معماریمعماری و دکوراسیون

مدل کفپوش پذیرایی ، منحصر به فردترین پارکت های

مدل پارکت پذیرایی می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند تا ظاهر دکوراسیون تان را منحصر به فرد تر طراحی کنید. در این مطلب شما را با یازده مدل از جدیدترین کفپوش های 2018 آشنا کرده ایم. دکوراسیون داخلی: استفاده از كفپوش چوبي براي بسياري از افراد بسيار جذاب و دل انگيز است. چوب جزء مصالحي است كه طرفداران مخصوص به خودش را دارد. در اين مطلب از وب سايت املاک آنلاین مي خواهيم چند مورد از طراحي هاي كفپوش چوبي را به شما معرفي كنيم تا بتوانيد از آنها به بهترين شكل ممكن در دكوراسيون منزل خود استفاده نماييد. پس با ما همراه باشيد.

مدل کفپوش پذیرایی طرح چوب 

اين نوع از كفپوش ها را بيشتر براي افرادي توصيه مي كنيم كه از ايجاد تغييرات چشمگير در منزلشان مي ترسند. اگر به اين تصوير به خوبي نگاه كنيد متوجه خواهيد شد كه مي تواند انتخاب درستي به حساب آيد. وجود دو رنگ در كفپوش مي تواند جذابيت هاي منحصر به فردش را به رخ شما بكشد.

مدل كفپوش پذیرایی برای فضاهاي محدود

اگر به اين تصوير نگاه كنيد مطمئنا حس خوبي را كه به شما منتقل مي شود درك خواهيد كرد. اگر بتوانيد براي فضاهاي محدود و كوچكي از منزل خود از كفپوش هاي چوبي استفاده كنيد مي توانيد اين جذابيت خيره كننده را از آن خود كنيد. اين نوع كفپوش مي تواند احساس آرامش، گرماي تابستان و همينطور حضور در طبيعت را برايتان زنده كند. پس از آن غافل نشويد.

مدل کفپوش پذیرایی برای فضاهايي با ديوار سفيد

با دقت در اين تصوير درخواهيد يافت كه وجود كفپوش چوبي در كنار ديوارهاي سفيد رنگ مي تواند مكمل يكديگر بوده و فضاي اتاق شما را به زيباترين حالت ممكن درآورد. پس بهتر است اين گزينه را نيز مد نظر خود قرار دهيد.

مدل كفپوش پذیرایی با طرح هاي سفارشي

معمولا در خانه هايي كه آثار هنري، تابلو و مجسمه هاي نفيس و ارزشمندي دارند وجود يك كفپوش چشمگير و مناسب جزء موارد لازم به حساب مي آيد. الگويي از كفپوش چوبي كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد توانسته به خوبي در كنار اين وسايل نفيس خودنمايي كرده و حتي به زيبايي ديگر اجزاي دكوراسيون نيز بيفزايد. در نظر داشته باشید بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی ، رنگ طبیعی چوب است.

مدل كفپوش پذیرایی طرح پاركت

استفاده از طرح هاي يكپارچه از تكه هاي پاركت در كفپوش چوبي مي تواند روح نوستالژيك شما را زنده نگاه داشته و برانگيزاند. با دقت در اين تصوير مي توانيد از مزاياي اين نوع استفاده از كفپوش چوبي را نيز شاهد باشيد. اين نوع از كفپوش ها امكان اين را دارد كه به خوبي با ساير وسايل و مبلمان شما هماهنگ شود.

مدل كفپوش پذیرایی با طرح زیگزاگ

اگر به اين نوع كفپوش كه در تصوير به وضوح مشاهده مي كنيد دقت كنيد در خواهيد يافت كه مي تواند الگويي چشم نواز بوده و حس دلنشيني را برايتان ايجاد كند. پس بهتر است اين نوع از كفپوش چوبي را نيز مد نظر داشته باشيد.

اپوكسي جدیدترین مدل کفپوش پذیرایی

اين نوع استفاده از كفپوش با روكش اپوكسي مي تواند كمي گران قيمت تر باشد ولي با اين حال مي تواند جلوه فوق العاده اي را برايتان به ارمغان آورد و ازجمله مدل پارکت جدید نیز می باشد.

مدل كفپوش پذیرایی، کف رنگ آميزي شده

راه حل ديگري كه مي توانيم در اين بخش پيش روي شما قرار  دهيم اين است كه به سراغ كفپوش هاي چوبي رنگ آميزي شده برويد. اگر به خوبي در اين تصوير نگاه كنيد در خواهيد يافت كه اين كار مي تواند در افزايش احساس گرما و دنج بودن در فضا به شما كمك كند.

طرح ترکیبی برای مدل كفپوش پذیرایی

اگر كفپوش هاي شما دچار آسيب ديدگي و شكستگي شد مي توانيد به سراغ استفاده تركيبي از آنها در ابعاد مختلف برويد. همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد صاحب خانه به سراغ اين گزينه رفته و توانسته بر زيبايي فضاي منزل خود بيفزايد. در اين خانه استفاده از چوبي به رنگ تيره توانسته فضا را گرمتر و جذابتر كرده و شكل يكنواختي به آن ببخشد.

طرح ساده برای مدل كفپوش پذیرایی

اگر با دقت به اين تصوير نگاه كنيد در خواهيد يافت كه مي توانيد با استفاده از كفپوش چوبي در شكلي ساده و معمولي نيز به زيبايي فضاي خود افزوده و دكوراسيوني ساده و جذاب خلق نماييد.

طرح لوزی برای مدل کفپوش پذیرایی

وجود كفپوش هاي چوبي با شكل لوزي مي تواند به مهمانان شما اين را بفهماند كه وارد فضايي ساده و در عين حال مرتب و برنامه ريزي شده، گشته اند. اين نوع كفپوش را همانطور كه در اين تصوير مشاهده مي كنيد مي توانيد به خوبي با رنگ سفيد هماهنك كرده زيبايي و سادگي بيشتري را نيز به دكوراسيون منزل خود هديه دهيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا