بازارچه ساختمانمعماری و دکوراسیون

7 ترفند تغییر دکوراسیون آشپزخانه

داشتن آشپزخانه بزرگ و صد البته خاص برای هر خانم خانه داری آرزو است. گاهی با دانستن راه های ساده تغییر دکوراسیون می توانید ظاهر آشپزخانه خود را زیر و رو کنید، بخصوص آنکه سبک مورد نظر شما مدرن باشد، می توانید با فراغ بال بیشتری اقدام به ایجاد تغییر و تحول اساسی در آشپزخانه خود کنید. در این مطلب از املاک آنلاین قصد داریم شما را با هفت ترفند جالب برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

از کاشی های بین کابینتی استفاده کنید.

کاشی های  بین کابینتی همان عنصری است که در کسری از ثانیه ظاهر آشپزخانه شما را زیر و رو می کند، کافی است بدانید کدام طرح و مدل می تواند در آشپزخانه ی شما بدرخشد، مطلب مدل کاشی بین کابینتی، آشپزخونه فقط کابینت نیست! در این زمینه به شما کمک شایانی خواهد.

7 ترفند تغییر دکوراسیون آشپزخانه

کابینت ها را محدود به یک رنگ نکنید.

برای داشتن فضایی مدرن نیاز است که مرزها را بشکند و خلاقیت تان را شکوفا کنید. استفاده از یک ترکیب رنگ جذاب برای کابینت یکی از ابتدایی ترین و البته موثرترین روش های تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. اگر هنوز در رابطه با انتخاب ترکیب رنگ برای کابینت ها مردد هستید، می توانید به مطلب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه، به سفید نه بگویید! مراجعه کنید و با بهترین ترکیب رنگ های کابینت آشنا شوید.

از یک رنگ خاص برای کل آشپزخانه استفاده کنید!

به این تصویر با دقت نگاه کنید، با استفاده از یک رنگ خاص برای تمام بخش های آشپزخانه به دکوراسیون آن هویت خاصی بخشیده است و فضایی کاملا مجزا و در عین حال پیوسته با نشیمن ایجاد کرده است. این پیوستگی را می توانید از یکسان بودن رنگ کف و دیواره ی کانتر به خوبی درک کنید و از آن در دکوراسیون خود استفاده کنید.

 ترفند تغییر دکوراسیون آشپزخانه

به جزییات کابینت ها دقت کنید.

برای ایجاد یک تغییر دکوراسیون چشمگیر همیشه نیاز به تغییرات بزرگ نیست، گاهی با یک تغییر جزیی می توانید چهره ی آشپزخانه تان را دگرگون کنید. این تغییرات جزیی می تواند تغییر دستگیره ی کابینت ها باشد، کم هزینه ترین و تا حدودی چشمگیرترین تغییری که می توانید برای آشپزخانه خود در نظر بگیرید!

استفاده از نورپردازی مناسب را جدی بگیرید.

یکی از مهمترین عواملی که می تواند در تغییر دکوراسیون آشپزخانه شما موثر باشد، انتخاب نورپردازی مناسب است. با انتخاب نورپردازی مناسب می توانید ظاهر دکوراسیون آشپزخانه تان را دگرگون کنید. مطلب نورپردازی آشپزخانه، ساده ترین ترفند برای داشتن فضایی لوکس تر! در این زمینه شما را بیشتر راهنمایی خواهد کرد.

در تغییر دکوراسیون آشپزخانه از رنگ های تند نترسید!

در هنگام خرید لوازم و وسایل از انتخاب رنگ های تند نترسید. گاهی ساده ترین وسایل با یک رنگ تند و گیرا می تواند ظاهر آشپزخانه ی شما را دگرگون کند. درست مانند این تصویر، به رنگ گاز و پرده دقت کنید، بدون شک اگر این لوازم به رنگ های خنثی بودند ظاهر این آشپزخانه تا این حد چشمگیر نخواهد بود.

 ترفند تغییر دکوراسیون آشپزخانه

کفپوش های خاص را انتخاب کنید.

در تغییر دکوراسیون آشپزخانه به فضای کف توجه ویژه ای داشته باشید، با انتخاب کاشی های متنوع و خاص می تواند تغییر چشمگیری ایجاد کنید، توجه داشته باشید که طرح کفپوش انتخابی شما می تواند تا حد زیادی در بزرگنمایی فضای شما موثر است، پس اگر آشپزخانه ی کوچکی دارید از انتخاب طرح های شلوغ برای آن اجتناب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا