معماریمعماری و دکوراسیون

رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه به عنوان قلب خانه ایفای نقش می کند. بنابراین بهتر است که آن را تبدیل به فضایی خوش رنگ، پر انرژی و خوشحال کنید. در این مطلب از املاک آنلاین تصمیم داریم شما را با چند رنگ دکوراسیون آشپزخانه آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ترکیب مشکی و طلایی

ترکیب رنگی برجسته ای از مشکی در دکوراسیون آشپزخانه این اجازه را به شما می دهد که کابینت ها، هود و جزیره آشپزخانه تان را به شکلی لوکس و زیبا طراحی نمایید. در دکوراسیون آشپزخانه این تصویر با محیطی گرم و پر زرق و برق همراه هستیم که از ترکیب رنگ مشکی و طلایی ساخته شده است.

استفاده از فلز لاجوردی

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه این تصویر با ترکیبی از رنگ سفید و فلز لاجوردی رنگ وسایل آشپزخانه رو به رو هستیم که محیطی خارق العاده و البته کمی غیر منتظره را ایجاد کرده است.

گرافیت در کنار رنگ دکوراسیون آشپزخانه

یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه چگونگی قرار دادن و استفاده از کاشی ها است. در تصویری که مشاهده می کنید از گرافیت خاکستری رنگی استفاده شده است که در کنار وسایل استیل ترکیبی زیبا و منحصر به فرد شکل داده است.

رگه هایی از فلز مس

در دکوراسیون آشپزخانه این تصویر رگه هایی از رنگ و فلز مس استفاده شده است که توانسته محیطی منحصر به فرد ایجاد کند. لوستر و چراغ آویز و سایر وسایل کوچک به کار برده در این فضا همگی از جنس فلز بوده و تاثیر زیادی در زیبایی این محیط داشته اند.

کفپوش سبز رنگ آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه این تصویر کفپوش قهوه و سبز رنگ توانسته به عنوان یک نقطه کانونی عمل کرده و به شکلی جسورانه، سبک دکوراسیون آشپزخانه را به شکلی ویژه و منحصر به فرد در آورد.

رگه هایی از رنگ آبی

سایه هایی از رنگ آبی که در رنگ دکوراسیون آشپزخانه این تصویر وجود دارند در کابینت ها و جزیره آشپزخانه به خوبی به چشم می خورند.

رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدرن

سبز نعنایی برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه

در آشپزخانه ای که در این تصویر مشاهده می کنید برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه از سبز نعنایی کمرنگی استفاده شده است که با ترکیب مرمر و نور طبیعی توانسته محیطی آرام و خارق العاده در این آشپزخانه ایجاد نماید.

انگوری برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه این تصویر از رنگ بنفش انگوری در کنار کابینت هایی سفید و براق استفاده است. صندلی های مدرن استفاده شده در این فضا نیز توانسته ترکیبی زیبا و منحصر به فرد در کنار رنگ های به کار رفته ایجاد نماید.

سبز زیتونی تیره برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه

یک انتخاب کلاسیک و منحصر به فرد برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه استفاده از این طیف از رنگ سبز است. این رنگ می تواند حس و حالی زیبا و غنی به آشپزخانه تان بخشیده و آن را تبدیل به محیطی گرم و جذاب نماید.

نارنجی برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه

با استفاده از نارنجی برای رنگ دکوراسیون آشپزخانه ، این تصویر تبدیل به یک نقطه کانونی شده است که توانسته گرمای دلنشینی را در این فضا ایجاد نماید. به علاوه آن که سنگ به کار رفته بر روی جزیره نیز به عنوان یک مکمل، فضا را به تعادل و گرمای بیشتری رسانده است.

رنگ دکوراسیون آشپزخانه مدرن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا