بازارچه ساختمان

معرفی الکتروموتور زیمنس

الکتروموتور زیمنس

دینام یا موتورالکتریکی زیمنس یکی از بهترین الکتروموتور های تولید شده در جهان میباشد.

اگر دستی در کارهای صنعتی داشته اید احتمالا اوقاتی شده است که نیاز به موتور الکتریکی یا دینام پیدا کنید، اما خب همانطور که میدانید پیدا کردن یک ابزار مثل موتور الکتریکی که اصل و سالم و نو باشد سخت است.

اما ما سعی کرده ایم که کار تان را راحت کنیم یعنی فقط با استفاده از گوشی بتوانید به بهترین ابزار با کیفیتی اصل دست یابید فقط کافی است که در گوگل کلمه یکتاصنعت را سرچ کنید تا دسترسی به بیشترین تعداد ابزار آلات را داشته باشید.

یکتاصنعت یکی از تامین کننده های ابزار آلات صنعتی از جمله موتور الکتریکی زیمنس یا دینام زیمنس از کشور تولید کننده یعنی آلمان و چک، در ایران است.

برای آشنایی بیشتر با این دو محصول در ادامه با ما همراه باشید

تاریخچه شرکت زیمنس

شرکت زیمنس در سال ۱۸۸۴ میلادی و در شهر برلین، آلمان توسط ارنست زیمنس تاسیس و نام گذاری شد، این شرکت با تولید بیش از ۱۳۷,۰۰۰ محصول مختلف جزو بزرگترین شرکت های صنعتی و مهندسی آلمان محسوب شد اما این شرکت  ماشین های الکتریکی هم تولید می کرد که در آن زمان برای عموم بسیار جالب و عالی بود، هم اکنون مکان اصلی شرکت زیمنس شهر مونیخ آلمان است.

شرکت های زیمنس با استفاده و بکارگیری از ۳۶۰۰۰۰ نفر در بیش از ۱۹۰ کشور جهان به یکی از بزرگترین و برترین برند در صنعت تولید ماشین های الکتریکی در زمینه های مختلف از جمله  صنعت، انرژی، حمل و نقل، مخابرات، پزشکی، ارتباطات و …  شناخته شده است و مدیران شرکت های زیمنس سالیانه درآمد های هنگفتی به دلیل محبوبیت بسیار و کیفیت عالی محصولات شان کسب میکنند.

تاریخچه شرکت زیمنس

الکتروموتور چیست و چه کاربردی دارد؟

الکتروموتور یا موتورالکتریکی یک وسیله صنعتی است که در ماشین آلات و ابزار آلات دیگر وظیفه این را دارد که انرژی الکتریکی را گرفته و آن را به انرژی مکانیکی تبدیل کرده و به داخل دستگاه بفرستد.

الکتروموتور ها با سایز های مختلف و توان و قدرت های زیاد و کم تولید میشوند، باید بدانید که  الکتروموتور ها زندگی ما انسان ها را بسیار راحت کرده است به این دلیل که تمام ماشین های کوچک و بزرگ در جهان با کمک الکتروموتور ها و انرژی مکانیکی تولید شده از آنها به حرکت در می آیند.

معرفی الکتروموتور زیمنس

الکتروموتور زیمنس آلمان به دلیل رعایت تمام استانداردها و بالا بودن کیفیت محصول و  نحوه استفاده و نصب آسان و راحت  و همچنین داشتن ضمانت و پشتیبانی  به یکی از با کیفیت ترین و بهترین محصولات در حیطه ابزار آلات تبدیل شده است.

هر فردی که قصد خرید الکتروموتور زیمنس را دارد باید نسبت به شرکتی که از آن خرید را قرار است انجام دهد دقت کند به این دلیل که الکتروموتور زیمنس اصل بسیار با کیفیت است نه طرح های فیک و غیر اصل آن.

 پس باید تلاش کنید موتور الکتریکی ضد انفجار  زیمنس را از جای مطمئن خریداری کنید تا زیمنس اصل به دست شما برسد، شرکت یکتا صنعت همراه با سالها تجربه در عرضه ابزار آلات، یکی از بزرگترین تامین کننده های محصولات زیمنس در ایران است.

 جهت اطلاع و ملاحظه کاتالوگ های محصولات زیمنس موجود در فروشگاه و اطلاع از مشخصات و اطلاعات آنها می توانید به سایت فروشگاه یکتاصنعت مراجعه کنید

یکی از مواردی که باعث شده این محصول طرفداران زیادی داشته باشد را در ادامه شرح داده ایم؛

  کیفیت عالی و استفاده از الیاژ های مرغوب باعث شده که این الکتروموتور زیمنس طول عمری بالا داشته باشد و در تمام شرایط آب و هوایی از جمله باران، برف، طوفان و …..  بهترین عملکرد را از خود نشان دهد البته دقت داشته باشید که این ویژگی ها صرفاً برای الکتروموتور زیمنس اصل صدق میکند.

انواع الکتروموتور زیمنس

این محصول دارای انواع مختلفی است که فرد استفاده کننده با توجه به نیازی که دارد و مشخصات هر مدل، مدل دلخواهش را انتخاب میکند.

  • الکتروموتور زیمنس با ولتاژ بالا
  • الکتروموتور زیمنس با ولتاژ پایین
  • الکتروموتور تک فاز TEFC  زیمنس
  • الکتروموتور سه فاز TEFC  زیمنس
  • موتور زیمنس DC
  • الکتروموتور ضد انفجار زیمنس
  • الکتروموتور دالاندر زیمنس
  • الکتروموتور دریایی زیمنس
  • الکتروموتور اسلیپ رینگ زیمنس
  • الکتروموتور ترمزدار زیمنس
  • موتور گیربکس زیمنس
انواع الکتروموتور زیمنس

مزایای موتور الکتریکی SIEMENS

به طور کل محصولات زیمنس دارای مزایای بسیار بالایی هستند اما برای دانستن شما ما آنها را در ادامه برایتان شرح می دهیم

  1. 1.       طول عمر بالای محصول
  2. جنس عالی بدنه که عموما از آلومینیوم یا چدن ساخته میشوند.
  3. قیمت بسیار مناسب نسبت به محصولات مشابه
  4. داشتن جریان یکنواخت در موتور ها
  5. استفاده از سیم مسی در محصول
  6. 6.       در دسترس بودن راحت قطعات در بازار
  7. وجود محصولاتی با ولتاژ های مختلف( میزان مصارف بالا در صنعت و … به نسبت ولتاژ مورد نیاز)
  8. دارای دو ولتاژ تک فاز و سه فاز
  9. دارای راندمان بالا متناسب با استاندارد های جهانی
  10. دارای انواع های متنوعی هستند

همانطور که خواندید موتور های الکتریکی زیمنس دارای مزایای بسیار بالایی هستند، شما اگر قصد خرید الکتروموتور یا دینام ماشینی زیمنس را دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت فروشگاه یکتا صنعت نسبت به خرید محصولات مورد نیاز اقدام کنید.

 قابل ذکر است که فروشگاه یکتا صنعت یکی از تامین کننده های محصولات زیمنس با بیش از سال ها تجربه در این حیطه، در ایران است که شما می توانید با خیالی آسوده محصولات مورد نیاز خود را از شرکت یکتا صنعت خریداری کنید؛

جهت اطلاع از محصولات فروشگاه یکتاصنعت باید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

موارد استفاده الکتروموتور ها

دینام زیمنس یا موتورالکتریکی  زیمنس در صنعت های بسیاری استفاده می شوند به طور مثال اگر به اطراف خود نگاه کنید اکثر وسیله های برقی زندگی تان دارای الکتروموتور هستند به طور مثال لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی تان دارای دو الکتروموتور است که یکی از آنها به گردش هارد دیسک و دیگری به سرد کردن فضای لپ تاپ یا کامپیوتر کمک میکند، همچنین لباسشویی، هود و دیگر محصولات آشپزخانه دارای الکتروموتور هستند.

همانطور که دید الکتروموتور ها جزوی از زندگی ما انسان ها شده اند  به طوری که قابل حذف شدن نیستند، در ادامه به موارد استفاده کلی‌ تر الکتروموتور ها می پردازیم؛

  • صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی
  • صنایع فولاد
  • پمپ سازی
  • تولید گیربکس
  • صنایع نفت
  • نیروگاه ها
  • صنایع معدنی
  • صنایع خودرو سازی
  • صنایع سیمان
  • ذوب آهن
  • صنعت کاشی و سرامیک
  • و …..

اجزای دینام یا الکتروموتور زیمنس

اجزای دینام یا الکتروموتور زیمنس دارای بهترین و با کیفیت ترین قطعات و متریال ها در دنیا هستند که در این محصولات به کار گرفته شده اند.

  1. استاتور
  2. ذغال
  3. سوئیچ تغییر جریان
  4. روتور
  5. آرمیچر
  6. منبع تغذیه
  7. اورینگ
  8. هوزینگ
  9. بلبرینگ
  10. پروانه خنک کاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا