معماریمعماری و دکوراسیون

مدل لوستر پذیرایی جدید و شیک

مدل لوستر پذیرایی تا حد زیادی بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و ارتفاع سقف فضای داخلی تان تعیین می شود، به همین منظور در این مطلب از  املاک آنلاین قصد داریم شما را با جدیدترین مدل لوستر پذیرایی و ترفندهای انتخاب آن آشنا کنیم.

پرسش و پاسخ: لوسترها یکی از عناصر کلیدی برای زیباسازی سقف خانه ها هستند، بنابراین  در انتخاب آن ها برای دکوراسیون داخلی منزلتان باید نهایت دقت را داشته باشید، چرا که بخش عمده ی جلوه ی فضای داخلی شما وابسته به نورپردازی و انتخاب لوستر مناسب شما می باشد؛ به همین منظور در این مطلب از املاک آنلاین قصد داریم شما را با پاسخ سوال یکی از کاربران در مورد اتخاب لوستر مناسب برای پذیرایی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

سوال: سقف خانه ی ما ارتفاع نسبتا زیادی دارد به نظر شما برای بخش پذیرایی که مشرف به بخش ناهارخوری هم هست از چه نوع لوستری برای این دو فضا استفاده کنیم و جدیدترین مدل لوستر پذیرایی چه مدلی است؟

پاسخ: همان طور که در این سوال اشاره شد، در انتخاب لوستر مناسب پیش از هر موضوعی باید ارتفاع سقف توجه ویژه کرد. وقتی سقف خانه ی شما نسبتا بلند است انتخاب لوسترهای سقفی که ارتفاع کمی دارند و به سقف متصل هستند چندان مناسب نیست، برای چینین فضایی می توانید از لوسترهای شاخه ای استفاده کنید.

مدل لوستر پذیرایی 2023

یکی دیگر از مواردی که در هنگام انتخاب و خرید لوستر باید به آن توجه داشته باشید، سبک و مدل لوستر انتخابی شما است. لوستر خود را باید مطابق با سبک دکوراسیون خود انتخاب کنید به طور مثال برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن، انتخاب لوسترهای پر شاخه و چلچراغی مناسب نیست، همچنین بهتر است برای بخش های مختلف دکوراسیون که به هم ارتباط  و به اصطلاح دید دارد از لوسترهایی مشابه استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا