معماریمعماری و دکوراسیون

انواع رنگ دیوار ، چگونه بهترین سفید را انتخاب کنیم؟!

به طور کلی می توان گفت که رنگ سفید کاربردی ترین رنگ در دکوراسیون داخلی منزل بوده و برای اکثر سلیقه ها و البته خانه ها گزینه مناسبی به شمار می رود. ویژگی جالبی که این رنگ دارد آن است که می تواند در شرایط مختلف نقش های متفاوتی داشته باشد. گاهی گرم باشد، گاهی سرد و گاهی هم خنثی! انتخاب نوع این رنگ نیز دقیقا به عوامل مختلفی در خانه شما بستگی دارد که یکی از مهم ترین آنها میزان نوری است که در خانه شما به گردش در می آید. در این مطلب از املاک آنلاین تصمیم داریم انواع رنگ دیوار را دقیق تر بررسی کرده و بگوییم که چگونه می توانیم رنگ سفید مناسبی را برای خانه خود انتخاب نماییم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

رنگ سفید خنثی مخصوص طراحان White OC149 Benjamin Moore

این نوع از رنگ سفید، خنثی بوده و می تواند برای بسیاری از خانه ها انتخاب مناسبی به شمار آید. شما می توانید با خیال راحت بر روی دیواری با این رنگ، آثار هنری و تابلوهای خود را نصب کرده و از نمایش آنها لذت ببرید.

رنگ سفید خنثی ساده- OC117 Benjamin Moore

ویژگی مثبتی که این نوع از رنگ سفید دارد این است که شما می توانید آن را براق کرده و از درخشان شدن فضای خانه تان لذت ببرید. همان طور که در این تصویر نیز مشاهده می کنید انتخاب این نوع از رنگ سفید می تواند برای بسیاری از سلیقه ها ایده آل باشد.

رنگ سفید خنثی مرمری- OC34 Benjamin Moore

بدون در نظر گرفتن هر ویژگی دیگری می توان گفت که میزان روشنایی این رنگ بسیار زیاد است و در میان انواع رنگ دیوار به عنوان بهترین نوع شناخته می شود.

رنگ سفید گرم برفی- OC118Benjamin Moore

این نوع از رنگ سفید بیشتر برای خانه هایی مناسب است که دکوراسیون روستیک داشته و کمی سنتی تر چیدمان شده است. علاوه بر این چنین رنگی می تواند حال و هوای خانه شما را گرم تر نماید.

رنگ سفید گرم پرنده سفید- OC17Benjamin Moore

چیزی که در این تصویر می بینید یک کلبه ساحلی است که دکوراسیون آن با کمک این رنگ زیبا طراحی شده است. این سایه از رنگ سفید توانسته در این فضا انعکاس اقیانوس را خنثی کرده و از بین ببرد و محیط را به تعادلی برساند. به همین دلیل هم هست که نور در سراسر خانه به طور یکنواختی پخش خواهد شد.

رنگ سفید گرم پوینتینگ- 2003Farrow & Ball

بسیاری از طراحان بر این عقیده هستند که این میزان از گرما در رنگ سفید بسیار مناسب است. این تصویر نیز پنت هاوسی در سانفرانسیسکو را نشان می دهد که با کمک این رنگ طراحی و دکوراسیون شده است و یکی از بهترین نمونه های انواع رنگ دیوار به شمار می رود.

رنگ سفید سرد کاغذی- OC55Benjamin Moore

این نوع از رنگ سفید می تواند ظرافت دلنشینی را در دکوراسیون منزل ایجاد کند. شما می توانید برای جلوگیری از سردی بیش از اندازه و همین طور برای جلوگیری از خستگی در محیط از رده هایی رنگ خاکستری نیز استفاده نمایید. چنین چیزی می تواند بسیار تسکین دهنده به نظر برسد.

رنگ سفید سرد یخی- AF5Benjamin Moore

این نوع از رنگ سفید می تواند نور بسیاری را در محیط خانه شما منعکس کند. به همین دلیل اگر در خانه خود پنچره های بزرگی دارید که به درختان زیبایی مشرف است می توانید از این رنگ استفاده کنید تا زیبایی محیط و نور را افزایش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا