سبک زندگی

مدرک بین المللی فیشیال 1402

دریافت مدرک بین المللی فیشیال یکی از راه های جذب مشتری و ارائه خدمات بیشتر است؛ زیرا کسانی که قصد انجام خدمات پوستی را دارند برایشان مهم است که اپراتور کلینیک مدرک بین المللی دارد و یا خیر. پس اگر علاقه به یادگیری و دریافت مدرک بین المللی فیشیال را دارید توصیه می کنیم که حتما این دوره ها را در آکادمی هایی بگذرانید که بتوانید در پایان و پس از موفقیت، مدرک بین المللی فیشیال را دریافت کنید.

اگر قصد شرکت در دوره آموزش فیشیال به صورت حرفه ای را دارید و می خواهید با دریافت مدرک فیشیال فنی حرفه ای اقدام به شروع کار کنید، شرکت در کلاس های دکتر فاخته علی اکبری در تهران را برای دریافت این آموزش پیشنهاد می کنیم چرا که دکتر فاخته جزو بهترین مسترها در تهران است که به صورت تخصصی و کاملا پیشرفته اقدام به ارائه آموزش هایی در این حوزه می کند و هنرجویان با دریافت مدرک می توانند به تنهایی کار خود را شروع کنند و به درآمد خیلی عالی برسند.

جهت آگاهی از دوره ها و اخذ مدرک فیشیال فنی حرفه ای توصیه می کنیم که حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با آشنایی و آگاهی کامل اقدام کنید.

مدرک بین المللی فیشیال و فنی حرفه ای

دریافت مدرک بین المللی فیشیال فنی حرفه ای یا مدرک بین المللی فیشیال برای هنرجویان بسیار با اهمیت است و هر کسی که به دنبال پیشرفت و جذب مشتری است باید در آکادمی هایی شرکت کند و دوره های آموزشی فیشیال را بگذراند که بتواند از طریق آن مدرک فیشیال فنی حرفه ای را دریافت کند.

علاوه بر مدرک فنی حرفه ای یک مدرک دیگری نیز برای هنرجویان در نظر گرفته می شود که مدرک بین المللی فیشیال است. بسیاری از هنرجویان علاقه مند به آموزش فیشیال برای دریافت این مدرک هستند؛ زیرا به واسطه آن می توان به خارج از کشور مهاجرت کرد و کسب و کار خود را در کشوری دیگری آغاز نمود و به درآمد بسیار عالی رسید.

آموزش فیشیال با مدرک بین المللی

اینکه بتوان در دوره ای شرکت کرد که بدانید در نهایت مدرک معتبری دریافت می کنید و به واسطه آن می توانید به تنهایی و بدون هیچگونه واسطه ای حرفه جدید خود را آغاز کنید برای هر کسی جذاب است. آموزش فیشیال و دریافت مدرک فنی حرفه ای برای هنرجو انگیزه ای ایجاد می کند و او را بیشتر به سمت این کار جذب می کند.

دکتر فاخته علی اکبری جزو بهترین مسترهایی است که کلاس ها و دوره های فیشیال ایشان بسیار پرطرفدار است، زیرا دکتر فاخته در پایان دوره و پس از موفقیت هنرجویان اقدام به ارائه مدرک بین المللی می کند تا هنرجویان با خیالی آسوده فعالیت جدید خود را آغاز کنند و به درآمد خوبی برسند.

سرفصل های دوره با مدرک بین المللی

آناتومی و فیزیولوژی پوست

آسیب شناسی اولیه

شناخت انواع انگل ها و باکتری ها و قارچ ها و نحوه درمان آنها

شناخت پوست خشک و مراقبت آن

شناخت پوست چرب و مراقبت آن

عوامل به وجود آمدن عارضه هایی که شرایط پوست را حساس میکنند

مراقبت بعد از فشیال

استفاده از انواع پاک کننده ها و تنظیم کننده ph

پاکسازی عمیق پوست

فیشال تخصصی با ماسک لاتکسی، ماسک پیلاف، ژلی و انواع ماسکها

آنزیم تراپی

اسکرابر (‌پلینگ و لایه برداری انواع پوست)

انواع سرمها

انواع ویال شناسی               

فشیال لیفتینگ

پکیج دور چشم با متد جدید

آموزش دستگاه آنالیزور پوست به صورت تخصصی

آموزش فیشیال تخصصی پوست

آموزش درمان جوش و لک

آموزش پاکسازی حرفه ای وفوق حرفه ای پوست

آموزش کابین درمانی پوست با مولتی برندها

آموزش هوم کر(محصولات خانگی)

آموزش ماساژ صورت

آموزش مراقبت انواع پوستها و درمان انواع پوستها

آموزش جوانسازی پوست

آموزش مزووایت غیر تهاجمی

میکرونیدلینگ غیرتهاجمی

مزونیدلینگ

آموزش مزونیدلینگ مو

اسید تراپی

کربوکسی تراپی

آموزش کار با دستگاه تجهیزات پزشکی

آموزش کار با دستگاه آنالیزور پوست

آموزش کار با میکرودرم ابریژن

هایفرکوئنسی

آموزش دستگاه پلاژن ۲۰۲۳

عینک ماساژ

آموزش دستگاه ال ای دی (نور درمانی)

ویال تراپی تخصصی پوست

آیس رولر

آموزش دستگاه هیدرودرمی( گالوانیک، دزن)

آموزش ماسک حرارتی

مدرس      دکتر فاخته علی اکبری

مدت دوره 5 جلسه 4 ساعته

نوع مدرک               سازمان فنی حرفه ای کشور، بین المللی فرانسه با کد رجیستری

نوع دوره تئوری، عملی و هنرجوها بر روی مدل زنده تمرین و تکرار دارند.

پشتیبانی   6 ماه

تعداد نفرات              6 الی 8 نفر

هزینه دوره              لطفا تماس بگیرید

دریافت مدرک بین المللی فیشیال فنی حرفه ای

دوره فیشیال جزو دوره های جذاب برای بانوان است چرا که با یادگیری این حرفه هم می توان خدمات ویژه ای ارائه داد و از طریق آن به درآمد بسیار عالی رسید و هم اینکه برای خود فرد نیز جذاب است و می تواند به کمک آن برای خود نیز فیشیال و فرایندهای آن را پیاده سازی کند.

با شرکت در دوره های فیشیال فنی حرفه ای می توانید به هر آنچیزی که نیاز است از فیشیال برسید و بایدها و نبایدها را یاد بگیرید. ثبت نام در دوره های دکتر فاخته علی اکبری شما را آماده می کند تا به عنوان یک فرد حرفه ای کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید و خدمات ویژه ای ارائه دهید.

اخذ مدرک بین المللی فیشیال

فیشیال صورت جزو خدمات پرتقاضایی است که به خاطر تاثیراتی که دارد طرفداران بسیاری هم دارد به همین خاطر افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند هم می توانند به درآمد خیلی عالی برسند و هم به شهرت خیلی خوبی دست یابند.

فیشیال صورت با توجه به نیاز پوست انجام می شود و دکتر پس از دیدن پوست اقدام به انجام این کار می کند و قبل از هر چیزی به نیاز پوست توجه می کند.فیشیال جزو کارهای فیشیال است یعنی از زیر مجموعه های خدمات فیشیال است که به کمک آن می توان پوست شاداب و روشنی داشت.

دریافت مدرک فیشیال فنی حرفه ای برای هر کسی که قصد یادگیری این حرفه را دارد جذاب است به همین خاطر متقاضیان در دوره های مختلفی شرکت می کنند تا بتوانند مدرک فیشیال فنی حرفه ای را دریافت کنند.

هزینه مدرک بین المللی فیشیال

هزینه دوره فیشیال و دریافت مدرک فنی حرفه ای برای هر کسی متفاوت است؛ اینکه شما قصد شرکت در دوره های مبتدی و یا پیشرفته را دارید و یا اینکه می خواهید در دوره های تخصصی شرکت نمایید یا نیمه تخصصی موجب نوسان هزینه ها می شود. پس اگر قصد آگاهی از هزینه اخذ مدرک فیشیال فنی حرفه ای را دارید بهتر است همین حالا از طریق شماره هایی که در اختیارتان قرار داده ایم اقدام کنید.

هزینه مدرک بین المللی فیشیال

گرفتن مدرک بین المللی فیشیال

پیشتر راجع به آکادمی دکتر فاخته علی اکبری خواندید و حالا تا حدودی با شیوه کاری دکتر آشنا هستید. در حقیقت دکتر فاخته جزو بهترین دکترها برای فیشیال در تهران است به همین خاطر تقاضا برای شرکت در دوره های ایشان روز به روز افزایش می یابد.

جهت دریافت مدرک فیشیال فنی حرفه ای و شرکت در دوره های دکتر فاخته علی اکبری می توانید همین حالا اقدام کنید تا با دریافت مدرک فنی حرفه ای و مدرک بین المللی فعالیت رسمی خود را آغاز نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا