گردشگری

برج پورش دیزاین بهشت میلیاردرهای جهان

میلیاردرهایی که دوست ندارند در هنگام خواب فاصله ی زیادی از اتومبیل اسپرت خود داشته باشند می توانند به برج پورش دیزاین (Porsche Design ) در میامی نقل مکان کنند. این ساختمان ۶۶ طبقه که در شهر سانی آیلز بیچ (Sunny Isles Beach) ساخته شده و اولین برج در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید که با اسم برند مشهور پورشه ساخته می شود.

برج پورش دیزاین

علاوه بر این، برج پورشه دیزاین اولین ساختمانی است که آسانسورهایی به نام «دیزروِیتور» (Dezervator) برای انتقال خودروها به طبقات بالا در آن تعبیه شده است. البته تنها ۶ واحد از ۱۳۲ واحد این ساختمان هنور به فروش نرسیده اند که شامل طبقه ی چهارم و یک پنتهاوس به مساحت ۱۷٫۰۰۰ فوت مربع می شود که قیمت آن بالغ بر ۳۲٫۵ میلیون دلار است. این پنتهاوس دو استخر خصوصی و چهار گاراژ دارای دزروَیتور دارد.

کسی که این پنتهاوس را بخرد همسایگان خوبی خواهد داشت زیرا بیش از ۲۲ میلیاردر دیگر نیز واحدهایی در این برج خریداری کرده اند. در واحدهای عادی این برج تا ۹ خودرو را می توان جا داد و در صورت خواست مشتری با دریافت مبالغی این فضا افزایش نیز خواهد یافت. دیگر تجهیزات این برج شامل سونا و جکوزی، سالن رقص، سینما و یک سالن بازی با دستگاه های شبیه ساز مسابقات اتومبیلرانی سرعت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا