هيچ گونه قارچي و میکروبی در دل مواد آن رشد نمي كند و اصطلاحا آنتي باكتريال هستند. كف پوش هاي پي وي سي در محيط هاي اداري و تجاري و همچنين سالن هاي پذيرايي هم به كار مي روند زيرا مقاومت آن ها در برابر ضربه و رفت و آمد روي آن زياد است.

از مزاياي آن مي توان به اين موارد اشاره كرد: ضد آب بودن و تغيير شكل ندادن، نصب آسان، قيمت مناسب نسبت به پاركت و لمينيت، انعطاف پذيري نسبت به ساير كف پوش ها، نظافت آسان تر نسبت به پاركت و لمينيت، نياز به واكس و ساب زني ندارند و مانع از سر خوردن اشيا بر روي آن مي شود.
از معايب آن ها هم مي توان از اين موارد نام برد: زيبايي كمتري نسبت به پاركت و لمينيت دارد، نياز به زير سازي دقيق تر دارد، دوام بالاي آن و احتمال كمتر آسيب ديدن اجسام شكستني در برخورد با اين نوع كف پوش است.

نكات مهم در هنگام خرید پارکت لمینیت

  • اگر زمان تان براي نصب كف پوش كم است بهتر است لمينيت را انتخاب كنيد.
  • بر اساس فضاي تان مي توانيد كف پوش مناسب خود را با سليقه خودتان انتخاب كنيد تا براي فضاي مورد نظرتان بهترين باشد.
  • همچنین استفاده از پارچه ي مرطوب براي تميز كردن كف پوش هاي مثل لمینیت و پی وی سی توصیه می شود.

بورس خريد انواع پارکت لمینیت

براي خريد كف پوش مورد نظر خود بهتر است به فروشگاه هاي تزئينات داخلی ( عرضه کننده محصولاتی مانند کاغذ دیواری و ..) سري بزنيد، اما براي تنوع بيشتر و ديدن انواع برند هاي مختلف مي توانيد در تهران به خيابان سهروردي مراجعه كنيد تا از انتخاب تان مطمئن باشيد و بهترین مارک پارکت لمینت را خریداری کنید.

بررسی قيمت پارکت،لمینیت و پی وی سی

ليست قيمتي كه براي شما جمع آوري كرده ايم از لحاظ محبوبيت و پرطرفدار ترين كف پوش هاي توليد شده است. پاركت به دليل محبوبیت کمتر نسبت به سایر موارد کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اما شركت هايي مانند ابو دیزاین، پارکت فلورپان، پارکت دابا و پارکت آلدر ارائه دهنه بهترین پارکت ایرانی و خارجی هستند و قيمت حدودی آن از متری 30.000 تا 120.000 هزار تومان متغير است. در ادامه ليست قيمت برندهاي معتبر در عرضه کفپوش لمینیت و پی وی سی را بررسي می كنيم.

نوعبرندمدل | کد محصولكشور تولید کنندهقيمت (تومان | بر اساس مترمربع)
لمينيتآرتامدل آلموس860ايران79000
ایشیک مدل کلاسیک|P 10ترکیه123000
پارادورسری Trendtime1آلمان246000
پي وي سيآرتاF02-003ايران55000
سرفلور201ترکیه56000
فونیکس1698چین65000

برای خرید هر محصول کافی است روی کد هر محصول کلیک کرده به سادگی به صفحه خرید اینترنتی این محصولات متصل شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا