سبک زندگینکات خانه‌داری

آموزش ساخت جاشارژی موبایل

حضور وسایل الکتریکی در خانه در کنار اینکه بسیار کاربردی بوده و زندگی را راحت تر می کنند، برای ظاهر خانه نازیبایی به همراه دارند. شارژر، سیم و وسایل اضافی که هر کدام گوشه ای افتاده اند، چندان نظمی را نشان نمی دهند! پس بهتر است به فکر یک فضای مخصوص برای قرار دادن همه این وسایل الکترونیکی باشید. املاک آنلاین می گوید چگونه یک جعبه چوبی، فلزی، پلاستیکی یا مانند آنها برای این هدف مناسب هستند تا فضای کافی را در اختیار شما قرار دهند. آموزش ساخت جاشارژی موبایل را از دست ندهید!

وسایل مورد نیاز برای ساخت جاشارژی موبایل

  • جعبه چوبی
  • دریل برقی
  • پایه چوبی به قطر 6 میلیمتری
  • ورقه نازک چوبی با قطر 6 میلیمتر
  • چسب چوب
  • پریز چند راهی برق

مرحله اول آموزش ساخت جاشارژی موبایل

برای شروع به یک جعبه چوبی نیاز دارید. حتی اگر این جعبه ساده نبوده و طرح و نقش داشته باشد، مشکلی نخواهد بود.

ابعاد داخلی جعبه را اندازه بگیرید تا بتوانید ابعاد تخته چوبی را که برای طبقات جعبه مد نظر دارید، تخمین بزنید. اغلب مغازه های ابزارفروشی، چوب را به اندازه ای که به آنها بدهید برش می زنند. همچنین عمق جعبه را اندازه گیری کنید تا بتوانید طول پایه های چوبی را تعیین کنید. با توجه به ابعاد و اندازه گجت هایی که استفاده می کنید، می توانید اندازه پایه چوبی را مشخص کنید.

با استفاده از دریل و سری مخصوص ایجاد حفره، در قسمت پشنی جعبه چوبی حفره ای ایجاد کنید که سیم این وسایل الکترونیکی از درون آن رد شود.

مرحله دوم آموزش ساخت جاشارژی موبایل

در این مرحله از ساخت جاشارژی موبایل باید بتوانید پریز چند راهی را از درون این حفره عبور بدهید.

با استفاده از چسب چوب، هر کدام از پایه های چوبی را در اطراف فضای داخلی جعبه بچسبانید. این پایه های چوبی، برای نگهداشتن تخته ها در نظر گرفته می شوند. حداقل دو ساعت صبر کنید تا چسب کاملا خشک شود.

در حین خشک شدن چسب، با کمک دریل روی تخته چوبی دو حفره ایجاد کنید. این حفره ها برای عبور سیم شارژ موبایل، تبلت و دیگر گجت های الکترونیکی در نظر گرفته می شود. همچنین برای بلند کردن تخته می توانید از این حفره ها استفاده کنید.

مرحله سوم آموزش ساخت جاشارژی موبایل

در این مرحله از ساخت جاشارژی موبایل، پس از خشک شدن چسب چوب اطمینان حاصل کردید، وقت آن است که قطعات را کنار هم قرار دهید. پریز چند راهی را کفه جعبه قرار دهید. شارژرهای مورد نظر را درون پریز فرو ببرید و سر آنها را از درون حفره های روی تخته بیرون بکشید. و در نهایت تخته را روی پایه های چوبی خود قرار دهید.

حال می توانید با داشتن خیال آسوده از اینکه وسایل الکترونیکی هم فضای مخصوص به خود را دارند، آنها را شارژ کنید و نگران ظاهر نازیبای سیم های آویزان نباشید! اگر جعبه در هم داشته باشد، دیگر بهتر از این نمی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا